Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla menee HERMOT KOHTA!!!!

Vierailija
11.11.2013 |

Täällä on näköjään joku muukin menettänyt hermonsa saman aiheen tiimoilta, mutta mieheni ex, voi luoja miten voi olla raivostuttava nainen. Meillä on sovittu että lapset ovat arkena yhden illan meillä ja joka toinen viikonloppu, arkitapaamiset sovitaan aina edellisellä viikolla valmiiksi. No nyt eilen veimme lapset takaisin äidilleen ja olemme jo viime viikolla sopineet että lapset tulevat sitten keskiviikko iltana meille jotta lasten äiti pääsee jonnekkin työpaikan koulutukseen viereiseen kaupunkiin. Varmisti viellä kun veimme lapset että sopiihan se keskiviikko. Olemme tämän mukaan omat menomme sitten suunnitelleet kunnes eilen illalla alkoikin tämä tekstiviestien lähettely, "voisitteko hakeakkin lapset tiistaina, se meidän koulutus onkin tiistaina". Ensinäkin paikka jossa nainen on töissä on suljettu vikonloppuisin, ja vain 30 minuuttia aikaisemmin koulutus oli viellä keskiviikkona. No mieheni auto on huollossa tiistaina ja minä olen varannut ajan fysioterapiaan eli ilmoitimme eksälle että valitettavasti meille ei sovi tuo tiistai vaan olemme järjestäneet asiamme niin että haemme keskiviikkona. Saimme sitten muutaman tulenkatkuisen viestin kuinka emme voi yhtään joustaa koskaan ja että mihin aikaan pääsen hakemaan terapian jälkeen ynnä muuta ynnä muuta. Viimeisenä tuo eksä rankuttamisensa jälkeen kirjoitti "no jos se on teidän niin hankalaa ennen neljää hakea lapset niin minä voin vaikka ne tuoda teille". Miten ihminen joka ei ole olevinaan edes samassa kaupungissa voi yhtäkkiä tuodakin lapset meille? kesken koulutuksenko lähtee tuomaan lapset meille :D joo tämä ei ole eka kerta kun se akka valehtelee silmät ja korvat päästään päästäkseen lapsista eroon jonkun muun tärkeämmän asian vuoksi.. Sori että purnasin tänne..

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olet kyllä aika epeli... jos toinen kovasti yrittää järjestää asiat. Hän ehkä yrittää löytää jonkun joka tuo lapset jos ei itse pääse. Kyllä vois vähän joustoa yrittää löytää elämäänsä. Meillä mikään ei toimisi jos ei joustettaisi puolin ja toisin... muutenkin kuulostaa vähältä toi lasten käynti teillä joten ei luulis että on vaikeeta kerran joustaa...

Vierailija
2/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siis näköjään voi tuoda lapset teille ENNEN sen tiistai-iltaista koulutusta. Oli sunkin viestis siinä alussa hänelle tökerö (=heti sanoit, ettei käy). Oisitte hyvässä yhteishengessä sanoneet heti, että on auto huollossa ja on terapia, mutta yritetään sumplia, että hän pääsee sinne tiistai-illan koulutukseen. Molemmilla teillä on kyllä peiliin katsomisen paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus alkaa AAMULLA 8:00 ja päättyy ILLALLA 18:00 matkat 2h suuntaansa, epäilen ettei hän 5 aikaan aamulla lapsia ole meille tuomassa kun mieheni ja minä olemme kummatkin töissä ja lasten täytyy olla koulussa, lapset pääsevät kolmelta koulusta jolloin minä olen edelleen töissä ja sen jälkeen fysioterapiassa 1,5h eli olen kotona keskimäärin kuudelta illalla. Mieheni on sopinut tiistaille pitkän päivän töihin kun tiesi että minäkään en ole kotona eli hän tulee töistä kello 21:00 noin. Eli miellä tiedossa ettemme pysty lapsia ottamaan. Minun fysioterapiaa ei voi perua sillä seuraava aika menisi mahdollisesti 2 viikonpäähän. Eli miten mielestänne pystymme lapset ottamaan luoksemme tiistaina? Ja nainen laittoi siis hyvin selvästä että hän voi tuoda lapset. (ps. Ei vastannut enää viesteihimme mitään kun kysyimme että eikös sinun pitänyt olla koulutuksessa?). Että eiköhän tuo "koulutus" ollut tekosyy jonkin muun tieltä. Ja tämä ei siis todellakaan ensimäinen kerta kun meiltä pyydetään lastenhoito apua, eka kerta varmaan kun kieltäydymme.

