Saimme 10.000 euroa perintönä! Miten käyttää se?
-Sijoitusasunnon alkurahoitukseen? Tämä antaisi tukea ja turvaa vuosille eteenpäin.
-Purjeveneeseen, josta iloa kesille ja koko perheelle moniksi vuosiksi, kun omaa pihaa yms ei ole.
-Kaukomatkaan? Yhdistelmämatka joillekin mantereille, jossa emme ole ennen päässeet käymään
Kommentit (44)
Tarviiko tulla tänne kehuskelemaan, työntäkää vaikka sinne ja syvälle jos ette muuta keksi
Mä en itse sijoittaisi mihinkään noista jos teillä kerran on tiukkaa. Mielestäni aivan liian pieni pääoma lähteä asuntosijoittamaan, veneilystä joka tapauksessa tulisi kustannuksia (toki tämä riippuu aika monesta asiasta) ja kaukomatkaan taas olisi mielestäni hullua tuhlata noin paljon vallankin jos kerran on tiukilla mutta toki teidän on tehtävä valintanne itse. Ja tiukkuuskin on hyvin suhteellinen käsite, miellän sen ehkä eri tavoin kuin ap.
Minä varmaan ap:n tapauksessa laittaisin noista rahoista esim. max 2000 johonkin matkaan tms hauskaan ja sijoittaisin loput vaikka osakkeisiin.
Itse jos saisin 10000 euroa jättäisin ne toistaiseksi ihan vain tavalliselle tilille ja käyttäisin sitten jos löydettäisiin isompi sopiva asunto (nykyinen velaton, seuraavaakin varten olisi jo säästöjä).
Toi on niin pieni summa että ehkä muutamaan osakkeeseen.
ei ainakaan pankin sijoituksiin... ennemmin vaikka vitosina parvekkeelta alas
antakaa sen rahan olla ja miettikää ihan rauhassa, keskenänne
tai vaihtakaa auto