Olin muutama vuosi sitten uskovaisten lasten leirin apuemäntänä
Kun on aikaa, kun olen vuosikymmeniä ollut työttömänä. Tein n 10 tuntia eri ruokia päivässä ja sain 3 pientä pitsiliinaa palkaksi 7 päivän hommista
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa talkoo tai vapaaehtoistyöltä, josta ei kuulu saada rahaa. Olitteko sopineet palkasta etukäteen?
Tiesin ettei saa rahaa. Tajusin vain että olisin kyllä oikeisiinkin töihin pystynyt jos joku vaan olisi joskus palkannyt.
Oliko tarpeen nimenomaan korostaa, että kyseessä oli uskovaisten lasten leiri? Mitä se uskovaisuus liittyy siihen, että et saanut palkkaa?
Jos tuntui epäreilulta, miksi suostuit siihen alunperinkään, kun nyt itket täällä asiaa..
Vierailija kirjoitti:
Oliko tarpeen nimenomaan korostaa, että kyseessä oli uskovaisten lasten leiri? Mitä se uskovaisuus liittyy siihen, että et saanut palkkaa?
Jos tuntui epäreilulta, miksi suostuit siihen alunperinkään, kun nyt itket täällä asiaa..
En mä millään lailla itke asiaa. Oli oikein hauskaa olla siellä. Tajusin vain, että pystyisin ns oikeisiinkin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa talkoo tai vapaaehtoistyöltä, josta ei kuulu saada rahaa. Olitteko sopineet palkasta etukäteen?
Tiesin ettei saa rahaa. Tajusin vain että olisin kyllä oikeisiinkin töihin pystynyt jos joku vaan olisi joskus palkannyt.
No tuo oivallus oli sitten varmaan se isoin palkinto.
Pyydä siitä kumminkin työtodistus. Siinä voidaan mainita, että palkatonta vapaaehtoistyötä. Tärkeintä, että kerrotaan, miten hienosti hoidit homma. Sitten sen kanssa hakemaan työpaikkaa alata.