vieras KOMEA mies tuijottaa
Tänään eräässä ruokapaikassa jossa käyn usein ja oon huomannut erään komean miehen, kuitenkaan tuijottamata. Suurin piirtein mun ikäluokkaa. Tänään kun se tuli taas tuohon työmaaruokalaan niin mies tuijotti itse takas mua ja killuvan sormuksen miehen sormessa. Varattu on.
Itsekin oon parisuhteessa eikä mitään oo koskaan ollut vierasta meidän suhteessa.
Kyllähän tuo imarteli kun ukko tuijotti, komea ja miehekäs, mutta miksi. Itse olin hyvin arkisissa tuulihousuissa, hiihtopaidassa ja ikivanhoilla lenkkareilla. Tuijotti vielä aika ajoin toiselta puolelta salia.
Ei kai tästä mitään voi aatella enkä aiokaan, mutta kyllä ihmetytti.
Kommentit (23)
Minua yleensä häiritsee tuijottelu siitä tulee kiusaantunut olo. Tulee joko sanomaan asiansa tai katsoo ihan vain lautastaan. Tuijotuksessa ei ole järkeä.
Se ei todellakaan tarkoita sitä että jos mies tuijottaa naista niin olisi siitä kiinnostunut, itsekin saatan joskus katsella naisia vaikka en ole millään tavalla niistä kiinnostunut. En edes seksuaalisesti vaikka niin kuvittelette.
Kunhan vttuilevat kitkerinä. Tällä palstalla eukot aina kehuskelevat kuinka eivät tunne koskaan kateutta mistään, mutta näihin tällaisiin avauksiin tulevat vastaukset kertovat muuta.