Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tehdä kun naapurin työtön herää joka aamu 6:55 herätyskellooni?

Vierailija
15.09.2020 |

Heippalappu oli ovella.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kellot soi 3.45, täysillä ja kaikilla värinöillä. Nautin kun naapuritkin joutuvat heräämään. Kiusa se on pienikin kiusa.

Varo vain ettei sulle muuta sellaisia naapureita, jotka alkaakin kiusaamaan takaisin. Voi tulla aika h*lvettiä elämästä sen jälkeen.

Miksi luulet että elämäni ei olisi jo helvettiä? Vai kuinka paratiisimaista sinun mielestäsi on herättävä töihin tuohon aikaan yöstä? Paskan määrä on vakio ja pistän sen kiertämään.

Vierailija
42/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi tuo työtön, valvoisin aina aamuun asti ja laittaisin kellon klo 5.00 torkuttamaan 10 minuutin välein makuuhuoneesi seinän taa, itselle korvatulpat ja toiseen huoneeseen pelaamaan.

Osaa tuota peliä muutkin pelata, nääs.

Noh, mutta, sinä oletkin idiootti ja ihmisperse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ihmiset olla ystävällisiä toisilleen? Itse pahoittelisin ja ostaisin herätyskellon joka ei herätä koko taloa. Mistä voit tietää mitä tämän työttömän ihmisen ajatuksissa on? Ehkä surua, masennusta tms. Ja onko edes omavalintaisesti työtön?vähän Inhimillisyyttä, eikö vain?

Vierailija
44/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko alkaa sabotoimaan talon väkeä ja hyvä niin, sen jo aistii ihan että tekee niin.

Vierailija
45/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet herätyskellosi pois siltä naapurilta. Mitä se sillä tekee? Sehän on työtön.

Vierailija
46/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että elämäni ei olisi jo helvettiä? Vai kuinka paratiisimaista sinun mielestäsi on herättävä töihin tuohon aikaan yöstä? Paskan määrä on vakio ja pistän sen kiertämään.

Ne naapuritko pakottaa heräämään tuolloin vai miksi juuri heille haluat kostaa?

Vierailija
47/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloelämä on kyllä välillä kidutusta, kun talot on nykyään paperia. Itse jouduin muuttamaan pois, kun yläkerrassa joku nainen ravasi aina korkokengissä, sekä päivisin että keskellä yötä. Hulluksi siinä meinasi tulla, kun ei edes nukkua saanut. Nykyään asun rivitalossa, eipä voi kukaan ravata yläpuolella.

Vierailija
48/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naapuritko pakottaa heräämään tuolloin vai miksi juuri heille haluat kostaa?

Ovat helpoin kohde.

Vierailija
49/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Laita takaisin viestilappu, että silloin on aamu, jolloin noustaan ylös vai onko asia unohtunut.

Vierailija
50/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kellot soi 3.45, täysillä ja kaikilla värinöillä. Nautin kun naapuritkin joutuvat heräämään. Kiusa se on pienikin kiusa.

Varo vain ettei sulle muuta sellaisia naapureita, jotka alkaakin kiusaamaan takaisin. Voi tulla aika h*lvettiä elämästä sen jälkeen.

Eihän sun alavalinta ole mitenkään naapureiden vika ja turha niille on sitä kostaa. Jos sun elämä on helvettiä tuon heräämisajan takia, niin sun pitää yksinkertaisesti vaihtaa työpaikkaa. Ja kyllä niiden naapurien elämäkin voi olla helvettiä jostain muusta syystä. Voi olla sairautta tai muuta ja sitten sinä vielä kostat syyttömille omaa paskaa elämää. Ajattele jos kaikki tekis niin. Aika pieni helvetti on tuollanen asia, jonka voi loppujen lopuksi helposti muuttaa, jos haluaa.

Vierailija
51/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko ihmiset olla ystävällisiä toisilleen? Itse pahoittelisin ja ostaisin herätyskellon joka ei herätä koko taloa. Mistä voit tietää mitä tämän työttömän ihmisen ajatuksissa on? Ehkä surua, masennusta tms. Ja onko edes omavalintaisesti työtön?vähän Inhimillisyyttä, eikö vain?

Totta tämä. Tästä ketjusta huomaa taas suomalaisten mentaliteetin. Kaikki pitää kostaa, kaikille toivotaan pahaa. Voidaan toki esittää mukavaa työpaikalla ja muualla, jos siitä on itselle etua, mutta selän takana puhutaan paskaa, anonyymina vittuillaan tuntemattomille, naapureita kiusataan salaa tahallaan jne. Miksi suomalaiset on tällasia?

Vierailija
52/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yhdessä vaiheessa sellainen tilanne, että naapuriin jäi aina arkiaamuisin koira haukkumaan ja ulisemaan. Sitä saattoi kestää yli tunninkin. Päivärytmiäni se ei sinänsä paljon haitannut, paitsi silloin kun unihäiriöiden takia olin saanut unen päästä kiinni tavallista myöhemmin. Mutta ei tietenkään ollut kivaa aloittaa jokaista arkipäivää koiran haukuntaa kuuntelemalla. En kuitenkaan tehnyt mitään asialle, koska naapuri oli omistusasuja ja itse vain vuokralainen, ja arvelin, että asetelma oli kannaltani epäedullinen. (Naapuri taisi olla taloyhtiön hallituksessakin.) Ymmärsin myös erään koiraihmisen kertoman perusteella, että koiran omistaja ei voi tuossa tilanteessa tehdä paljon muuta kuin hankkiutua koirasta eroon (tai viedä sitä muualle hoitoon), mitä en toki olisi halunnutkaan. Ajattelin myös, että tämän takia voin itsekin silloin tällöin metelöidä hyvällä omallatunnolla, tai jos naapuri tulee valittamaan, niin voin vedota siihen, että hänenkin asunnostaan kuuluu koiran aiheuttamaa melua.

Vierailija
53/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jättäisin puolestani heippalapun: "mene töihin ja lakkaa rutisemasta saatanan pummi"

Ihmiset jotka käyttäytyy tuolla tavalla ovat mielisairaita.

Vierailija
54/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herää jos sammutat sen heti. Raivostuttavia ne jotka antaa soida pitkään.

Vierailija
55/58 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos naapuri kuulee sinun herätyskellosi - niin jotain on vialla. Sinun kellossasi nimittäin.

Käytä puhelinta ja jotain linnunlaulua. Ne kovat pärisijät kuuluvat menneeseen aikaan.

Vierailija
56/58 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään. Eihän se sun ongelma ole. Korkeintaan jätä heippalappu takaisin jossa pahoittelet asiaa ja ehdotat korvatulppia herkkäunisuuteen.

Vierailija
57/58 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asunut melkein koko elämäni kerrostalossa, ainakin viidessä eri talossa, enkä ole yhdessäkään kuullut ääniä muista asunnoista. No, silloin kuulin, kun Suomi voitti jääkiekon kultaa.

Sen sijaan anoppilassa, rivitalossa, niitä ääniä kuului.

N52

Vierailija
58/58 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi tuo työtön, valvoisin aina aamuun asti ja laittaisin kellon klo 5.00 torkuttamaan 10 minuutin välein makuuhuoneesi seinän taa, itselle korvatulpat ja toiseen huoneeseen pelaamaan.

Osaa tuota peliä muutkin pelata, nääs.

Alkaisit kiusaamaan toista. Ap ei kiusaa ketään, hänen pitää herätä töihin.