Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensairaala keräys tarvitsee rahaa!

Vierailija
08.11.2013 |

Se auttaa pieniä keskosia, sairaita lapsia ja nuoria! Ylppö teki hyvää työtä, sen täytyy jatkua!

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset ovat tulevaisuus

Vierailija
42/71 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 20:32"]

En todellakaan ole provo. Kirjastosta hyödytään esim. siten, että sieltä lainataan kirjoja. Kirjastot pitävät yllä sivistystä. Lasten porsiminen on kehitysmaameininkiä, se on sivistyksen vastakohta. Jos on hankkinut lapsia, silloin ne pitää hoitaa itse, tai antaa niiden kuolla. Tai sitten maksaa itse niiden hoidosta. Lasten hankkiminen on täysin omalla vastuulla. Yhteiskunnan ei pidä kustantaa lasten sairauksien hoitoa.

[/quote]

Täysin samaa mieltä!

[/quote]

mitäs minä turkulaisena hyödyn Helsingissä olevasta kirjastosta? Vai kerätäänkö varat vain helsinkiläisten verovaroilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sivistys Suomessa ja tutkimus auttaa meitä kaikkia.  Kyllä Turunkin vauvat täällä hoidetaan.

Vierailija
44/71 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika kahen vaiheilla; toisaalta, tämä asia ei minua koske joten veronmaksajien rahoja tähän ei pitäisi laittaa, vaan erilaisten keräysten avulla kerätä rahaa ja kerta se on etelä-suomeen tulossa, niin etelä-suomi saisi sen myös maksaa. 

Mutta sitten taas; vaikka asia ei kosketa minua nyt, ei se tarkoita ettei se voisi joskus koskettaa. Ja vaikka ei sitten koskettaisikaan, pitääkö sitä aina tuijottaa omaa napaansa, omasta hyvästä voi aina jakaa muille. Jos itse olisin huonossa jamassa, rutiköyhä ja tarvitsisin hoitoa, toivoisin myös, että saisin sitä. Kallistun siis tähän jälkimmäiseen ajattelutapaan.

En ole kuitenkaan lahjoittamassa erinäisiin keräyksiin rahaa (jossa tuetaan tätä lastensairaala hanketta), hyvä jos omasta tilistä jää mitään käteen kuukauden jälkeen, mutta en vastusta, että veronmaksajien rahoja tähän käytettäisiin. Olen puhunut.

Vierailija
45/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Ylppö teki hienoa työtä mutta nykyiset poliitikot eivät.

Rahaa kyllä syydetään Espanjaa ja Kreikkaa myöten. Saatikka Somaliaan!

Noilla kymmenillä-sadoilla miljoonilla olisi pystytty rakentamaan todella hieno ja uusien suositusten mukainen Lastensairaala.

Nyt rahat yritetään nyhdätä kansalaisilta, joilla itsensä elättäminenkin tekee joidenkin kohdalla tiukkaa.

Vierailija
46/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 20:01"]

Se auttaa pieniä keskosia, sairaita lapsia ja nuoria! Ylppö teki hyvää työtä, sen täytyy jatkua!

[/quote]

Helsingin kaupungilla on sitä rahaa rakentaa kirjasto. Kyllä sieltä löytyy rahaa rakentaa lastensairaalakin. Toki tuen ehdottomasti, mutta en ymmärrä minkä takia sitä ei vain päätetä rakentaa.

Poliittiset päättäjät ovat nähneet, että lastensairaala, jos mikä saa rahaa yleisöltä, kun vain vähän viivyttävät sitä. Jos se olisi heistä kiinni, sitä rakennettaisiin kuin Barcelonassa Sagrada familiaa, joka aloitettiin 1888 ja on vieläkin kesken.

Vierailija
47/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olemme varmasti kaikki yhtä mieltä. Siksi kysyisinkin, että MIKSI SITÄ EI RAKENNETA VEROVAROILLA? Osaisiko vaikka joku poliitikko vastata tähän?

Vierailija
48/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mieluummin Suomeen kuin Afrikkaan! olen käynyt lastenlinnassa ja se in ihan romu! Hoito huippua!

Vierailija
49/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keräämme ja lähetämme rahat Afrikkaan?

Vierailija
50/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellainen muka sivistynyt länsima, jossa pitää kerjätä rahaa lastensairaalaan??

Minä ihan periaatteesta en anna senttiäkään lastensairaalakeräyksiin, koska olen ihan riittävästi veroja maksanut ja sairaala pitäisi tietenkin rakentaa niillä verovaroilla. Johonkin Himasen huuhaatutkimuksiin ja pakoruotsin aikaistamiseen ala-asteelle kyllä riittää rahaa, mutta ei lastensairaalaan!

Vierailija
51/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneet länsimaalaiset ei kerää mitään kotimaahan. Afrikkaan kyllä 

Vierailija
52/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kataisen & Urpilaisen hallitus antoi juuri 1000 000 euro lisämäärärahan ulkomaalaisten väkivaltarikollisten ja raiskaajien tulkkauspalvelun parantamiseksi

Vierailija
53/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Periaate estää rahan lahjoittamisen - valitettavasti. Lahjoitan rahaa sellaisiin kohteisiin, joihin ei veroeuroja tai kunnan/valtion rahaa käytettävissä.

Vierailija
54/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 20:15"]

Kataisen & Urpilaisen hallitus antoi juuri 1000 000 euro lisämäärärahan ulkomaalaisten väkivaltarikollisten ja raiskaajien tulkkauspalvelun parantamiseksi

[/quote]

Onhan tää vitsi onhan?

Vierailija
55/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi yleveron lisäksi määrätä lastensairaala vero

Vierailija
56/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopihipi lahjoittamaan rahat Somaliaan!

Vierailija
57/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katainen on sanonut, että Suomen keinotekoisen kaksikielisyyden kustannuksia ei saa laskea! Miksi Katainen ei voisi sanoa, että lastensairaala rakennetaan, eikä kustannuksia saa laskea!

Vierailija
58/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 20:08"]

Helsingin kaupungilla on sitä rahaa rakentaa kirjasto. Kyllä sieltä löytyy rahaa rakentaa lastensairaalakin. Toki tuen ehdottomasti, mutta en ymmärrä minkä takia sitä ei vain päätetä rakentaa.

[/quote]

Kirjastosta hyötyvät kaikki, lastensairaalasta vain sairaat lapset. Lastensairaalaa ei pidä kustantaa verovaroilla. Lapset ja heidän vanhempansa maksakoot itse sairaalansa.

Vierailija
59/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 20:17"]

Ehkä pitäisi yleveron lisäksi määrätä lastensairaala vero

[/quote]

Tuo on ihan pätevä ajatus. Yksi vaihtoehto on, että eduskunta säästäisi matkakuluissa. Nyt tehdään niitä tuhannen kalliita seminaarimatkoja.

Vierailija
60/71 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somaliaan ympättiin 35 miljoonaa, muka avustuksiin. Vi**u Somalian rahat menevät tuon maan sotapuuhiin, asiden ostoon mafialle.

Lasten sairaala maksaisi 30 miljoonaa.

Millainen on Suomen päättäjien moraali? Eikö oma maa olisi ulkomaita parempi vaihtoehto? Haloo???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän