Lastensairaala keräys tarvitsee rahaa!
Se auttaa pieniä keskosia, sairaita lapsia ja nuoria! Ylppö teki hyvää työtä, sen täytyy jatkua!
Kommentit (71)
Lapsiperheet saa maksaa, tuplaverot lapsiperheille
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 20:22"]
Kirjastosta hyötyvät kaikki, lastensairaalasta vain sairaat lapset. Lastensairaalaa ei pidä kustantaa verovaroilla. Lapset ja heidän vanhempansa maksakoot itse sairaalansa.
[/quote]
Provo, mutta vastataan silti.
Miten siitä kirjastosta hyödytään? Eikö Pasilan, Rikhardinkadun tai vaikka Kallion kirjasto tuotakaan samaa palvelua?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 20:15"]
Kataisen & Urpilaisen hallitus antoi juuri 1000 000 euro lisämäärärahan ulkomaalaisten väkivaltarikollisten ja raiskaajien tulkkauspalvelun parantamiseksi
[/quote]
Mikä tässä asiassa on niin vaikea ymmärtää? Demokratiaan kuuluu asialliset ja oikeudenmukaiset oikeudenkäynnit vaikka sinä et siitä pitäisikään. Jos tulkkauspalvelua täytyy tämän vuoksi parantaa, sitä parannetaan, ymmärsit sinä sitä tai et. Eikä Suomi ole ainoa maa jossa tulkkauspalvelua parannetaan (=siihen tarvitaan lisää määrärahoja).
Perheenyhdistämisiin on varaa mutta lastensairaalaan ei. Aika kieroutunutta. Tämän seurauksena Suomi on sadan vuoden päästä aika somalivoittoinen yhteiskunta ja heidän lapsiaan siellä sairaalassa hoidetaan. Mieluummin muutan jonnekin jossa sentään on jotain tolkkua ulkomaalaispolitiikassa, pitäkää sairaalanne.
Suomalaisessa terveydenhoidossa on paljon muutakin vikaa kuin Lastensairaalan puute. Miksi kukaan ei kiinnitä muihin asioihin huomiota? Potilaina on valitettavasti muitakin kuin lapsia.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 20:22"]
Kirjastosta hyötyvät kaikki, lastensairaalasta vain sairaat lapset. Lastensairaalaa ei pidä kustantaa verovaroilla. Lapset ja heidän vanhempansa maksakoot itse sairaalansa.
[/quote]
Provo, mutta vastataan silti.
Miten siitä kirjastosta hyödytään? Eikö Pasilan, Rikhardinkadun tai vaikka Kallion kirjasto tuotakaan samaa palvelua?
[/quote]
En todellakaan ole provo. Kirjastosta hyödytään esim. siten, että sieltä lainataan kirjoja. Kirjastot pitävät yllä sivistystä. Lasten porsiminen on kehitysmaameininkiä, se on sivistyksen vastakohta. Jos on hankkinut lapsia, silloin ne pitää hoitaa itse, tai antaa niiden kuolla. Tai sitten maksaa itse niiden hoidosta. Lasten hankkiminen on täysin omalla vastuulla. Yhteiskunnan ei pidä kustantaa lasten sairauksien hoitoa.
Kyllä ne tulevat veronmaksajat kannatta hoitaa
Tämä on kyllä mun mielestäni helvetinmoinen häpeä, ettei Suomen valtio rahoita lastensairaalaa, vaan rahat laitetaan kaikenmaailman kusipäisiin tyhmyyksiin.
Kreikalle riittää kyllä syytää rahaa, mutta oman maan ja omien kansalaisten asioista ei välitetä vittujakaan.
MInä laitoin lastensairaalalle kympin, ja aion laittaa jatkossakin rahaa. Helvetti että hävettää asua tällaisessa maassa, jossa päättäjillä ei ole minkäännäköistä järkeä :( Ja anteeksi kiroiluni, joskus on vaan vähän pakko kiroilla.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 20:30"]
Perheenyhdistämisiin on varaa mutta lastensairaalaan ei. Aika kieroutunutta. Tämän seurauksena Suomi on sadan vuoden päästä aika somalivoittoinen yhteiskunta ja heidän lapsiaan siellä sairaalassa hoidetaan. Mieluummin muutan jonnekin jossa sentään on jotain tolkkua ulkomaalaispolitiikassa, pitäkää sairaalanne.
[/quote]
Sinä kasvat koiranputkea 100 vuoden päästä, voin luvata ettei tämäkään asia siinä kohtaa sinua mitenkään liikuta.
Lastensairaala olisi jo pystyssä ilman niitä kreikan tukirahoja.