Uuteen suhteeseen raskaana?
Kommentit (16)
Ap jatkaa.
Mistä saisin jotain mielihyvää tähän elämään? Tuntuu niin ankealta ja toivottomalta. Pelkään, että tämän olon vaikutusta raskauteen.
Tapahtuu, perheystävämme meni yhteen naisen ollessa raskaana toiselle miehelle. Nykyinen mies otti isyyden vaikka ei olekkaan biologinen isä. Ovat tällä hetkellä 4 lapsen vanhempia ja ovat olleet yhdessä 27v
Tapahtuu. On käynyt omallekkin kohdalle, valitettavasti suhde ei kestänyt arjen kiemuroita, mutta toisinkin olisi voinut käydä
Kyllä. Eräs mies lähipiiristä seurusteli avovaimonsa kanssa reilut 10 vuotta. Nainen halusi lapsia, mies ei. Mies ihastui toiseen naiseen, alkoivat suhteeseen ja erosi sitten avovaimostaan (tässä järjestyksessä ja melko nopealla aikataululla). Heidän seurustellessaan kävi ilmi, että nainen olikin raskaana eksälleen! Eli raskaus oli olemassa heidän aloittaessaan suhteen, vaikka eivät siitä tienneetkään. Mies oli jo "myyty" eikä halunnut erota, joten elävät nyt kolmestaan - tämä eksän lapsi, uusi nainen sekä mies, joka ei koskaan halunnut lapsia! =D Ilmeisesti hyvin menee. Ja mikä parasta, tämä ex-avovaimokin sai juuri lapsen uuden miehensä kanssa, eli hänkin sai lopulta sen mitä halusi. =) Ei huono loppu mielestäni.
Olen niin pettynyt ja loukkaantunut miehen käytöksestä nyt raskausaikana, että alan kohta fantasioida kypsästä miehestä eli siitä unelmien prinssistä. En ymmärrä, miten voi aikuisella ja ilmeisesti normaalille miehelle olla niin vaikeaa käyttäytyä asiallisesti. Joka päivä se vaan mököttää, tiuskii ja mulkoilee vihamielisesti.
Systerin äijä oli kans tollanen niiden raskausaikana...noh esikoinen on 1/2v ja niille on silti tulossa toinen. Eli kyl se oma äijä muuttuu siks unelmien prinssiks viel takasi mihin alunperin rakastuitkin :)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 09:00"]
Systerin äijä oli kans tollanen niiden raskausaikana...noh esikoinen on 1/2v ja niille on silti tulossa toinen. Eli kyl se oma äijä muuttuu siks unelmien prinssiks viel takasi mihin alunperin rakastuitkin :)
[/quote]
Voi kun noin kävisikin. Alkaa toivo olla jo vähissä. Pelkään, että saan mittani täyteen, enkä pysty enää antamaan anteeksi miehelle.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 09:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 09:00"]
[/quote]
Voi kun noin kävisikin. Alkaa toivo olla jo vähissä. Pelkään, että saan mittani täyteen, enkä pysty enää antamaan anteeksi miehelle.
[/quote]
Ei kaikkea tarvitsekaan antaa anteeksi ja kaikenlaista käytöstä hyväksyä. Ehkä kannattaa erota vasta vauvan syntymän jälkeen? Mies voi vielä muuttaa käytöstään. Valitettavan usein tilanne parisuhteesta vain pahenee vauvan syntymän jälkeen. Nähnyt useita tapauksia.
t. th
Mielenkiinnosta pakko kysyä, miksiköhän vastaustani (nro 4) on alapeukutettu? En toki tarkoita, että tuo olisi mikään ideaalitilanne - lapsia siellä ja lapsia täällä, mutta olisihan tuossa ollut ainekset paljon surullisempaankin lopputulokseen. Onnellisin olen tuon ex-avovaimon puolesta, joka ei osannut erota miehestään vaikka riutuikin lapsenkaipuussaan, ja on nyt pienen lapsen äiti, lopultakin.
Juu. Kaikkea ei munkaan tarvitse sietää. Sitä vaan toivoo, että toinen aikuistuisi. Ja tuo keskenkasvuinen, itsekäs pikkulapsi käytös katoaisi.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:23"]Mielenkiinnosta pakko kysyä, miksiköhän vastaustani (nro 4) on alapeukutettu? En toki tarkoita, että tuo olisi mikään ideaalitilanne - lapsia siellä ja lapsia täällä, mutta olisihan tuossa ollut ainekset paljon surullisempaankin lopputulokseen. Onnellisin olen tuon ex-avovaimon puolesta, joka ei osannut erota miehestään vaikka riutuikin lapsenkaipuussaan, ja on nyt pienen lapsen äiti, lopultakin. [/quote]
En alapeukuttanut, mutta ihmetytti kyllä tuossa tapauksessa se, että miksi tämä lasta toivonut ex ei pitänyt sitä lasta itse, vaan lapsi päätyi miehelle? Kuulostaa jotenkin oudolta.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:23"]Mielenkiinnosta pakko kysyä, miksiköhän vastaustani (nro 4) on alapeukutettu? En toki tarkoita, että tuo olisi mikään ideaalitilanne - lapsia siellä ja lapsia täällä, mutta olisihan tuossa ollut ainekset paljon surullisempaankin lopputulokseen. Onnellisin olen tuon ex-avovaimon puolesta, joka ei osannut erota miehestään vaikka riutuikin lapsenkaipuussaan, ja on nyt pienen lapsen äiti, lopultakin. [/quote]
En alapeukuttanut, mutta ihmetytti kyllä tuossa tapauksessa se, että miksi tämä lasta toivonut ex ei pitänyt sitä lasta itse, vaan lapsi päätyi miehelle? Kuulostaa jotenkin oudolta.
[/quote]
Ymmärsit väärin, lue uudestaan!
Juu anteeksi, ehkä selitin kuitenkin epäselvästi. Siis avoparin mies ihastui naiseen, joka olikin jo raskaana omalle eksälleen. Avoparin nainen löysi eron jälkeen uuden miehen, jonka kanssa sai sitten lapsen.
[/quote]
Miten se nainen olisi voinut pitää ex-miehensä uuden naisen lapsen? Kun selvästihhän tuossa lukee että tämä uusi nainen oli raskaana ex-miehelleen.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:42"]
[/quote]
Miten se nainen olisi voinut pitää ex-miehensä uuden naisen lapsen? Kun selvästihhän tuossa lukee että tämä uusi nainen oli raskaana ex-miehelleen.
[/quote]
Luin varmaan liian nopeasti, kun ymmärsin sen niin, että tämä jätetty ex-vaimo huomasi olevansa raskaana sen jälkeen kun olivat eronneet, ja lapsi päätyi sitten ex-miehelle ja tämän uudelle naiselle. Kiletämättä olisikin ollut aika outoa....
t. Se joka ymmärsi väärin
Elämä on mennyt nykyään liian helpoksi, kun aikuiset miehet eivät pysty sopeutumaan isäksi tulemiseen. Ei ole mitään oikeita ongelmia, ainoastaan eksistentiaalisen mielihyvän etsintä ja sitä moni toteuttaa hedonismin kautta.