Tapasin ihanan miehen, mutta minulla on ollut seksisuhde hänen kaverinsa kanssa
Ja kaiken kukkuraksi se hänen kaverinsa on ollut naimisissa melkein koko tämän meidän seksisuhteen ajan. Itse olin sinkkuna siinä.
Kannattaisiko varmuuden vuoksi kertoa tälle uudelle miehelle asiasta? Olisiko ikävämpää, jos se kantautuisi kiertoteitä pitkin hänen korviinsa? En tiedä kertoisiko se varattu seksikumppanini asiasta itse hänelle, sillä hänhän on naimisissa... Luulisi ettei kehtaisi kertoa.
Vinkkejä?
Kommentit (71)
Harmi ettei naisia enää laiteta jalkapuuhun kirkon eteen. Vois niitä silti ehkä salaa kivittää tai jotain, kun kehtaavat jopa kävellä kaduilla. Oppisivat olemaan, nuo seksinnälkäiset petolliset haahkat. Usein käyttävät jopa housuja, törkeät ämmät. Kuvittelevat itsestään kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsisin asiasta kyllä. Enemmän outoa olisi esittää ettei tunne jotain ihmistä sen kummemmin vaikka on ollut läheinen suhde. Jos siis törmäätte toisiinne kuitenkin siellä täällä.
Kokemuksesta tiedän kyllä että joillekin miehille tämä on jotenkin ylitsepääsemätöntä, että naisella on ollut aiempia suhteita, jopa miehiin jotka tämä uusi mies tuntee. Ihan kauheeta kuulkaa!
On kypsyyden merkki että ymmärtää että jokaisella aikuisella ihmisellä on elämä ja menneisyys.
On eri asia ymmärtää kuin seurustella varattujen kanssa vehdanneen kanssa.
Se aviomies tässä tapauksessa ei "vehdannut"? Elämä ei muutenkaan ole ihan niin mustavalkoista kuin useimmat täällä näyttävät toivovan.
No ei se mies sen aviomiehen kanssa aio seurustella, vai mitä helvettiä taas? Elämä on joissakin asioissa mustavalkoista. Ei voi vain vähän pettää tai hieman vain irtosuhteilla. Aikuiselle ihmiselle mikään ei tapahdu vahingossa vaan oman vakaan harkinnan seurauksena. Varattuun sekaantuminen ei ole mikään meriitti kenellekään. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukuista päätellen tälläinen käytös on NYKYnuorison mielestä oikein?
Nykynaistenmielestä heidän tulee saada käyttäytyä ihan miten haluavat, seurauksetta. Ihmetelkää siinä sitten vielä, miksi miehet eivät sitoudu.
Naiset nimenomaan nykyään eivät halua sitoutua koska arvostavat itsenäisyyttään. Ainoastaan fiksu ja aikuinen mies kelpaa.
Olkaa sitoutumatta sitten, sillä fiksu aikuinen mies ei tyydy kakkossijaan, mitä parisuhde seksisuhteilevan naisen kanssa on.
No kenen kanssa ne heterot seksisuhteilevat naiset sekstailee? Aivan käsittämättömiä kommentteja täällä, kuin oltais vuodessa 1875.
No sulla on täysi oikeus hylätä mies sen perusteella. Kai sen ymmärrät?
Kyllä, minulla on todellakin oikeus valita kumppanini. En silti vieläkään ymmärrä miten ihan normaalisti elämäänsä elävä ja miesten kanssa seurusteleva nainen on "seksisuhteilija" ja mies on... vaan mies? Ne miehet eivät siis ole "seksisuhtelijoita"? Olet ahdasmielinen moralisti.
Totta kai myös mies on seksisuhteilija. Jos se ei ole sinulle ongelma, niin älä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukuista päätellen tälläinen käytös on NYKYnuorison mielestä oikein?
Nykynaistenmielestä heidän tulee saada käyttäytyä ihan miten haluavat, seurauksetta. Ihmetelkää siinä sitten vielä, miksi miehet eivät sitoudu.
Naiset nimenomaan nykyään eivät halua sitoutua koska arvostavat itsenäisyyttään. Ainoastaan fiksu ja aikuinen mies kelpaa.
Olkaa sitoutumatta sitten, sillä fiksu aikuinen mies ei tyydy kakkossijaan, mitä parisuhde seksisuhteilevan naisen kanssa on.
No kenen kanssa ne heterot seksisuhteilevat naiset sekstailee? Aivan käsittämättömiä kommentteja täällä, kuin oltais vuodessa 1875.
No sulla on täysi oikeus hylätä mies sen perusteella. Kai sen ymmärrät?
Kyllä, minulla on todellakin oikeus valita kumppanini. En silti vieläkään ymmärrä miten ihan normaalisti elämäänsä elävä ja miesten kanssa seurusteleva nainen on "seksisuhteilija" ja mies on... vaan mies? Ne miehet eivät siis ole "seksisuhtelijoita"? Olet ahdasmielinen moralisti.
Totta kai myös mies on seksisuhteilija. Jos se ei ole sinulle ongelma, niin älä valita.
Mulle ei olekaan ongelma että kukaan on seksisuhtelija. Sulle vaan vaikuttais olevan naisten käytös jotenkin erityisen tuomittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsisin asiasta kyllä. Enemmän outoa olisi esittää ettei tunne jotain ihmistä sen kummemmin vaikka on ollut läheinen suhde. Jos siis törmäätte toisiinne kuitenkin siellä täällä.
Kokemuksesta tiedän kyllä että joillekin miehille tämä on jotenkin ylitsepääsemätöntä, että naisella on ollut aiempia suhteita, jopa miehiin jotka tämä uusi mies tuntee. Ihan kauheeta kuulkaa!
On kypsyyden merkki että ymmärtää että jokaisella aikuisella ihmisellä on elämä ja menneisyys.
On eri asia ymmärtää kuin seurustella varattujen kanssa vehdanneen kanssa.
Se aviomies tässä tapauksessa ei "vehdannut"? Elämä ei muutenkaan ole ihan niin mustavalkoista kuin useimmat täällä näyttävät toivovan.
No ei se mies sen aviomiehen kanssa aio seurustella, vai mitä helvettiä taas? Elämä on joissakin asioissa mustavalkoista. Ei voi vain vähän pettää tai hieman vain irtosuhteilla. Aikuiselle ihmiselle mikään ei tapahdu vahingossa vaan oman vakaan harkinnan seurauksena. Varattuun sekaantuminen ei ole mikään meriitti kenellekään. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Ei pidä paikkaansa. Elämä ei ole mustavalkoista. Sekään ei aina pidä paikkaansa että minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Useat vanhat sanalaskut ovat väärässä, pelkkää moraalista mölinää.
Vierailija kirjoitti:
Hölmön huoranhölmöt jutut.
No millä nimellä kutsuisit sitä pettänyttä aviomiestä? Mieshoro? Keksipä nyt oikein hyviä nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Zinc on katkera kuppainen akka.
Ukko se on. Akoista ei tule koskaan noin avuttomia trolleja.
Mitä jos ehdottaisit heille ryhmäseksiä?
Saisit tuplasti enemmän nautintoa.
En ymmärrä ihmistä joka edes kysyy tällaista. Kannattaako aloittaa suhde rehelliseltä pohjalta vai roikkua löysässä hirressä ja miettiä koska mies saa tietää? Koska vaikka itse asia ei olisi miehelle deal breaker, niin se että olet pimittänyt tietoa juuri siksi että se saattaisi jollekin sitä olla, eli vienyt mieheltä mahdollisuuden valita itse on kyllä aika monelle deal breaker. Tulee herkästi mieleen, että mistä kaikesta muustakin tuo on epärehellinen. Miksei vaan suoraan etsitä kumppania, jolle ei tarvitse esittää mitään roolia vaan kelvataan historioineen päivineen?
Mutta ehkä tämä on tätä nykypäivää ja minä olen vain outo.