Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder tilisi on estetty.

Vierailija
16.09.2020 |

Joo elikkä tällaisen viestin sain kun yritin kirjautua. Kävin säännöt läpi mutta mikään ei viitannut siihen miksi tilini on estetty. Ihan normi profiilikuva ja lyhyt ja ytimekäs esittely. Ei mitään kiroilua tai karjala pullo kädessä profiilis.

Olenko nyt siis ikuisesti mustalla listalla ja en voi luoda profiilia sinne? Kokemuksia kenties joltain joka kokenu samaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelikuvaksi tulkittavaa?

Vierailija
2/23 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen riittää ihan se että joku ilmiantaa profiilin, syystä tai toisesta. Mulle kävin noin kun etsin seksiseuraa kuvilla, joissa näkyi vain vartaloni, ei kasvoja ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo esto sitten ikuinen?

Vierailija
4/23 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut esto ja kesti jotain 9kk.

Vierailija
5/23 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ei ollu lettu levällään kuvassa. Asiallinen naamakuva

Ap

Vierailija
6/23 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä niiden aspaan. Täällä ei kukaan osaa sanoa mistä on kyse.

Vierailija
7/23 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mustasukkainen exä asialla? Vittumainen tuttu/sukulainen?

Vierailija
8/23 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mustasukkainen exä asialla? Vittumainen tuttu/sukulainen?

Epätodennäköistä. Olen 22 v neitsyt ja ei oo juurikaan tuttuja/ystäviä ja kenenkään tuntemani ei pitäisi olla vittuuntunut mua kohtaan. Nosiis oon myös lesbo että onkohan joku vetäny herneen nenään tästä asiasta🤔

Ap

Vierailija
9/23 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako estot pois?

Vierailija
10/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako estot pois?

Vierailija
11/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako estot pois?

Vierailija
12/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Olen ilmiantanut joitain seks väkivaltaa sisältäviä  profiileja ja silti ne tulevat uudestaan vastaa. Eli joskus tili lukitaan joskus ei?

16/23 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni fb ja Twitter pariksi viikoksi, kun niiden mielestä yllätin väkivaltaan.

Vierailija
17/23 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder voi mielivaltaisesti estää käyttäjiä

Vierailija
18/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi just näin, tili estettiin pysyvästi. Ainoa mitä ehdin siellä tehdä, oli kahden kuvan lataaminen ja profiilin perustietojen täyttäminen. Sitten aloin selailla ja poistuin pariksi tunniksi, jonka jälkeen tuli sisäänkirjautumisen yhteydessä tieto tilin tarkastamisesta ja minun piti lähettää kaksi selfietä tietyssä asennossa, jonka teinkin ohjeiden mukaan. Seuraavana aamuna sain ilmoituksen, että tilini on pysyvästi estetty. Laitoin asiakaspalveluun viestiä ja sieltä tuli vain tuo sama automaattinen viesti. En siis tiedä, mitä käyttöehtoja rikoin. Kuvat olivat asiallisia, tosin aurinkolasit päässä kasvokuvassa ja toinen vartalokuva.

Ei voi muuta sanoa kuin että erikoiseksi on mennyt. Olin tinderissä viimeksi 4,5 vuotta sitten ennen viimeistä pitkää parisuhdetta, eikä silloin ollut mitään ongelmia. Olen aina käyttäytynyt asiallisesti. Onkohan tinderissä paljonkin sellaista toimintaa, että ilmiannetaan toisten "kilpailijoiden" tilejä ysin syyttä vai mikä tää juttu oikein on?

Mitä muita treffisivustoja suosittelette?

Vierailija
19/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama kokemus, vaadittiin vahvistamaan ja tili meni kiinni vaikka lähetin kuvat. Olen ottanut kolmesti tukeen yhteyttä ja selittänyt vaikka miten. Jopa pahoitellut ja anellut jos olen toiminut jotenkin "väärin". Aina sama "Olet rikkonut sääntöjä, otamme turvallisuuden vakavasti" copy-paste vastaus tulee. Todella törkeä yritys, itsekin olin ihan maksava asiakas. Tosiaan kaiken huippu on se ettei minulla ole muuta keinoa löytää seuraa ja muissa sovelluksissa ei ole porukkaa tarpeeksi. Joudun ostamaan uuden liittymän ja puhelimen vain Tinderiä varten...Tuolla sovelluksella on ihan liikaa valtaa.

20/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekisi mieli tehdä ilmoitus tyypeistä, jotka jatkuvasti luovat uuden profiilin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän