Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään tietää, että poikani on homo

Vierailija
15.09.2020 |

Asia on ollut jollakin tasolla jo tiedossa, mutta tänään sain vahvistuksen asiaan. Poika itse ei ole tullut kaapista ja se on hänen asiansa. Toivoisin kuitenkin, että jossain vaiheessa hän pystyisi olemaan oma itsensä kaikkien edessä. Mitä voisin tehdä auttaakseni häntä? En halua tungetella, mutta toivoisin voivani olla tukena. Poika tietää kyllä, että suhtaudun seksuaalivähemmistöihin neutraalisti. Isänsä voi kyllä möläyttää jotakin typerää (olemme eronneet). Ikää pojalla 17 vuotta.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan 2020-luvulla voi enää tosissaan kauhistella homoutta.

Vierailija
42/47 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä antaisin hänen olla ihan rauhassa. Voithan joskus kysyä häneltä onko näin löytänyt ketään erityistä ihmistä, onko ihastunut tms. Ihan samalla tavalla kuin heteronuorenkin kohdalla. En ymmärrä miksi tämä asia sinua vaivaa kun olet ollut tästä jo tietoinen? Jaa ettei saa lapsiakaan jonkun kommentoijan mielestä? Hoh hoijaa missä maailmassa te elätte?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muta sitten keksinyt tälle päivälle? Soititko asiasta jo isovanhemmille ja suvulle? Kavereillesi ystävillesi? Ihan sama mitä joku edustaa, on hänen oikeutensa .

Vierailija
44/47 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan 2020-luvulla voi enää tosissaan kauhistella homoutta.

Kauhistelen sitä vielä 2050 luvullakin.

Vierailija
45/47 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika terapiaan ja nopeasti.

Vierailija
46/47 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoudesta voi myös eheytyä Jumalan avulla. Jos ei siitä parane, niin joutuu helvettiin vanhempana saat kuitenkin itse päättää hyväksytkö synnin, vai et. Jos hyväksyt, niin käännät Jeesukselle ja seurakunnalle selkäsi. Rukoile siis syntinen.

Olen itse myös uskova enkä näe asiaa niin... Tosin saattaa johtua siitä että olen monestakin asiasta erimieltä monen uskovan kanssa jotka ovat peräti papiksikin itsensä lukeneet..

Minun näkökantani on kait monesti "saatanasta" Mutta olen myös kristinuskoinen.

Ja uskon Jeesuukseen jne... Ihmisten panetteluun ja typeryyksiä en usko..

(Ihmisten typeeryden kyllä uskon.)

Monelta jotka raamatusta puhuu unohtuu myös. "rakasta toista niinkuin..." 

Ja ihminen on syntinen joka tapauksessa, eikö niin ?.

Missä sanotaan että homous on suurempi synti kuin muut synnit ?

Eikös synti tule alunperin sanasta "tehdä pahaa itselleen" ?. voi olla että muistan väärin.

Vierailija
47/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeitä kommentteja tässä ketjussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi