Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää kiltit ostako myöskään suklaata joululahjaksi!

Vierailija
11.11.2013 |

Kohta tulee taas firman Juhlapöydän konvehdit,toverien fazerin siniset lahjapakkauksessa ja vaimolle liköörikarkit,perheelle wiener nougat. Viekää vaikka terveellinen herkkukori tai perheelle peli,älkää kannustako suklaan syömiseen. Tämäkin Joulu on monelle laihduttajalle ikävistä ikävin kun kaikki näitä lahjasuklaitaan tuovat ja nauttivat.

Se ei tarkoita että he olisivat suklaatta jos ette osta,mutta kun viette perheelliselle lahjaksi suklaata te osoitatte että hyväksytte sen syömisen ja se sosiaalinen hyväksyntä on Suomessa suuri tekijä lihomiselle. Kun voista tuli paheksuttua voin syöminen väheni merkittävästi. Paheksukaa myös suklaata,osoittakaa esimerkillänne että arvostatte toisianne enemmän kuin kaloripommin verran! Minun miehen firma ostaa joka Joulu Joulukorin missä on koko perheelle evästä,juotavaksi glögiä, eikä yhtään suklaata. Arvostan mieheni firmaa suuresti ja säälin esimiehiä jotka sortuvat ostamaan työntekijöilleen suklaata. Se on suora viesti työnantajalta työntekijälle,eikä sitä sovi vähätellä. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 10:30"]
Tuo herkkukori muuten sopii myös, rakastan myös muuta ruuanlaittoa ja porkkanat plus sipulit kelpaa oikein hyvin.

[/quote]

Harvemmin näkee herkkukoreissa porkkanoita ja sipuleita. Yleensä niihin laitetaan hilloja, ankanmaksaa, erikoiskahveja ja sitä suklaata. Mutta ihan mukavaa voisi olla, jos herkkukorin käsite laajenisi tarkoittamaan multaperunoita ja luomumunia :).

Vierailija
22/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin saa anataa suklaata. En ole ylipainoinen ja kelpuutan kyllä suklaat lahjoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laihduttajankin pitää välillä nauttia! Se on väärin laihduttamista, jos jokaista suupalaa miettii ja elää ihan liian kurinalaista elämää. Jos suklaa on suurta herkkua, niin sen kanssa on opittava elämään ja nauttia herkuista vähän joskua. En usko sekuntiakaan totaalikieltäytymis dieetteihin, se on paras tapa jojoilla koko ikänsä.

Ps voi on tullut vankasti takaisin! Mahtava juttu. Siitäkin voi nauttia välillä.

Vierailija
24/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja mammoja. Minä nimenomaan haluan lahjaksi juuri alkoholia ja suklaata. En mitään romua nurkkiin pyörimään.

Vierailija
25/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali, kyllä on surkeaa saada lahjoja ja ajatella jotkut jopa muistavat pienellä eleellä!

Miten ne kehtaa?!?!?!?!

Vierailija
26/31 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vastaajista ei ilmeisesti ole lukenut "alkuperäistä" ketjua, josta aloitusviesti on väännelty? Otsikko oli tyyliin "Älkää kiltit ostako alkoholia joululahjaksi" ja aloitusviesti oli tismalleen sama, tässä vain korvattu alkoholi suklaalla ;)

Vierailija
27/31 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä :( Mutta mä rakastan suklaata, tuokaa kaikki vaan mulle. Enkä ole edes ylipainoinen.

Vierailija
28/31 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suklaata saa ja pitää jouluna antaa! Sen syöminen juhlien aikaan ei ole väärin eikä paheksuttavaa. On osattava kohtuus ja jos ei osaa, jätät väliin. Sen vuoksi ei koko SUomelta voi suklaansyöntiä kieltää. Ja onhan suklaalla terveysvaikutteensakin :P

Vierailija
29/31 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon joka joulu saavani suklaata lahjaksi, mutta yleensä en saa edes yhtä rasiaa. En tiedä onko minulle helppo keksiä muita lahjoja, koska kaikki muut tuntuvat niitä suklaarasioita saavan paitsi minä. En ole ylipainoinenkaan. :) Eli minä suorastaan toivon, että saisin sitä suklaata!

Vierailija
30/31 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 09:23"]

Kohta tulee taas firman Juhlapöydän konvehdit,toverien fazerin siniset lahjapakkauksessa ja vaimolle liköörikarkit,perheelle wiener nougat. Viekää vaikka terveellinen herkkukori tai perheelle peli,älkää kannustako suklaan syömiseen. Tämäkin Joulu on monelle laihduttajalle ikävistä ikävin kun kaikki näitä lahjasuklaitaan tuovat ja nauttivat.

Se ei tarkoita että he olisivat suklaatta jos ette osta,mutta kun viette perheelliselle lahjaksi suklaata te osoitatte että hyväksytte sen syömisen ja se sosiaalinen hyväksyntä on Suomessa suuri tekijä lihomiselle. Kun voista tuli paheksuttua voin syöminen väheni merkittävästi. Paheksukaa myös suklaata,osoittakaa esimerkillänne että arvostatte toisianne enemmän kuin kaloripommin verran! Minun miehen firma ostaa joka Joulu Joulukorin missä on koko perheelle evästä,juotavaksi glögiä, eikä yhtään suklaata. Arvostan mieheni firmaa suuresti ja säälin esimiehiä jotka sortuvat ostamaan työntekijöilleen suklaata. Se on suora viesti työnantajalta työntekijälle,eikä sitä sovi vähätellä. 

[/quote]

Onneksi kaikki ei ole läskejä, joten voi syödä suklaata surutta.

Joten tuokaa suklaata jouluksi. Suklaa on hyvää. Alkoholilahjat taas jää itsellä käyttämättä, mutta maailmassa on onneksi niin paljon loppasuita, että voin jaella pullot eteen päin.

Vierailija
31/31 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman suklaata ei ole joulua. Ainoa lahja mitä edes toivon on suklaata,  että ostakaa ihmiset suklaata. Ainakin ihmisille jotka siitä tykkää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan