En vastannut vanhempani puheluun viikko sitten, niin en saanut onnitteluja viikonloppuna
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Voi ihku, mikä aloituspari taa.
Aloituspari?
Jos et edes viestillä laittanut vastaamattomuuden syytä sai hän vaikutelman ettet halua häneltä yhteydenottoa.
Naurettavaa pelleilyä ja pelaamista vanhempasi taholta. Älä välitä.
No kylläpä se äiti nyt taas on hankala!!
Vierailija kirjoitti:
Tätä on ollut lapsuudesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse tällainen vanhempi?
Voi kamalaa! Jospa hän unohti synttärisi.
Miksi muuten et vastannut hänen puheluunsa?
Sinulla olisi ollut viikko aikaa vastata puheluun. Tai ottaa yhteyttä muulla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi se nyt sitten yllätti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse tällainen vanhempi?
En ole minkäänlainen vanhempi.
Onnittelu olisi ollut viikko sitten puhelussa.
Olettivat että haluat olla rauhassa.
Miksi valitat.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla olisi ollut viikko aikaa vastata puheluun. Tai ottaa yhteyttä muulla tavoin.
Vastasin viestillä etten voi puhua, että voi viestin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista pelaamista, kouluttamista ja selvää manipulointia! Törkeitä ja alistavaa!
Sullahan voi olla joku ihan hyvä syy miksi et vastannut. Miksi sinua pitää ”kouluttaa” tämän jälkeen?? Olet jo aikuinen, irrottautunut vanhemmista, sinulla on täysi oikeus itsenäisesti vastata tai sitten olla vastaamatta puheluihin.
Pidä ihan rauhassa hajurakoa ja jätä soittamatta. Ei tarvi madella eikö anteeksipyydellä. Jatkat vaan eteenpäin nokka pystyssä. Soittavat jos sitten soittavat. Mä rn jöis odotteleen, vaan jatkaisin ihan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista pelaamista, kouluttamista ja selvää manipulointia! Törkeitä ja alistavaa!
Sullahan voi olla joku ihan hyvä syy miksi et vastannut. Miksi sinua pitää ”kouluttaa” tämän jälkeen?? Olet jo aikuinen, irrottautunut vanhemmista, sinulla on täysi oikeus itsenäisesti vastata tai sitten olla vastaamatta puheluihin.Pidä ihan rauhassa hajurakoa ja jätä soittamatta. Ei tarvi madella eikö anteeksipyydellä. Jatkat vaan eteenpäin nokka pystyssä. Soittavat jos sitten soittavat. Mä rn jöis odotteleen, vaan jatkaisin ihan eteenpäin.
Kiitos! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan voi olla joku ihan hyvä syy miksi et vastannut. Miksi sinua pitää ”kouluttaa” tämän jälkeen?? Olet jo aikuinen, irrottautunut vanhemmista, sinulla on täysi oikeus itsenäisesti vastata tai sitten olla vastaamatta puheluihin.Pidä ihan rauhassa hajurakoa ja jätä soittamatta. Ei tarvi madella eikö anteeksipyydellä. Jatkat vaan eteenpäin nokka pystyssä. Soittavat jos sitten soittavat. Mä rn jöis odotteleen, vaan jatkaisin ihan eteenpäin.
Samaa mieltä
Voi ihku, mikä aloituspari taa.