Vierailija
4/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiltä pyydetään lastenhoitoapua? eivätkö lapset eka viestissä vielä olleet ihan säännönmukaisesti oman isänsä luona yhden illan arkiviikolla ja muuten joka toinen viikonloppu? mitä se lastenhoitoavun pyytäminen nyt sitten oikein on? 

Vierailija
5/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat olleet mutta esimerkiksi hyvin usein sovittujen tapaamisten lisäksi ilmenee "koulutuksia" ja "kokouksia" ja "palavereita" vuorokauden varoitusajalla jolloin lasten on tultava meille. Useinmiten se onkin meille sopinut mutta jokainen varmaan ymmärtää ettei se onnistu aina. Eniten hankaa se että koskaan sovituista ajoista ei pidetä kiinni ja jos jotain on sovittu koitetaan se muuttaa viime hetkellä.

Vierailija
6/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sä kehtaat , lapset äidillä 10 päivää teillä 4 päivää / 2 viikkoa , mitä ilmeisemmin nuo arki illan tapaamisissa menevät kuitenkin äidille yöksi ?

Joo olisi äiti voinut aiemmin pyytää mutta tuo asenne että menee hermo, mulla menisi hermo jos mies ja hänen puoliso tuolla tavalla käyttäytyisi. Lapset ovat miehesi LAPSIA , ja omia lapsia hoidetaan . Sinä olet varmaankin tiennyt lapsista kun olet miehesi kanssa suhteeseen ryhtynyt ?
Mies hakee lapset ennenkuin vie auton huoltoon ja sijaisautolla menee vaikka mäkkiin syömään siksi aikaa, helppoa kun mikä jos vain HALUA on.

Vierailija
7/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 voi sitten tuolta matkan varrelta lukea että MIES LUPAUTUI TEKEMÄÄN PITKÄN PÄIVÄN TÖISSÄ jotta on sitten KESKIVIIKKONA aikaa olla lasten kanssa kun näin on edellisellä viikolla SOVITTU!! Ja hermo menee siihen että aiheesta jaksetaan riidellä, se on ikävää että meillä on omakin elämä ja emme ihan joka hetki pysty olemaan valmiudessa hakemaan lapsia kun eksä niin keksii. Joo tiedän että jos lapset asuisivat meillä niin joutuisimme ne silloinkin hoitamaan mutta silloin pystyisimme myös suunnittelemaan elämämme sen mukaan että lapset ovat meillä. Nyt olemme suunnitelleet niin että lapset eivät ole meillä emmekä oikein pysty joka kerta omia menojamme perumaan että exä pääsee omille riennoilleen. Samalla tavallahan se on hänen lapsensa ja hänen tulee yhtälailla huolehtia lapsesta.

Vierailija
8/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kun sulla on pitkä päivä, niin mieheskin otti pitkän päivän. Entä ne lapset, jotka pääsevät kolmelta koulusta? Heistä ei ole niin väliä. Luulisi, että miehesi olisi ollut jonain muuna päivänä myöhään töissä, ei samana kuin sä. No, jokaisella on eri prioriteetit, näköjään.

Vierailija
9/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö miehesi pysty muuttamaan tuota omaa työpäiväänsä näin jälkikäteen? kun kuitenkin tuntuu muuten olevan aika joustavaa toi homma, jos viime viikolla olette sopineet lapsen tulon ja mies silloin on vielä kyennyt muuttamaan omia suunnitelmiaan. 

Vierailija
10/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ensimmäisessä viestissä painotit että  miehen auto huollossa, mikä vaiva on noin paha että haittaa jos fysioterapia siirtyy kaksi viikkoa ? Töissä kuitenkin pystyt käymään ? Miehesi buukkaa nyt vaan työkuviot uusiksi.

Sitten on vielä sellainen mahdollisuus että hankitte lapsenvahdin tiistai illaksi, mummot, mummit , kummit tai palkattu hoitaja.

Mitä tuohon huolehtimiseen tulee , laske tunnit kuinka tasan menee . Mieti sitten onko teillä syytä hieman enemmän joustaa tuollaisissa tilanteissa vaikka ne tulisi lyhyellä varoitus ajalla.

Entä jos lasten äiti joutuisi esim onnettomuuteen, ilmoittaisitteko et ;sori ei me nyt ehditä lapsia hakee ku ei ole ajoissa sovittu.

Ne lapset on edelleen miehesi lapsia , ja niin kauan kun ei niitä puoliksi hoida niin pitää joustaa ja auttaa . Tämä on minun mielipiteeni !

7

Vierailija
11/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mies ei olisi voinut ottaa pitkää päivää töissä kun oli sovittu jo VIIME VIIKOLLA että lapset tulevat KESKIVIIKKONA ei TIISTAINA..?? lapset tuon alkuperäisen sopimuksen mukaan siis olisi olleet meillä tiistaina jonka mukaan suunnittelimme menomme näin. Jos ex päättääkin yhtäkkiä muuttaa suunnitelmaansa eikös se ole hänen tehtävänsä järjestää silloin asiat, ei meidän. Me olemme joka tapauksessa hakemassa lapsia keskiviikkona sillä olemme siihen aikaa järjestäneet.

Vierailija
12/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktiosi kertoo tässä sen totuuden, sinua pännii teidän tilanne. Sinulla on uusioperhe, mies jolla on lapsia toisen naisen kanssa. Tämä on lapsien äiti ja miehesi lapsien isä hamaan loppuun saakka.

Koulumaailmasta tiedän sanoa että kaikenlaisia tapahtumia pidetään pienelläkin varoitusajalla. On kurjaa jos sinä pidät tätä yrityksenä dumpata lapsia isälleen hoitoon "omiin rintoihin päästäkseen" kuten sen muotoilit itse viestissä 8.

Voisin hyvin kuvitella miten asiat nopeasti myrkyttyy uusioperheissä tuollaisiksi.

Sanot että lapset ei ole teillä hoidossa kuin arkipäivisin kerran niin kuulostaa lähinnä siltä että sinä et tahdo ottaa miehen lapsia kotiin.

On kamalaa katseltavaa kun lapsia aletaan suhteissa pitämään heittosäkkeinä. Ja sinä tässä huudat aloituksessasi jo kohta menee hermot..

Miksi koet lapsien äidin tuollaisena ongelmana? Hän hoitaa lapsiaan hyvin paljon ja tarvitsee silti lapsien isää lapsien hoitoon. Sinä taas olet siinä nynypaketissa mukana mutta et sinä voi alkaa mennä häiriköimään isän ja lapsien väliin. Järkyttävää.

Monestiko olette oikeasti peruneet menojanne muuttuneiden asioiden takia?

Entä onko se yksi arkiviikon päivä edes kiinteä?

Lapset on osa miehen elämää ja auton huollon voi ehkä siirtää. Tuskin sinua siellä kotona tarvitaan? Menet sinne fyssaasi jos et saa siirrettyä aikaa. Miksi teet asiasta ongelman. Sillä asioita joko tahtoo selvittää ja auttaa tai olla niitä vastaan ja selvittää ettei nyt onnistu -ilman että edes yrittää.

Et sinä voi alkaa vaatimaan tyhmyyksiä: kuten lapsia teille koko viikoksi ellet ole valmis asiaan. Kannattaa kasvaa hiukan ja ymmärtää että et sinä silläkään saa sitä lapsien äitiä pois kuvioista.

Vierailija
13/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hemmetti, mä en eroa miehestäni IKINÄ! nämä uusperhekuviot ovat mitä hirvittävintä scheissea puolin ja toisin.

Vierailija
14/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 10:38"]

Miks mies ei olisi voinut ottaa pitkää päivää töissä kun oli sovittu jo VIIME VIIKOLLA että lapset tulevat KESKIVIIKKONA ei TIISTAINA..?? lapset tuon alkuperäisen sopimuksen mukaan siis olisi olleet meillä tiistaina jonka mukaan suunnittelimme menomme näin. Jos ex päättääkin yhtäkkiä muuttaa suunnitelmaansa eikös se ole hänen tehtävänsä järjestää silloin asiat, ei meidän. Me olemme joka tapauksessa hakemassa lapsia keskiviikkona sillä olemme siihen aikaa järjestäneet.

