Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tehdä kun naapurin työtön herää joka aamu 6:55 herätyskellooni?

Vierailija
15.09.2020 |

Heippalappu oli ovella.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tuo työtön, valvoisin aina aamuun asti ja laittaisin kellon klo 5.00 torkuttamaan 10 minuutin välein makuuhuoneesi seinän taa, itselle korvatulpat ja toiseen huoneeseen pelaamaan.

Osaa tuota peliä muutkin pelata, nääs.

Vierailija
22/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kello herättämään klo 6.30

Mulla se soittaa jo klo 4.40... Ei oo vielä kukaan tohtinut valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi tuo työtön, valvoisin aina aamuun asti ja laittaisin kellon klo 5.00 torkuttamaan 10 minuutin välein makuuhuoneesi seinän taa, itselle korvatulpat ja toiseen huoneeseen pelaamaan.

Osaa tuota peliä muutkin pelata, nääs.

Mitä helvetin peliä? Toiset joutuu oikeasti käymään töissä ja heräämään aamulla kun te loiset jäätte kotiinne haisemaan paskalle.

Vierailija
24/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu vaan, jos on värinä päällä. Jotenkin se värisee pitkin rakenteita raivostuttavasti.

Vierailija
25/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön ei herää tohon aikaan aamusta, vaikka ammuttais kylkeen.

Se herää sillon ku sä tuut puhkinaisena orjaduunistasi.

Jaa. Minä olen työtön ja herään kuudelta. Myös viikonloppuisin. Sattuu olemaan luotainen rytmini.

Vierailija
26/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuuluu vaan, jos on värinä päällä. Jotenkin se värisee pitkin rakenteita raivostuttavasti.

No katos, tähän saa värinänkin!

Vierailija
27/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
28/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin vuoden joka aamu papukaijan kaakatukseen, vaikka kävin tästä ystävällisesti huomauttamassa. Kuului vaan mun kämppään yläkerrasta niin ei isännöitsijää kiinnostanut. Muutin pois kun vitutti klo 5-7 herätä just parhaan unen aikaan kun teen ilta- ja yövuoroa. Korvatulpista kunnon tulehduskierre eikä peltoreilla kylkinukkuja nuku. Uus asukas (tuttu) kitui kans vuoden ja muutti kaakatusta karkuun vaikka häntä varoitin äänestä asuntoa esitellessä.

Vierailija
29/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että teen isännöitsijälle ilmoituksen kiusanteosta. Ja alkaisin herätä klo 6:30. Siirtäisin puhelimen viereeni sänkyyn. Itselläni se on niin eikä todella kuulu muualle kun on pehmeä alusta.

Vierailija
30/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon aikoinaan kun olin työttömänä musta oli ihana herätä toisen (nukkumakaverin kylläkin) herätyskelloon. Tiesi että itse saa jatkaa unia :)

Vierailija
31/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kellot soi 3.45, täysillä ja kaikilla värinöillä. Nautin kun naapuritkin joutuvat heräämään. Kiusa se on pienikin kiusa.

Vierailija
32/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on todennäköisesti provo. Jos ei oo, niin ota se värinähälytys pois ja siirrä puhelin pois lattialta/seinän vierestä. Lisäksi voisit alkaa menemään itse nukkumaan aiemmin, sillä ilmeisesti sulla kestää tällä hetkellä aika pitkäään havahtua kellon ääneen, jos naapurikin herää siihen ennen sua.

Vierailija
33/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki herätys jossa pelkkä värinä, käy pyytämässä naapurilta anteeksi ja anna vaikka lahjakortti lähimpään pitseriaan.

Vierailija
34/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä, jos työtön herää aamulla 🤣

Vierailija
35/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kellot soi 3.45, täysillä ja kaikilla värinöillä. Nautin kun naapuritkin joutuvat heräämään. Kiusa se on pienikin kiusa.

Varo vain ettei sulle muuta sellaisia naapureita, jotka alkaakin kiusaamaan takaisin. Voi tulla aika h*lvettiä elämästä sen jälkeen.

Vierailija
36/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki herätyskello missä on radio, ja laita herätysääneksi radio. Ei taatusti häiritse naapuria ja heräät itse miellyttävästi musiikkiin.  Onko tuo joku vakio muka, että kaikki käyttää kännykkää herätyskellona?

Vierailija
37/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma hoitaa

Vierailija
38/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ei oikein voi naapuri valittaa.

On niin lähellä sitä aikaa, jolloin vaadittu yöhiljaisuus loppuu.

Ja kyllä tavalliset äänet saavat asunnosta kuulua yöaikaankin, wc-käynnnit, ja suihkussa käynti iltavuorosta tullessa.

Mutta provohan tuo on, ei kukaan tuollaisesta valita, kaikkein viimeisemmäksi työtön ihminen.

Tottakai saa valittaa. Entä jos palohälytin piippaisi naapurissa, radio pauhaisi koko päivän, koira haukkuisi ja ulisisi joka päivä? Eikö muka saa valittaa? Vessassa ja suihkussa on käytävä, mutta nuo muut eivät ole mitään pakollisia ääniä, joita nyt on vaan kestettävä tai joilla voi "rangaista" työtöntä, kun itse "joutuu" heräämään. Jopa tuulikellon ääni voi olla todella häiritsevä.

No kaikestahan saa toki aina valittaa ja moni antaumuksella niin tekeekin, mutta eri asia että onko valitukselle sellainen peruste että kenenkään muun sitä tarvitsisi noteerata.

Vierailija
39/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kotiis nukkumaan.

Vierailija
40/58 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse kyllä mitään tehdä. Mäkin herään joka aamu, kun naapuri paukauttaa oven kiinni ja yskii sitten kovakäänisesti ( miksi se ei voi yskiä sisällä ?!?). Samoin hän aina yskii ennen kotiovensa aukaisua.

Mutta tottakai töihin saa mennä, eikä se naapurin vika ole, että täällä on paska äänieristys. Ja mä myös kuulen äänet hyvin herkästi.

Tupakoitsija? Silloin kun itse vielä poltin niin oli juuri aamuisin sellainen "tapa" tai ehkä pikemminkin tiedostamaton refleksi että aina kun aamulla astui ulko-ovesta ulos niin yskäisi pari kertaa ennen kuin sytytti pihalla aamun ensimmäisen tupakan. Muuten ei varsinaista tupakkayskää ollut mutta tuollainen oli.