Miehen käytös hämmentää.
Tapasin miehen jonka kanssa alusta asti kaikki on tuntunut oikealta. Hänen käytös kuitenkin ihmetyttää. Välillä haluaa olla seurassani ja kertoo kuinka kanssani on hyvä olla eikä ole pitkään aikaan näin tuntenut. Välillä on todella etäinen, eikä hänestä kuulu mitään.
En haluaisi jatkuvasti kysellä mistä kiikastaa, mutten myöskään pysty olemaan ajattelematta miksi käyttäytyy näin.
Kommentit (47)
Niin mikä siinä mietityttää? On ihan normaalia haluta välillä olla ilman rakastettua ilman että mikään on pielessä. Ethän itse ripustaudu?
Kuinka pitkiä aikoja on yksin? Ei ole ok tutustumisvaiheessa kadota viikoiksi.
Mitä yarkoitat etäinen, eikä kuulu mitään? Kerro enemmän!
En katselisi tuollaista. Tutustuminen jo itsessään on turhauttavaa, sitten lisänä vielä hämmentävä käytös. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkiä aikoja on yksin? Ei ole ok tutustumisvaiheessa kadota viikoiksi.
Noin kymmenminuuttia viikossa. Jätän sen sian. Ap
Tyypillinen tuuliviiri. Ei tiedä itsekkään mitä haluaa. Raskaita tuommoset ihmiset
Oletko itse tehnyt selväksi mitä haluat?
En jaksaisi itsekään tuollaista katsella. Mies vaihtoon.
Tapailee muita tai on varattu. Jos jostain on oikeasti kiinnostunut, kiinnostuksen taso pysyy yllä tai jopa kasvaa ajan myötä.
Joko varattu mies, tai useita naisia kierroksessa.
Epävarma tunteistaan? Joko tykkää liikaa tai sitten ei tykkää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ãhtéríiŋ?
Roskiin tuollaiset miehet
Vierailija kirjoitti:
Kylmä-kuuma tekniikka. Jätä.
Esittää vaikeasti tavoiteltavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ãhtéríiŋ?
Roskiin tuollaiset miehet
Pojat siis.
Varmaan vain mielisairas, kuten minä. En osaa sanoa haluanko parisuhteen vai en ja tositilanteen kynnyksellä tulee pakenemisreaktio. Välillä sitten kuitenkaan yksinkään ei ole hyvä.
En jaksais katsella.