Katsoitteko Hyysalon haastattelun Sarasvuossa eilen? Itkitkö?
Mikä ihme kausi minulla nyt on, itken telkkarin ääressä useammin kuin ikinä. Eilistä Sarasvuota ennen itkin sen adoptiodokumentin takia.
Itkuiita..
Kommentit (26)
Mikä se kohta suudellaan juttu oli? Sanoiko Sarasvuo tosiaan niin jollekulle?
joo sanoi tälle Pekalle. Mä ymmärsin sen niin, et hän liikuttui/innostui niin kamalasti että sanoi siksi niin. Outona pidin minäkin tuota kommenttia. Hän sanoi myös edellisessä jaksossa Loirille "sä olet niin kaunis" tms. Loiri liikuttui tästä ja vastasi "niin sinäkin". En tiedä mitä tavoittelee noilla kommenteillaan, mutta hieman outoja ovat.
Ei kyllä itkettänyt tippaakaan. Ei edes tullut palaa kurkkuun.
Nyt mulla on aukko sivistyksessä: kuka on Hyysalo? Miks ois pitänyt itkeä?
http://www.ruutu.fi/ohjelmat/sarasvuo/kausi-1-jakso-7
Ei pysynyt silmät kuivina, kannattaa katsoa. Poika loukkaantui lumilautaonnettomuudessa ja on pusertanut itsensä elävien kirjoihin ja on itse positiivisuuden perikuva.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:49"]
Nyt mulla on aukko sivistyksessä: kuka on Hyysalo? Miks ois pitänyt itkeä?
[/quote]
Koomasta ja vihannes-neliraajahalvaantuneesta tilasta uskomattomasti toipunut entinen laskija (siis suksilla).
sarasvuon kommentit on niin outoja, se 'kohta suudellaan' -kommentti oli ihan pimeä. seuraavaksi tulee lisää näitä olen homo/bi/rakastunut mieheen -tunnustuksia, koska jollakin pitää saada huomiota. sillä menee nyt hieman lujaa. poika oli symppis tietenkin.
En katsonut. Miksi pitäisi itkeä jos kaveri on sentään hengissä. Itketkö vielä enemmän aina jos joku kuolee?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:40"]
En katsonut. Miksi pitäisi itkeä jos kaveri on sentään hengissä. Itketkö vielä enemmän aina jos joku kuolee?
[/quote]
Eivät ihmiset itke pelkästään surun vuoksi. Itkeä voi myös ilosta ja liikutuksesta.
Olet täysin tunteeton. Joo, on kaveri hengissä, mutta en ole ennen kuullut kyllä noin kovasta taistelijasta. Ei tuota ohjelmaa voinut katsoa itkemättä, jos on vähänkin tunteita ja empatiaa itsellä sisällä.
Täytyy muistaa, että Pekalla on paljon tukea, jolloin tietysti on helpompi kuntoutua.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:40"]
[/quote]
Eivät ihmiset itke pelkästään surun vuoksi. Itkeä voi myös ilosta ja liikutuksesta.
[/quote]Liikututko jos joku kuolee?
Minua suututti, kun Sarasvuo halusi, että vammainen suutelee tyttöystäväänsä suorassa lähetyksessä. Onneksi kieltäytyivät. Sarasvuo ei ole aivan terve.
En varsinaisesti itkenyt, mutta todella vaikuttava tyyppi kyllä tuo haastateltava. Mulle vaan tuli ohjelmasta ja haastattelijasta niin kiusaantunut olo, etten ehkä sen takia osannut heittäytyä ihan täysillä. Kaikki nuo suutelujutut sun muut, mitä ihmettä?!
sarasvuolla ei ole kaikki ihan hyvin. sääliksi käy se poika tyttöystävineen. ei kenenkään pitäisi joutua tollaiseen tilanteeseen tv:ssä, onneksi poika oli todella järkevä ja piti pään kylmänä.
onko muuten sarasvuo edes oikeasti tavannut james camero ia, vai oliko vauhti niin päällä, että mielikuvitus teki tepposet? ainakin kalevalan mytologian johtava asiantuntija se on yhtäkkiä. jari halosen ilmeet oli priceless. oli kyllä herrasmies, kun ei nolannut sekoilevaa sarasvuota, vaikka olisi helposti pystynyt sen tehdä.
Ensi torstaina tulee vielä yksi Sarasvuo. Sen perässä lukee "ohjelma jää tauolle".
Kyllä extreme-lajien harrastajat ottavat omasta halustaan varsin järjettömiäkin riskejä. Tuo oli siis täysin itseaiheutettua, vaikka ikävä lopputulos toki. Enemmän kuitenkin empatiaa herättävät syyttömästi vammautuneet, esim. liikenneonnettomuuksien lapsiuhrit tai väkivaltaa kohdanneet.
Katsoin aamulla ohjelman ja itkin silmät päästäni. Jos omassa elämässä on mitä tahansa ongelmaa, kantsii katsoa toi lyhyt haastattelu, sen kundin asenteesta saa itsekkin voimia. Ihana poika on!
no itkin. Kyllä täytyy nostaa hattua tuolle pojalle, respect.