Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tehdä kun naapurin työtön herää joka aamu 6:55 herätyskellooni?

Vierailija
15.09.2020 |

Heippalappu oli ovella.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hiljaisempi herätyskello - tai korvatulpat naapurille.

Vierailija
2/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei oikein voi naapuri valittaa.

On niin lähellä sitä aikaa, jolloin vaadittu yöhiljaisuus loppuu.

Ja kyllä tavalliset äänet saavat asunnosta kuulua yöaikaankin, wc-käynnnit, ja suihkussa käynti iltavuorosta tullessa.

Mutta provohan tuo on, ei kukaan tuollaisesta valita, kaikkein viimeisemmäksi työtön ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kello herättämään klo 6.30

Vierailija
4/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oma kellosi soimaan 7.00 niin ei ole valituksen aihetta :)

Vierailija
5/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, kuulostaa enemmän naapurisi ongelmalta tässä tapauksessa eikä sinun. Toki, jos haluat olla huomaavainen, niin hanki pehmeä-äänisempi herätyskello/hälytysääni.

Vierailija
6/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota värinähälytys pois ja laita vähän hiljemmalle. Mä heippalaputin naapurin kun asuin vanhassa kivitalossa ja hän piti ilmeisesti puhelintaan lattialla ja värinähälytyksen päällä. Sitkeäuninen kaveri vielä, kun ei siihen herännyt tai muusta syystä sammuttanut herätystä piiiitkään aikaan. Trrrrrrrt trrrrrrt trrrrt trrrrrt kuului koko talossa. Yritin kerran soittaa ovikelloaan, mutta ei avannut. Sillä vein heippalapun postilaatikosta. Ei muuten, mutta yövuoron jälkeen kun just olin itse nukahtanut, tai tosiaan vapaapäivinä... Huh jos olisin työtön ollut, olis kyllä ärsyttänyt vieläkin enemmän ;)

Vierailija
7/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Tuollainen häiriköinti ei ole sopivaa.

Vierailija
8/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kelloa tai ainakin siirrä sen paikkaa. Sillä ei nyt pitäisi olla merkitystä, onko (sinun mielestäsi) kyseessä työtön, sairas, eläkeläinen, vuorotyöläinen tms. Toisten huomioimisesta on kyse, ei kivasta pikku kiusasta työttömälle.

Vierailija
9/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ite herätä klo 6.50

Vierailija
10/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kovempi ääninen kello. Ja käske valittaa isännöitsijälle.

Vierailija
11/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ei oikein voi naapuri valittaa.

On niin lähellä sitä aikaa, jolloin vaadittu yöhiljaisuus loppuu.

Ja kyllä tavalliset äänet saavat asunnosta kuulua yöaikaankin, wc-käynnnit, ja suihkussa käynti iltavuorosta tullessa.

Mutta provohan tuo on, ei kukaan tuollaisesta valita, kaikkein viimeisemmäksi työtön ihminen.

Tottakai saa valittaa. Entä jos palohälytin piippaisi naapurissa, radio pauhaisi koko päivän, koira haukkuisi ja ulisisi joka päivä? Eikö muka saa valittaa? Vessassa ja suihkussa on käytävä, mutta nuo muut eivät ole mitään pakollisia ääniä, joita nyt on vaan kestettävä tai joilla voi "rangaista" työtöntä, kun itse "joutuu" heräämään. Jopa tuulikellon ääni voi olla todella häiritsevä.

Vierailija
12/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin herään 5.50 ja nukahtamaan ei pääse, kun torkutus jatkuu tunnin kymmenen minuutin välein. Olen miettinyt, miten ystävällisesti mainitsen asiasta, ei hän sitä tahallaan tee. Joku pehmeä kellon alusta voisi auttaa.

Vierailija
13/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön menee nukkumaan ilta kymmeneltä eikä aamu viideltä. Sillä ei ole mitään syytä valvoa niin myöhään.

Vierailija
14/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse kyllä mitään tehdä. Mäkin herään joka aamu, kun naapuri paukauttaa oven kiinni ja yskii sitten kovakäänisesti ( miksi se ei voi yskiä sisällä ?!?). Samoin hän aina yskii ennen kotiovensa aukaisua.

Mutta tottakai töihin saa mennä, eikä se naapurin vika ole, että täällä on paska äänieristys. Ja mä myös kuulen äänet hyvin herkästi.

Vierailija
15/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sellaiseen taloon, jossa seinät eivät ole tehty vessapaperirullapahvista.

Vierailija
16/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin puolestani heippalapun: "mene töihin ja lakkaa rutisemasta saatanan pummi"

Vierailija
17/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse kyllä mitään tehdä. Mäkin herään joka aamu, kun naapuri paukauttaa oven kiinni ja yskii sitten kovakäänisesti ( miksi se ei voi yskiä sisällä ?!?). Samoin hän aina yskii ennen kotiovensa aukaisua.

Mutta tottakai töihin saa mennä, eikä se naapurin vika ole, että täällä on paska äänieristys. Ja mä myös kuulen äänet hyvin herkästi.

Ihmiset jotka käyttäytyy tuolla tavalla ovat mielisairaita.

Vierailija
18/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön menee nukkumaan ilta kymmeneltä eikä aamu viideltä. Sillä ei ole mitään syytä valvoa niin myöhään.

Tämä!

Vierailija
19/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön ei herää tohon aikaan aamusta, vaikka ammuttais kylkeen.

Se herää sillon ku sä tuut puhkinaisena orjaduunistasi.

Herään joka aamu kuudelta. Ja olen työtön. Alakerran työtön tosin käy silloin vasta nukkumaan.

Vierailija
20/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina on totta, niin toihan on tosi noloa valittaa sulle tuommoisesta. Vastaa sille, että syö pääs ja mee töihin.