Missä on kirjastosta lainattu DVD?
Kuoret on tallella, mutta levyä ei löydy mistään. Olisi pitänyt jo palauttaa, uusimisraja ylitetty. Kaikki tolkulliset paikat olen jo penkonut. Nyt kaikki "näkijät" pinnistelemään. Kyseessä on Pingviinien talviseikkailu.
Kommentit (14)
Siellä DVD-lukijassa, tai jos teillä on taaperoikäisiä ja WII, katsopas sen sisään. Tai CD-soitin tai pleikka tai tietokoneen dvd-asema. Sohvatyynyjen väli on meillä suosittu säillömispaikka, tosin dvd-levyjä en sieltä ole löytänyt, mattojen aluset, kirjahylly (joidenkin kirjojen välissä). Ihan ekaksi kannattaa ksysyä siltä perheen pienimmältä, että missä oot än viimeeksi nähnyt.. ai niin, petarin alta meillä löytyy aina välillä kaikkea erikoista.
Se on väärissä kansissa, vieläpä toisen levyn alla. Katso huoneen sisääntulosta vasemmalta puolelta. Ehkä enemmän perältä kuin edestä.
t. Näkijä
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 14:30"]
Se on väärissä kansissa, vieläpä toisen levyn alla. Katso huoneen sisääntulosta vasemmalta puolelta. Ehkä enemmän perältä kuin edestä.
t. Näkijä
[/quote]
Tuohon nyt mitään meedion kykyjä vaadita, että osaa ennustaa levyn olevan väärissä kansissa...
Mä näen että sen levyn lähellä on jotain muovista... ei ... puuta.. puuta se on! siinä on puuta lähellä!
t. Media
Se on jossain laukussa, jota et ole käyttänyt "miljoonaan vuoteen, ai niin PAITSI sillä yhdellä kerralla".
se on tippunut dvd-soittimen tai tv-tason taakse.
DVD-laitteen alla. Työnnetty johonkin rakoseen, jossa on tilaa vain 1cm
mua kiinnostaa se mistä se sit löyty...
LÖYTY! Se oli muovipurkissa, joka on täynnä itse äänitettyjä levyjä. Olin plarannut päällimmäiset levyt jo kertaalleen, en olisi ikinä uskonut, että se oli niin pohjalla. Eli oli muovin sisällä MUTTA myös lähellä puuta (itse tehtyä TV -tasoa). Sisäänkäynnin sijaintia on vähän vaikea määrittää, kun huoneeseen on kaksi ovenläpeä. ;-) Kiitos projektiin osallistuneille. ap
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 14:30"]
t. Näkijä
[/quote]
Koko ennustukseni toteutui. Tuuletusta ja kuppi kahvia.
t. Näkijä
No mut sun SEURAAVA hävinnyt tavara on siellä harvoin käytetyssä laukussa.
t. Katkera Ei-näkijä. Ottasko viiniä.
Eihän se ollut väärissä kansissa.
Oletko katsonut omien DVD-koteloiden sisältä? Sieltä mä katsoisin eka. Kirjojen välistä? Tietokoneiden asemista?