Samille toinen nimi, KIIRE!!!
Ristiäiset sunnuntaina eikä vielä olla keksitty pojalle toista nimeä. Auta!
Kommentit (65)
Sami Juhani
Sami Olavi
Sami Aatos
Sami Pekka
Juhani? Tapani/Tapio? Matias? Johannes?
Lyhyen etunimen perään sopisi vähän pidempi toinen nimi.
Sami Gabriel
Sami Aleksanteri
Sami Benjamin
Omassa ikäluokassani on paljon nimeä Sami Kristian. Olen syntynyt 70-luvun lopulla.
Sami Sebastian
Sami Valtteri
Sami Sakari
Sami Joonatan
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 01:11"]
Ristiäiset sunnuntaina eikä vielä olla keksitty pojalle toista nimeä. Auta!
[/quote]Mitäs mieltä?
Mulle tuli heti mieleen Sami Petteri
Kiitos paljon! lisää saa ehdotella. Ap
Sami Valtteri tai Sami Severi. :)
Ei pahalla, mutta itse kyllä tulen aikanaan keksimään oman lapseni toisen nimen yhdessä lapsen äidin kanssa, enkä tule kysymään sitä nettifoorumeilta?
"Äiti, miten keksit mun toisen nimen?" No itseasiassa, vauva.fi...
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 01:57"]
Ei pahalla, mutta itse kyllä tulen aikanaan keksimään oman lapseni toisen nimen yhdessä lapsen äidin kanssa, enkä tule kysymään sitä nettifoorumeilta?
[/quote]
Ei pahalla, mutta luultavasti ap. on kyllä miettinyt tuota asiaa aika pitkäänkin ENNEN kuin täältä kyselee apua. Täällä keskustelijoista aika iso osa on kuitenkin perheellisiä ihmisiä jotka on itsekin olleet tekemässä samanlaista valintaa.
Mun mielestä taas olisi paljon oudompaa kysellä nimiehdotuksia jostain muualta kuin Vauva-palstalta, esim jostain lätkä- tai autofoorumeilta.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 01:57"]
[/quote]
Ei pahalla, mutta jos itse olisin lapseton nuorehko (?) mies, viettäisin pe-la -yönä aikaa ihan jossain muualla kuin osoitteessa Vauva.fi arvostelemassa asiaa jonka aihepiiristä en mitään ymmärrä. ;)
Sami Miikael/Mikael