vieras KOMEA mies tuijottaa
Tänään eräässä ruokapaikassa jossa käyn usein ja oon huomannut erään komean miehen, kuitenkaan tuijottamata. Suurin piirtein mun ikäluokkaa. Tänään kun se tuli taas tuohon työmaaruokalaan niin mies tuijotti itse takas mua ja killuvan sormuksen miehen sormessa. Varattu on.
Itsekin oon parisuhteessa eikä mitään oo koskaan ollut vierasta meidän suhteessa.
Kyllähän tuo imarteli kun ukko tuijotti, komea ja miehekäs, mutta miksi. Itse olin hyvin arkisissa tuulihousuissa, hiihtopaidassa ja ikivanhoilla lenkkareilla. Tuijotti vielä aika ajoin toiselta puolelta salia.
Ei kai tästä mitään voi aatella enkä aiokaan, mutta kyllä ihmetytti.
Kommentit (23)
No nauti nyt, kun et sitä huomiota näytä muulloin saavan :)
Äijää panetti. Olit paikan eniten naista muistuttava joten kannattaa aina testata.
Teidän kylällä ei taida usein outoja naamoja näkyäkään? Kerro miehelles niin saa sekin jotain mietittävää. Jätä kotityöt tekemättä ja haaveile tuosta komeasta muukalaisesta.
Saattoi katsoa ihan ajatuksissaan. Tai sitten näytit hänestä kivalta. Kai sitä varattukin voi katsella hyvännäköisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia, ilman mitään aikeita sen enempään.
Halusi pillua tai ei mies oli viehättävä ja mun päivä parani kun joku mun silmään hyvännäköinen mies katsoi.
Saa kai tästä ilahtua ilman että on heti LETTULEVÄLLÄÄN moodilla.
aapee
Onpa JÄNNITTÄVÄÄ ! Muista kertoa meille kuinka asia etenee KOMEAN miehen kanssa!
Jo se oli huomannut nuo sinun aiemmat "tuijottamatta" suoritetut tuojottamisesi ja päätti vihdoin tuohon mielestäsi huomaamattomaan tuijotukseesi kyllästyneenä antaa takaisin samalla mitalla ja tuijottaa sinua koko ruokailun, että heräisit tajuamaan, miten häiritsevää se on.
Joo no sillä on jäntevä perä ja muutenkin miehekäs muttei liian, poikamaisella tavalla miehekäs. Uuh aah ja kerron jos näen sitä. En taida enää hetkeen mennä tuohon paikkaan kun oon poissa tältä seudulta mutta kun palaan niin kerron.
Suosittelen, että annat sille. Ei jää sitten ainakaan jälkikäteen kaivelemaan.
Minkä näköinen tämä KOMEA mies on? :)
Näin tämän komistuksen taas yksi päivä. Ahdisti niin perkeleesti tyyppi kun se vilkasi mua. Komea se on mutta oon edelleen varattu. En onneksi kattonut niin pitkään onko kys. ukkelilla vielä se sormus. Ah-dis-taa.
Vähättelyä, "naurua", epäuskoisuutta. Siitä on av-mammat tehty aina silloin, kun joku muu nainen saa huomiota miehiltä, joilta itse haluaisivat saada.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia naisia tuijotetaan.
Onko sulla useinkin tapana vähätellä muita, jos he kertovat innoissaan heille tapahtuneesta asiasta?
Se katsoo sinua kun olet niin omituinen, ehkä se naureskelee itsekseen sinun isoa persettä tai sinun naama on huvittava.
sen tuijotus oli pistävää, näin vain kun ohimennen satuin katsomaan. Sen jälkeen pidin katseen poissa visusti. Mua vähän ahdisti. Toivon että tyyppi ei tulisi ainakaan juttelemaan.
ap
Onpa kateellisia kommentteja, tulee myötähäpeä kun noin monet eivät ymmärrä edes olla näyttämättä sitä.
Ai oikeen KOMEA!!😁