Poikani näki koulumatkalla enkelin.
Aika: keskiviikkoiltapäivä 6.11.2013 n. klo 14.
Paikka: eteläsuomalainen kaupunki, jonka pinta-alasta osa on maaseutua.
Perhe: uskossa oleva, ei-helluntailainen perhe.
Silminnäkijä: ala-asteen viimeistä luokkaa käyvä poika.
Säätila: pilvistä ja koleaa, tihkusade on juuri loppunut.
Poika potkulautailee koulusta kotiin n. 1 kilometrin matkan pitkin pyörätietä. Pyörätien vasemmalla puolella (koulusta käsin katsottuna) on hyvin vähän liikennöity autotie, sivutie, ja pyörätien oikealla puolella on leveä oja. Ojan takana on kapeaa, nuorta puuta kasvava, harva metsä.
Suunnilleen puolessa välissä kotimatkaa poika näkee oikealla puolellaan, ojan takana olevan metsän reunassa, seisomassa miehen. Poika kertoo, että miehellä on päällään asu, joka "muistuttaa pitkää, valkoista hametta". Miehen hiukset ovat pojan mukaan "pitkät, kullankeltaiset ja kiharat".
Poika kertoo, että mies "katsoo häntä sinisillä silmillään suoraan silmiin". Pojan mukaan mies on myös levittänyt kätensä "halausasentoon" ja hänestä tuntui, kuin mies olisi kutsunut häntä hyvin voimakkaasti luokseen. Poika toistaa tapausta kertoessaan usean kerran, että "mies katsoi häntä suoraan silmiin".
Poika kertoo, että hän katsoi hetken ajan muualle, ja sillä aikaa mies oli hävinnyt. Mainittakoon, että alueella ei liiku kuvatun kaltaisia pedofiileja.
Kommentit (63)
Jep jep... Kristus jotta se on hienoa kun äiti pesee lapsen pään uskomaan, että on olemassa oikeita henkiolentoja!! GABUM!!! Lapsi kasvaa isoksi ja ymmärtää ristiriidan, ei ole olemassa henkiolentoja vaan on olemassa psyykkisiä harhoja, joista pitää huolestua jos niitä näkee. Sitten vaan lapses miettii, että miksi äiti ei tehnyt mitään riittävän ajoissa, hakenut minulle apua ja terapiaa...
Harhat syntyvät aivoissa kemiallisesti mutta johtuvat psyykkeen kyvyttömyydestä käsitellä traumaattisia kokemuksia tai epäjohdonmukaisuuksia, joita voi ilmetä esimerkiksi ns huolehtivan äidin suoltaessa lapselle uskontopaskaa silloin kun lapsen pitäisi saada olla lapsi ja tutustua itseensä ja maailmaan ilman syntien ajattelua!! Kun äiti sanoo että rakastaa, mutta pelottelee jumalan vihalla ja henkiolennoilla, ristiriita on valmis ja kakaras kaipaa isona terapiaa jos yhtään on aikuisenakin psykoosialtis Aivokemia.
Mä olen nähnyt lapsena niinkin arkisessa tilanteessa enkelin joka kävellä lompsutteli roskakatoksen taakse. Kiersin katoksen ja tyyppi oli kadonnut. Tapahtui keskellä kirkasta alkukesän päivää. Kiinnitin huomiota henkilöön, joka oli pukeutunut yltäpäältä valkoisiin ja alaosa oli pitkä hame tai sitten puku oli kaapu.
Mikäköhän tarkoitus tällä näyllä oli koska sinä päivänä / lähipäivinä ei tapahtunut mitään erikoista. Olikohan roskiksella joku merkitys? Elämä tulee olemaan paskaa ja kukaan ei välitä vaan katoaa että osaa varautua? Koska niin siinä sitten kävi että äiti alkoi ryyppäämään ja elämä oli muutenkin ihan kamalaa.
Tää on ihan tosi juttu. Ainoa kerta kun olen tuollaista nähnyt ja monesti olen miettinyt että mikä tarkoitus tällä enkelillä oli?
Ateisti hei:
Eikös nyt vaan annettaisi kaikkien kukkien kukkia vaan, eikä pilkattaisi aina erilaisia ihmisiä.
Maapallolla asuu miljardeja hemmoja ja kaikki erilaisia onneksi, joten elä ja anna toisten elää.