Katsoitteko Hyysalon haastattelun Sarasvuossa eilen? Itkitkö?
Mikä ihme kausi minulla nyt on, itken telkkarin ääressä useammin kuin ikinä. Eilistä Sarasvuota ennen itkin sen adoptiodokumentin takia.
Itkuiita..
Kommentit (26)
Ymmärrän myös hyvin sen Toni Wirtasen vaikeuden olla haastateltavana tuon jälkeen. Mitä tahansa hän olisi sanonut, se olisi latistanut tunnelman ihan totaalisesti ja tuntunut täysin pinnalliselta hömpältä.
Olihan se vaikeasti vammautunut =vammainen.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 13:54"]
Minua suututti, kun Sarasvuo halusi, että vammainen suutelee tyttöystäväänsä suorassa lähetyksessä. Onneksi kieltäytyivät. Sarasvuo ei ole aivan terve.
[/quote]
Olen käsittänyt, että vammainen tarkoittaa jotain kehityksen häiriötä, vammaa. Tuo nuori mieshän ei ollut käsittääkseni mitenkään vammainen vaan invalidi.
[/quote]
Invalidi
(taivutus: invalidi/a, -lla jne.) substantiivi vammainen.
Minusta tuo kaikki vaikutti ennalta suunnitellulta, myös Wirtasen toiminta. Ja levymyynti ja julkisuus kasvaa, kuten tästäkin ketjusta näemme.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 15:18"]
Olihan se vaikeasti vammautunut =vammainen.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 15:16"]
Minua suututti, kun Sarasvuo halusi, että vammainen suutelee tyttöystäväänsä suorassa lähetyksessä. Onneksi kieltäytyivät. Sarasvuo ei ole aivan terve.
[/quote]
Olen käsittänyt, että vammainen tarkoittaa jotain kehityksen häiriötä, vammaa. Tuo nuori mieshän ei ollut käsittääkseni mitenkään vammainen vaan invalidi.
[/quote]
[/quote]
No jos sinä olet studiossa käsi kipsissä haastateltavana suorassa lähetyksessä ja sinua pyydetään riisuutumaan, onko asianmukaista sanoa, että vammaista pyydettiin esiintymään alasti suorassa lähetyksessä?
[/quote]