Tapasin ihanan miehen, mutta minulla on ollut seksisuhde hänen kaverinsa kanssa
Ja kaiken kukkuraksi se hänen kaverinsa on ollut naimisissa melkein koko tämän meidän seksisuhteen ajan. Itse olin sinkkuna siinä.
Kannattaisiko varmuuden vuoksi kertoa tälle uudelle miehelle asiasta? Olisiko ikävämpää, jos se kantautuisi kiertoteitä pitkin hänen korviinsa? En tiedä kertoisiko se varattu seksikumppanini asiasta itse hänelle, sillä hänhän on naimisissa... Luulisi ettei kehtaisi kertoa.
Vinkkejä?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
En kertoisi, koska ei ole tapana kertoa muutenkaan kenen kanssa olen harrastanut seksiä. Menneet on menneitä. En myöskään halua kuulla sellaisia kumppanilta.
Hroilu on ilosi
Zinc
Kaksi hroa, istui palstalla, silivati seilaa ..
En kertoisi. Kaverille sanoisin kahden kesken, että pidetään juttu meidän välisenä.
Vierailija kirjoitti:
Te herjaajamiehet olette ilmeisesti katkeria kun naiset saavat milloin vaan haluavat 😎
En tod. ole. Kertoo vaan näistä tyypeistä, että tapaa seksin merkeissä molemmat kaverukset. Kyllä tämä kyläpyörä tunnetaan.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te herjaajamiehet olette ilmeisesti katkeria kun naiset saavat milloin vaan haluavat 😎
En tod. ole. Kertoo vaan näistä tyypeistä, että tapaa seksin merkeissä molemmat kaverukset. Kyllä tämä kyläpyörä tunnetaan.
Zinc
Ei, kyseessä on parisuhde tämän uuden miehen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ap
Lyhyeksihän se jää, kun se toinen mies kertoo höylänneensä sinua.
Zinc
Itseänsä kunnioittava mies kyllä jättää tuollaisen hron siinä kohtaa.
Mutta ehkä mies ei kunnioita itseään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ap
Zinc
Meinaatko että sillä miehellä itsellään ei ole koskaan elämässään ollut ketään naista? Olemme kumpikin aikuisia ihmisiä, joten pitäisin pikemminkin hieman erikoisena jos näin olisi...
Ap
Voitko teeskennellä, ettet tiennyt heidän olevan kavereita keskenään?
Hankala tilanne. Vaikka periaatteessa entiset hoidot ei kuulu uudelle kumppanille, niin tuossa on aika suuri mahdollisuus että entinen kertoo nykyiselle. Kerskuakseen, ilkeyttään, mustasukkaisuuttaan, epähuomiossa, nöyryyttääkseen uutta kumppaniasi, entisen syyt kertoa voivat olla hyvin moninaiset. Miehet puhuu keskenään "hoidoistaan", eikä useinkaan kovin nättiin sävyyn. Ja oletko täysin varma ettei vaimo tiedä? Siinä se kakka vasta lentääkin tuulettimeen jos vaimo päättää "kostaa". Itse antaisin uuden miehen kautta rantain ymmärtää että tunnen sen kaverin, ja jos kysyy tarkemmin, niin sitten kertoisin.
Miksi haluat salata tuollaisen Ap? Meille miehille kaverimme ovat tärkeitä, heihin luotetaan. Mustasukkaisuudesta ei ole kyse. Mutta jos oma kaverini ja naiseni pimittäisi sen, että he ovat aiemmin panneet koko ajan, niin miksi luottaisin enää? Rehellisyys on se juttu mikä merkitsee minulle ainakin. Ihan ok kunhan sanoo suoraan. Peittely ei ole kenenkään etu?
Holtittomissa seksisuhteissa menee rikki kaikkien osapuolten väliset suhteet, avoimuus ja luottamus. Seuraukset voivat ulottua hyvin pitkälle. En suosittele. Pääasia on, ettet enää toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ap
Zinc
Erittäin alentavaa leimata joku horoksi ja kyläpyöräksi. Sukupuoleen katsomatta. Minkä takia normaali terve seksuaalisuus on ongelma sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ap
Zinc
Erittäin alentavaa leimata joku horoksi ja kyläpyöräksi. Sukupuoleen katsomatta. Minkä takia normaali terve seksuaalisuus on ongelma sinulle?
Normaali ja terve on kaukana siitä, että tapaa uuden miehen ja on jakanut tussuansa sen kaikille kavereille menneisyydessä ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ap
Zinc
Meinaatko että sillä miehellä itsellään ei ole koskaan elämässään ollut ketään naista? Olemme kumpikin aikuisia ihmisiä, joten pitäisin pikemminkin hieman erikoisena jos näin olisi...
Ap
Ei mua kiinnosta sun ulinas, pälli. Turha siinä on säpistä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Hankala tilanne. Vaikka periaatteessa entiset hoidot ei kuulu uudelle kumppanille, niin tuossa on aika suuri mahdollisuus että entinen kertoo nykyiselle. Kerskuakseen, ilkeyttään, mustasukkaisuuttaan, epähuomiossa, nöyryyttääkseen uutta kumppaniasi, entisen syyt kertoa voivat olla hyvin moninaiset. Miehet puhuu keskenään "hoidoistaan", eikä useinkaan kovin nättiin sävyyn. Ja oletko täysin varma ettei vaimo tiedä? Siinä se kakka vasta lentääkin tuulettimeen jos vaimo päättää "kostaa". Itse antaisin uuden miehen kautta rantain ymmärtää että tunnen sen kaverin, ja jos kysyy tarkemmin, niin sitten kertoisin.
Ei tässä ole mitään hankalaa. Terve ihminen kertoisi panneensa sen kaverin kanssa ja katsoisi vieläkö miestä kiinnostaa.
Mutta tämän trölli-hron pitää asia tietenkin salata ;)
Zinc
Joo kerro toki miehelle niin tajuaa pysyä kaukana sinusta 😂😂 oikeesti mitä mä just luin, kuka ees miettii tuota kahta kertaa
En kertoisi, koska ei ole tapana kertoa muutenkaan kenen kanssa olen harrastanut seksiä. Menneet on menneitä. En myöskään halua kuulla sellaisia kumppanilta.