[/quote]

No jos teillä on yksi arkipäivä hoitoviikko sovittu, ja sovitte sen keskiviikolle joka nyt olisikin tiistai niin onko se riitatilanne lastensuojelussa jos meinaattekin ottaa lapsia sitten kahdeksi päiväksi?
Siis tiistain lisäksi meinaatte että pidätte silti lapsia keskiviikon.
ÖH?

Vierailija
15/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis, asiahan ei kuulu sinulle. Ei sinun kanssasi tapaamisista pidä sopia vaan lasten vanhemmat keskenään. 

Kauheeta miten laitat lasten äidin kerjäämään sulta jotain palveluksia. =(

Vierailija
16/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä olisi helpompi, että lapset olisivat jo lähtökohtaisesti enemmän teillä, niin ei tarvitsisi sumplia. Eli oletusarvo on, että lasten mukaan eletään, niin ei tarvitse varata fysioterapioita tai muita, tai ne käydään omalla ajalla työajan puitteissa, niin kuin aika monessa perheessä.

Vierailija
17/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidän kaikkien mielestä lasten isän tulee taipua tapaamisiin millä aikataululla tahaansa. Lasten äidin puolestaan ei tarvitse joustaa yhtään missään asiassa koskaan? Esimerkiksi viimeviikolla lasten äidillä oli "koulutus" myös. Minä hain lapset hoidosta toin meille (tämä sovittiin samana aamuna) illalla kello 19:30 lasten äiti soittaa että tuoda lapset vasta aamulla,tähänkin suostuttiin. Nyt ENSIMÄINEN KERTA kun meille ei todellakaan sovi että haemme lapset niin kamala meteli? Minä olin itse auto onnettomuudessa kolmeviikkoa sitten ja saan fysioterapiaa ja säännöllistä kipuhoitoa vaurioituneeseen hermoon selkärangassa joten en valitettavasti pysty lääkärikäyntiäni perumaan ihan jo oma terveyteni takia javarsinkin kun nimenomaan sovin ajan niin ettei ole lasten hakua. Ja edelleen jos äidille tulee yllättävä meno aikana kun lapset ovat sovitusti hänellä, mikä pakko meidän on muuttaa suunnitelmia tai palkata hoitaja? Eiös se ole sen tehtävä kenelle tulee este olla lasten kanssa, jos meillä on viikonloppuna pakollinen meno niin että lapset eivät voi olla mukanamme ei me aleta lasten äidille riidellä että kyssä sun on nyt oltava lasten kanssa tai maksettava lapsille hoitaja. Ihme touhua taas.Täällä äidit kuvittelee olevansa jotain yli-ihmisiä jotka voi hallita lasten kautta toistenkin elämää.

Vierailija
18/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh enkä ikinä lähtisi uusperhekuvioihin. En edes lapsettoman miehen kanssa. Riittää kun se perhe on kertaalleen perustettu ja sillä mennään mikä nyt on tilanne. 

Vierailija
19/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 10:38"]

[/quote]toki hän on voinut sopia noin, mutta kerro sinä MIKSI (kun nyt huutaa tykkäät) hän ei nyt voi muuttaa tuota toisinpäin? ja miten se auton huolto liittyy mihinkään, kun ongelma sittenkin on miehen pitkä työpäivä? 

lisäksi ihmettelen vähän, että mikseivät lapset voi mennä koulun jälkeen kotiin - eivät siis ole erityisen pieniä - ja odotella, että sinä pääset sieltä fysioterapiasta? vai onko nyt kuitenkin kyse pienemmistä lapsista? 

Vierailija
20/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla jotkut vastaajat vääristeli ap:n kertomia...kertokaas arvon av-moralisoijat että miksi ap:n pitää perua omat menonsa jos hänen MIEHENSÄ lapset on tulossa sovittua aikaisemmin? Miehenhän se tässä kuuluisi yrittää järjestää omat työnsä eksän aikaistuneen menon takia..jos tämä "koulutus" nyt mikään virallinen meno on ensinkään. Jos eks tekee ongelman,niin ehdotappa että jatkossa tapaamiset sovitaan yksistään miehen menojen mukaan...jos sinun menojen, niin haluat sopimuksen vahvistettavan sosiaalitoimiston kautta erimielisyyksien välttämiseksi.