Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla ihastunut naiseen. Outoa.

Vierailija
16.09.2020 |

En oo tällaista ennen kokenut ja olen ihan ihmeissäni.
En todellakaan osaa sanoa onko tässä jotain seksuaalista. Ainakin tunnen iloa kun tapaamme. Vähän haluaisin silittää hiuksia ja poskea ja katsella syvemmälle silmiin.
Onko jollain 100% heterolla käynyt näin? Mitä seurasi jos on.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole 100 % hetero.

Vierailija
2/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet bi. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole mikään ehdoton ja pysyvä tila vaan suuntautumiseensa voi herätä vanhemmallakin iällä. Kuulostele tunteitasi. Oletko sinkku vai parisuhteessa?

Vierailija
4/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tosi harva on täysin hetero. Muistaakseni siitä tehtiin tutkimuskin. Pitää vaan sattua oikea ihminen kohdalle. Itse ihastuin kymmenen vuotta sitten yhteen naiseen, joka ei tosin johtanut mihinkään. En ikinä tuota tapausta ennen tai sen jälkeen ole ihastunut naisiin, pelkästään miehiin. Joten mikä minä olen? Hmmm.. N52

Vierailija
5/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
6/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus käynyt näin, joudun myöntämään.

Vierailija
7/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet bi. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole mikään ehdoton ja pysyvä tila vaan suuntautumiseensa voi herätä vanhemmallakin iällä. Kuulostele tunteitasi. Oletko sinkku vai parisuhteessa?

Parisuhteessa ja tämä ihana nainen sai yllättäen tunteita soimaan sisälläni. Ehkä hyvää ystävää kohtaa voisi tuntea näin, mutta en ole tuntenut. Ja hän ei ole ystäväni.

Vierailija
8/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Kohta 40

Vierailija
9/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tosi harva on täysin hetero. Muistaakseni siitä tehtiin tutkimuskin. Pitää vaan sattua oikea ihminen kohdalle. Itse ihastuin kymmenen vuotta sitten yhteen naiseen, joka ei tosin johtanut mihinkään. En ikinä tuota tapausta ennen tai sen jälkeen ole ihastunut naisiin, pelkästään miehiin. Joten mikä minä olen? Hmmm.. N52

Hmmm... Hmmm...Vähän sama tilanne siis. Olin täällä todistamassa tutkimusta vastaan etten ole koskaan tuntenut vetoa naiseen.

T. N.10 sua nuorempi ap.

Vierailija
10/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minäkin voisin tuntea iloa nähdessäni ihastukseni, mutta tulee vaan joku ankeus ja halu piiloutua.

Vierailija
11/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Ap mennä!

Vierailija
12/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut naisiin, mutta en koskaan tehnyt asialle mitään. Nytkin olen kiinnostunut yhdestä naisesta. En uskalla, kun ei ole kokemusta. En osaisi tyydyttää naista. Liian monimutkaisia olentoja. Onneksi pidän myös miehistä. Olen kyllä hetero. Naiset vain fantasioissa.

Vierailija
13/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Pyydä sitä kahville.

Vierailija
14/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ja tämä ihana nainen sai yllättäen tunteita soimaan sisälläni. Ehkä hyvää ystävää kohtaa voisi tuntea näin, mutta en ole tuntenut. Ja hän ei ole ystäväni.

Parisuhteessa oleminen hankaloittaa tilannetta. Muuten olisin ehdottanut tutustumista. Tunnetko hänet harrastuksesta tai töistä tms. paikasta?

Vierailija
15/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kerran ollut ihastunut naiseen. Sillon pussailtiinkin mutta ei mennyt sen pidemmälle. Nykyään olen miehen kanssa naimisissa. Mulle sukupuolella ei ole niin väliä, vaan sillä ihmisellä. Seksuaalisesti viehätyn sekä naisista että miehistä. Eli ei tuo mun mielestä ole outoa. Siitä vaan aloitetta tekemään jos kiinnostus kasvaa oikein kovasti :)

Vierailija
16/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyykö nainen sitä jos toisella naisella on ollut aiemmin suhteita miesten kanssa... :(

Vierailija
17/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy, mutta vähemmistönä.

Vierailija
18/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa oleminen hankaloittaa tilannetta. Muuten olisin ehdottanut tutustumista. Tunnetko hänet harrastuksesta tai töistä tms. paikasta?

Töistä ja myös hän on parisuhteessa miehen kanssa. Tutustutaan kokoajan, mutta normaslisti työkavereina. Ilo läikähtää aina kun näen hänet. Nyt jo vähän nolottaakin kun ei tohdi katsella niin pitkään ja tarkkaa kuin haluiaisi. Todennäköisesti hänelle ole tavallinen työkaveri ja hän on kaikille yhtä sydämmellinen.

Vierailija
19/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Pyydä sitä kahville.

Olemme kahvitelleet, mutta vain muiden seurassa.

Vierailija
20/25 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Ap mennä!

Lopputili voi olla edessä, jos ei vastakaikua tule. Joten en hätäile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän