Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 1500€ kello paljon 16-vuotiaalle?

Vierailija
17.09.2020 |

Mun 16-vuotiaan pojan isä osti hänelle 1500€ kellon joka on minusta aika kallis noin nuorelle. Ei ole minkään Rolexin hintainen mutta kuitenki kallis.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkee ostaa kello nuorelle miehelle, kun ei sitä kuitenkaan kännykkäaikana tartte.

Vierailija
2/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Hyvän kellon saa kuudellakympillä. Itse olisin nuorena pitänyt tuollaista nuorta todella pinnallisena ja en olisi halunnut olla missään tekemisissä. SIis sellaista, jolla on noin kallis kello.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhake, mutta voi sen myydä kun kaljanhimotus iskee 18 vuotiaana.

Vierailija
4/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ne kellot ole nykyisin niitä älykelloja? Kuka enää pitää vanhanaikaista kelloa?

Vierailija
5/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö ne kellot ole nykyisin niitä älykelloja? Kuka enää pitää vanhanaikaista kelloa?

Rumiahan nuo älykellot

Vierailija
6/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitäti olisi ostanut tyttärelleni kellon rippilahjaksi. N. 100€.

Tyttö sanoi, että älä turhaan osta, en sitä kuitenkaan käytä.

Vierailija
7/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kelloa lähes aina, en ihan noin arvokasta kuitenkaan, alle tonnin kelloa.

Haluan nähdä kellonajan näkemättä mitään viestejä tms. Pidän puhelinta 90% ajasta äänettömällä ja katson viestit ja puhelut kun minulle sopii.

Vierailija
8/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa, niin mikäpä minä olisin kritisoimaan.

Vierailija
9/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on helvetisti rahaa niin sitten ymmärrän. Mutta jos nyt on edes jossain määrin tavallisista ihmisistä kyse niin ei tuossa ole sitten niin mitään järkeä.

Vierailija
10/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän kelloa lähes aina, en ihan noin arvokasta kuitenkaan, alle tonnin kelloa.

Haluan nähdä kellonajan näkemättä mitään viestejä tms. Pidän puhelinta 90% ajasta äänettömällä ja katson viestit ja puhelut kun minulle sopii.

Sama ja älyekellot ovat rumia ja pitää ladata

Vierailija
11/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on epärelevantti yksityiskohta tässä. Tuon hintainen kello saa kenet tahansa näyttämään idiootilta. Tässä tapauksessa myös lapsen isän. (Olette varmaan eronneet ja isä ostaa pojan suosiota itselleen?)

Vierailija
12/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei arkisena käyttökellona kannata mitään kallista tiukua ranteessa kantaa. Tulee vaan paha mieli kun se naarmuuntuu, hajoaa tai häviää. Reilusti alle tonnilla saa täysin kelpoja ajannäyttäjiä. Arvokelloja voi ajatella kalliina koruina. Harva sitä arkisin vetelee tuolla menemään monen tuhanen euron korut päällä. Ellei sitten ole tosisaan joku vähän varakkaampi massikeisari kyseessä.

Vierailija
13/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on helvetisti rahaa niin sitten ymmärrän. Mutta jos nyt on edes jossain määrin tavallisista ihmisistä kyse niin ei tuossa ole sitten niin mitään järkeä.

Miksi ei? Suomalainen pukeutumis- ja kellokulttuuri on ihan lapsen kengissä. Jossain urheilu- ja älykellossa voidaan mennä puku päällä iltajuhliin.

Itse tavis matalapalkkainen ja kallein kelloni maksaa seitsemän tuhatta euroa.

Vierailija
14/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löytynyt kalliimpaa?

Vierailija
15/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö löytynyt kalliimpaa?

1500€ oli hinnan ylärajana

Vierailija
16/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain Appiukolta n. 900 euron Tissotin. Pidin sitä varmaan kolme päivää onnessani, kunnes huomasin että se hankaloittaa elämääni kun joudun koko ajan varomaan ettei se naarmuunnu. Laitoin sen sitten mukana tulleeseen säilytyskoteloon, josta otan sen esille häissä ja hautajaisissa, kun kaivan esille tumman puvun ja haluan tuoda esille tilanteen vakavuutta. En itse maksaisi tuota summaa kellosta.

Vierailija
17/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on epärelevantti yksityiskohta tässä. Tuon hintainen kello saa kenet tahansa näyttämään idiootilta. Tässä tapauksessa myös lapsen isän. (Olette varmaan eronneet ja isä ostaa pojan suosiota itselleen?)

Eihän ole irrelevantti. Ei 16-vuotiallailla ole yhtä kalliitta tavaroita ku esim 40-vuotiailla.

Vierailija
18/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Suomalainen pukeutumis- ja kellokulttuuri on ihan lapsen kengissä. Jossain urheilu- ja älykellossa voidaan mennä puku päällä iltajuhliin.

Sillä teinipojalla tuskin on edes kunnollisia suoria housuja pikkutakista puhumattakaan. Lähtee juhlapukeutuminen väärästä päästä liikkeelle jos ainoastaan kello löytyy. Kuluneet verkkarit ja hupparit pilaa juhlapuvun kokonaisuuden vaikka olisi miten hieno kello ranteessa.

Vierailija
19/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Onko se aasin kello?

Vierailija
20/92 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa Suomeen. Laadukas kello saa täällä näyttämään idiootilta.

1500 euroa voidaan kuitenkin käyttää johonkin diipadaapaan Bulgarian matkaan

Tämä kansa on tottunut syömään savisia perunoita ja nauriita ja kaikki muu on turhaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme