Millaista aluetta on Helsingin Oulunkylä lapsiperheelle?
Omakotitaloaluetta olemme katselleet. Millaiset koulut ja päiväkodit? Kulkuyhteydet? Onko levotonta vai rauhallista seutua? Urheilumahdollisuudet?
Kommentit (6)
Ihan hyvämaineista aluetta vähän "huonompien" alueiden ympäröimänä. Suosittelisin itse enemmänkin esimerkiksi Laajasaloa, Jollasta, Marjaniemeä, Kaitalahtea ja Tammisaloa.
Tuttu lapsiperhe asuu siellä. Olen ymmärtänyt, että tykkäävät ja viihtyvät. Päivähoito sai kiitosta.
nuo kolmoset mainostamat alueet eivät kyllä millään pärjää julkisessa liikenteessä Oulunkylälle....
Hyvä alue lapsiperheelle! Useita hyviä päiväkoteja, iso ala-aste ja myös yläaste ja lukio löytyvät. Loistavat kulkuyhteydet (juna ja useita busseja keskustaan + poikittaisliikenne) ja urheilumahdollisuudet (urheilukenttä, metsälenkkeilyreittejä ja urheilupuisto, jossa talvella tekojäärata). Patolaa pidetty hieman rauhattomampana alueena, mutta sekin rauhoittunut paljon. Sitä lukuun ottamatta erittäin rauhallista seutua, suosittelen :)
No todellakin sinne vaan! Itse asuin Ogelissa koko lapsuuteni (siis noin viimeiset 20v) ja turvallisempaa aluetta saa hakea. Erittäin hyvät kulkuyhteydet, radan varressa ku on, ja hyvämaineiset (ja hyviksi todetut koulut). Päiväkoteja riittää. Löytyy luistinrata, pururata ja yleisurheilukenttä, Paloheinään on lyhyt matka jos haluaa hiihtää tai laskea mäkeä.
nostan