Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Puoli vuotta aikaa löytää uusi työ, apua!
09.11.2013 |
Ei varmaan ole helppoa löytää, mulle iskee jo paniikki! Tämä nykyinen ei tule jatkumaan, mitä mä teen!!!
Kommentit (2)
Mulla on luultavasti vuoden loppuun asti aikaa löytää uusi työ. Jatkua on lupailtu, mutta mitään konkreettista en ole saanut. Vähän ahdistaa aina välillä, kun miettii, että vuoden loppu ei ole mitään herkkuaikaa saada töitä.
Tsemppiä työnhakuun!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Rauhoitu ja hahmottele tilannettasi vaikka paperille. Millaista osaamista sinulla on ja paljonko siihen sopivia paikkoja on tarjolla? Onko kotiseudullasi vuokratyöfirmojen toimintaa? Voitko täydentää osaamistasi opiskelulla (muodollisesti tai itseopiskelulla)? Mihin yrityksiin voisit laittaa avoimen hakemuksen? Onko sinulla mitään kontakteja, joihin voisit ottaa yhteyttä?
Päivitä cv:si ajan tasalle. Tee joka viikko työllistymisesi eteen jotain, vaikka joka päivä jos jaksat (laita hakemus, avoin hakemus kiinnostavaan firmaan, hakemus vuokratyöfirmaan, soita vanhalle pomolle...) . Säännöllisyys on tärkeää, koska työmarkkinoiden tilanne elää koko ajan ja joka viikko tulee ja poistuu avoimia paikkoja.