Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELMI PALASI ÄKILLISESTI DANNYN LUO!

Kommentit (369)

Vierailija
81/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi ei ole normaalia 😳

Nykypäivää

mies52v

Samalla logiikalla sinun helmesi ei ole vielä syntynytkään. Nykypäivää??

Mies52v, sinun "Helmesi" syntyy vasta 2028 ja siitä odottelet vielä parikymmentä vuotta!

Vierailija
82/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttajaksi, piiaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tytöllä kova hinku julkisuuteen. Dannyn siivellähän se onnistuu. Ja vanhemmat on tyttärestään ylpeitä :D

Vanhemmat taatusti on ylpeitä uudesta vävypojasta(pokasta). Toivottavasti hilloa riittää jaettavaksi myös heille.

Eikös D ole pihi ? Muistaakseni itse istui business luokassa kun Erika normissa..

No mistä tuon olet kuullut? Tulin kerran samalla lennolla heidän kanssa, ihan tavallisten tattiaisten seassa olivat ja vierekkäin.

Kaikkea täältä saakin lukea!

Kyse oli lennosta jonka Erika halusi välttämättä itse kustantaa. On kertonutkin asiasta lehdille.

Vierailija
84/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on hieno mies, joka kyllä saa aina uusia naisia kun vanhat suhteet päättyy.

Vierailija
85/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99 % miehistä vaihtaisi vaimonsa heti Helmeen.

Sinulla on miehistä kovin negatiivinen mielikuva. Itse haluaisin uskoa, että vielä normaalilla tunne-elämälläkin varustettuja miehiä on olemassa.

Kyllä asia on niin, että nuoren naisen ulkonäkö kiinnosta kaikkia miehiä, sanovatpa he mitä tahansa. Se että vaihtaisiko omansa nuoreen on sitten aivan eri juttu.

mies52v

No juuri siihen, että 99% miehistä jättäisi vaimonsa ja hylkäisi perheensä vain saadakseen kauniin kaksikymppisen tytön vällyjensä väliin, minä tuossa puutuinkin. Tottakai kaunis ulkonäkö viehättää sekä miehiä että naisia, mutta normaalilla tunne-elämällä varustetut ihmiset näkevät toki elämänkumppanissaan muitakin avuja kuin ulkoisen viehättävyyden ja nuoren iän. Normaali ihminen ei jätä ihmistä jota rakastaa sen takia, että joku kauniimpi ja nuorempi vähän vikittelee.

Vierailija
86/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan menee hyvin, kun ei tyttö ala olemaan jotain mieltä jostakin.

Vierailija
87/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi on ihan tavis parikymppinen. Ei mitenkään erikoinen ulkonäöltään... mutta golddigger hän on. En pysty ymmärtää mitä päässä liikkuu tuon ikäisellä jos on isoisänsä ikäisen kanssa.

Ennemminkin isoisänsä isän ikäisten kanssa.

Vierailija
88/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi ei ole normaalia 😳

Nykypäivää

mies52v

Samalla logiikalla sinun helmesi ei ole vielä syntynytkään. Nykypäivää??

Mies52v, sinun "Helmesi" syntyy vasta 2028 ja siitä odottelet vielä parikymmentä vuotta!

Kuulostaapa hyvältä. Taidan kuitenkin väliajaksi ottaa jonkun hieman nuoremman. Odotetaan rauhassa, että helmi syntyy. Hyvää kannattaa odotta

mies52v

Vierailija
89/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin suhteen laatua, mutta helmin instan viimeinen kuva kertoo läheisyydestä turhan selvästi

Vierailija
90/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99 % miehistä vaihtaisi vaimonsa heti Helmeen.

Sinulla on miehistä kovin negatiivinen mielikuva. Itse haluaisin uskoa, että vielä normaalilla tunne-elämälläkin varustettuja miehiä on olemassa.

Kyllä asia on niin, että nuoren naisen ulkonäkö kiinnosta kaikkia miehiä, sanovatpa he mitä tahansa. Se että vaihtaisiko omansa nuoreen on sitten aivan eri juttu.

mies52v

No juuri siihen, että 99% miehistä jättäisi vaimonsa ja hylkäisi perheensä vain saadakseen kauniin kaksikymppisen tytön vällyjensä väliin, minä tuossa puutuinkin. Tottakai kaunis ulkonäkö viehättää sekä miehiä että naisia, mutta normaalilla tunne-elämällä varustetut ihmiset näkevät toki elämänkumppanissaan muitakin avuja kuin ulkoisen viehättävyyden ja nuoren iän. Normaali ihminen ei jätä ihmistä jota rakastaa sen takia, että joku kauniimpi ja nuorempi vähän vikittelee.

