Sain tänään tietää, että poikani on homo
Asia on ollut jollakin tasolla jo tiedossa, mutta tänään sain vahvistuksen asiaan. Poika itse ei ole tullut kaapista ja se on hänen asiansa. Toivoisin kuitenkin, että jossain vaiheessa hän pystyisi olemaan oma itsensä kaikkien edessä. Mitä voisin tehdä auttaakseni häntä? En halua tungetella, mutta toivoisin voivani olla tukena. Poika tietää kyllä, että suhtaudun seksuaalivähemmistöihin neutraalisti. Isänsä voi kyllä möläyttää jotakin typerää (olemme eronneet). Ikää pojalla 17 vuotta.
Kommentit (47)
"Pystyisi olemaan oma itsensä kaikkien edessä"? Täh? Sekö olisi jotenkin hyvä juttu sun mielestä?
Työpaikalla minä eräänä päivänä sanoin kahvipöydässä kollegoilleni: "tykkään harrastaa seksiä huonekalujen kanssa". Kollegat suuttuivat, heidän mielestään tuollaisen sanominen oli sopimatonta. Mutta herrantähden sentään, minähän vain olin oma itseni, tulin ulos kaapista: kerroin olevani huonekaluseksuaali.
Toisena päivänä minä sanoin kahvipöydässä kollegoilleni: "tykkään harrastaa seksiä eläinten kanssa". Kollegat suuttuivat. Mutta minähän vain tulin ulos kaapista, kerroin olevani eläinseksuaali.
Kolmantena päivänä sanoin: "tykkään harrastaa seksiä kaalien kanssa". Taas ne suuttui! Mutta minähän vain kerroin olevani kaaliseksuaali.
Eli joo, ei se "omana itsenään" muiden edessä oleminen ole ihan hyvä juttu.
Ottaako kiltisti peppuun?
T: Pena 52
Ois hyvä jos pedot olis nii sais linnaan nopeemmin
Se on kyllä vanhemmille surunpaikka jos pojasta tuleekin p ersereinrassaaja. Voimia!!
Vierailija kirjoitti:
Ottaako kiltisti peppuun?
T: Pena 52
Peppuun suuhun, joka paikkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen isän pahin painajainen.
Varsinkin jos isä on tunnettu pillunmutustelija.
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys miksi? Pelkäättekö te isät homoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me hävetään sitä että oma poika voi olla niin häiriöinen mieleltään.
Itselleni tuo ei olisi mikäään juttu. Olisin ylpeä pojastani. Tukisin häntä prhain mahdollisin tavoin. En utelisi mutta muistuttaisin että tapahtui mitä vaan tai olisi hän mitä vaan, olen aina hänen tukenaan ja rakastan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt sairasta poikaa tahdo!
Vierailija kirjoitti:
Homojen vanhempia saattaa surettaa ettei tule lapsenlapsia. Mutta lapsiasia ei teillä muutenkaan ole ajankohtainen.
Homot voi ihan normaalisti opiskella ja käydä töissä. Elää, harrastaa ja laittaa ruokaa. Voit keskittyä kysymään muista asioista. Voit myös puhua suoraan. Toki alaikäisestä pitää huolehtia mutta hän on pian aikuinen ja et voi kuin hyväksyä ja olla tukena.
Eivät kaikki heterotkaan tee lapsenlapsia vanhemmilleen, huom huom. Ei se asia voi olla niin vaikeaa ymmärtää nykyaikana.
Ihmiset ovat erilaisia; meidän on vain se hyväksyttävä
Olen kuitenkin rehellinen ja sanon: En olisi kovinkaan onnellinen, jos tyttäreni seurustelisi samaa sukupuolta olevan kanssa tai pojallani olisi poikakaveri seurustelukumppanina.
Vitsi mä äitinä toivon että poikani olis homo! Eipä olis ainakaan sovinisti tai homofobikko.
Onko poika siis
- homonyymi?
- homogenoitu?
- homotsygootti?
- homo sapiens sapiens?
Suosittele BMW:tä ja Dolce Gabbanaa pojallesi. Yleisesti tennispelaaja tyylinen-homoseksuaali on helpompi hyväksyä mukaan perheeseen kuin nahka-asuinen Rob Halford-look-a-like homoseksuaali.
Siinähän on paljon hyviä puolia, salskea mies lisäksi jeesaamaan erilaissa töissä herkästi sukupuoleen ottavan mäkättävän naiskumppanin sijaan, on mistä puhua ja voi käyttää ronskimpaa huumoriakin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittele BMW:tä ja Dolce Gabbanaa pojallesi. Yleisesti tennispelaaja tyylinen-homoseksuaali on helpompi hyväksyä mukaan perheeseen kuin nahka-asuinen Rob Halford-look-a-like homoseksuaali.
Siinähän on paljon hyviä puolia, salskea mies lisäksi jeesaamaan erilaissa töissä herkästi sukupuoleen ottavan mäkättävän naiskumppanin sijaan, on mistä puhua ja voi käyttää ronskimpaa huumoriakin.
Salskea Tuure Boelius/Niko Saarinen -mies
Vierailija kirjoitti:
Onko poika siis
- homonyymi?
- homogenoitu?
- homotsygootti?
- homo sapiens sapiens?
homo erectus
Homoudesta voi myös eheytyä Jumalan avulla. Jos ei siitä parane, niin joutuu helvettiin vanhempana saat kuitenkin itse päättää hyväksytkö synnin, vai et. Jos hyväksyt, niin käännät Jeesukselle ja seurakunnalle selkäsi. Rukoile siis syntinen.