Samille toinen nimi, KIIRE!!!
Ristiäiset sunnuntaina eikä vielä olla keksitty pojalle toista nimeä. Auta!
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 01:57"]
Ei pahalla, mutta itse kyllä tulen aikanaan keksimään oman lapseni toisen nimen yhdessä lapsen äidin kanssa, enkä tule kysymään sitä nettifoorumeilta?
"Äiti, miten keksit mun toisen nimen?" No itseasiassa, vauva.fi...
[/quote]
Musta ei ole yhtään outoa kysellä nimiehdotuksia täällä. Nimen keksiminen/päättäminen ei ole aina helppoa. Ehkä sinäkin sen joskus huomaat jos saat lapsia. Et välttämättä ole esim. yksimielinen nimestä äidiä lapsen kanssa ym.
Eikä minun mielestä siinä ole mitään noloa, jos nimi onkin napattu tältä palstalta. Pitäisikö nimen taustalla olla aina joku suuri tarina? Eikö riitä, että jostain bongaa hyvän nimen josta pitää ja joka sopii omasta mielestä lapselle?
Meidän oli tosi vaikea keksiä nimeä pojallemme, josta molemmat pidimme. Ensimmäinen nimi päätettiin viikkoa ennen ristiäisiä. Toinen nimi keksittiin autossa matkalla kastejuhlaan.
Tätini kertoi, että he päättivät lopullisesti lapsensa nimen siinä vaiheessa, kun se piti kirjoittaa paperiin pari minuttia ennen kastamista. Ja hyvät nimet tuli niin meidän pojalle kuin tädinkin lapselle.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 01:11"]
Ristiäiset sunnuntaina eikä vielä olla keksitty pojalle toista nimeä. Auta!
[/quote]Mitäs mieltä?
[/quote]
No mitä mieltä tästä pitäisi olla?
Vielähän sitä ehtii nimen päättää.
Kiitos paljon! lisää saa ehdotella. Ap
Sami Markus
Sami Jalmari
Sami Pekka Johannes
Sami Aukusti
Sami Elias Kristian siinä on kolme nimeä juu mutta sointuis kivasti
Olis kiva tietää, että kelpaako näistä ehdotuksista sulle joku?
Sami Johannes kuulostais kivalta :)
Suosittelen yhdeksi nimeksi ns kansainvälistä nimeä koska kukaan ei tiedä mille alalle Sami aikuisena ryhtyy, esim. Sami Albin Kristian.
Sami Olavi
Sami Ilmari
Sami Sebastian
Sami Artturi
Sami Antero
Sami Mikael
Sami Alvari/Alvar
Sami Juhani
Sami Nikolai
Sami Elmeri
Sami Akseli
Sami Oskari
Sami Valtteri
Sami Erkki
Sami Jyrki
Sami Siirappi
Aivan sama, Sami on niin kamala nimi, että toinen nimi voisi olla vaikka Viikinki tai Lerssi.
Mielestäni sopisi 3 nimeä, Sami, hieman pidempi, pisin nimi