Täysin samaa mieltä. Saako kuitenkin jätetty sinkku mies katsoa nuorempiakin?

mies52v

Vierailija
91/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoret haaveilevat kovasti julkisuudesta, vaikka mitään erikoista lahjakkuutta ei olekaan.  Koululaisten haaveena on ammattihaavetta kysyttäessä "julkkis".

Nämä BB-tyypithän ovat hyvä esimerkki siitä, että "häpeämättömyys" on muotia. Julkisuuteen keinoista välittämättä.

Vierailija
92/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh, ei toi D ihan terve ole. Haluaa ilmeisesti jonkun avuttoman ja ohjailtavan nuoren likan aina vierelleen. Erikasta kasvoi varmaan liian hankala. Vaikea kuvitella että joku just teini iän ohittanut haluaa n***a iso-isänsä ikäisen kanssa. No toki D voi olla vanhempi jopa, kuin likan isoisä.. että silleen. Onko kukaan tavannut D:tä livenä? Onko sillä oikeasti tuollainen karisma että pikkutytöt tippuu polvilleen? Vai lupaako se kuun taivaalta? Maksaa hyvin? En ymmärrä. Itse en edes nelikymppisenä ilkeäisi koskea ihan noin vanhaan gubbeen. Huh. Huh huh.

Vierailija
93/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh hyh, ei toi D ihan terve ole. Haluaa ilmeisesti jonkun avuttoman ja ohjailtavan nuoren likan aina vierelleen. Erikasta kasvoi varmaan liian hankala. Vaikea kuvitella että joku just teini iän ohittanut haluaa n***a iso-isänsä ikäisen kanssa. No toki D voi olla vanhempi jopa, kuin likan isoisä.. että silleen. Onko kukaan tavannut D:tä livenä? Onko sillä oikeasti tuollainen karisma että pikkutytöt tippuu polvilleen? Vai lupaako se kuun taivaalta? Maksaa hyvin? En ymmärrä. Itse en edes nelikymppisenä ilkeäisi koskea ihan noin vanhaan gubbeen. Huh. Huh huh.

Minä olen 50v ja en todellakaan voisi kuvitella seksiä tuon kanssa

Vierailija
94/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannystä vois tehdä dokumentin ja nimikin olisi valmiina

Danny, Helmen kalastaja

Vierailija
95/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että tuo Danny tykkää nuorista blondeista. Aikansa käyttää ja sitten vaihtaa. Listalla ovat olleet kaikki aina nuoresta Katri Helenasta Armi Aavikkoon ja muihin saakka. Kun on käyttänyt tarpeeksi, hylkää julmasti ja poimii seuraavan.

Ja Danny vaan nauroi..

Vierailija
96/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa vaan taotaan kaikille osapuolille näillä jutuilla dannylle, helmille,erikalle lehtien kustantamoille, toimittajille,viihdebisnekselle.jne paljon jäi luettelematta.Ja dannykin nauraa hereästi että kaikkea tyhmä kansa uskoo ja lukee.Ilkeää.

Vierailija
97/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi on täysi-ikäinen, hän tekee omat valintansa. Antakaa olla.

Vierailija
98/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi on täysi-ikäinen, hän tekee omat valintansa. Antakaa olla.

Eihän me sille mitään voida tehdäkään, mutta julkisuudessa on se ikävä puoli, että muut repostelee tekemisiä.

Tyttö ei todellakaan ymmärrä vielä miten kävi maineensa ja nuoret ovat liian sinisilmäisiä näissä

Vierailija
99/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi näyttää ihan lapselta vielä. Sori mielestäni tämä koko juttu on kamala, lapsi ja muumio.

Vierailija
100/369 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi huolehti ensin ryhmästä rakennusmiehiä Dannyn huvilalla ja nyt hän huolehtii itse Dannystä. Kuten Danny lehdille kertoi, ei miehet pärjää D:n huviloilla ilman Helmin huolenpitoa. Siksi nytkin piti kiirehtiä takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi