Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies töni ja haukkui huoraksi lasten nähden

Vierailija
07.11.2013 |

Paiskoi tavaroitani rikki ja heitti kaikki vaatteeni kaapista eteisen lattialle. Huusi kuin mielipuoli käyttäen erilaisia nimikkeitä ja uhkauksia. Kaikki tämä 4v. ja 1v. nähden. Lienee sanomattakin selvää, että lapset pelkäsivät ja itkivät.

Tarina alusta, väsyneet työssäkäyvät vanhemmat ja lapset päiväkodissa. Tulin itse lasten kanssa illalla kaupasta kotiin ja löysin miehen nukkumasta vaikka koira oli käyttämättä kuin myös tavarat levällään pitkin poikin sisällä. Suoraan sanoen vitutti, mätkätin ja paiskoin ovia hetken, sitten siirryimme lasten kanssa iltapalalle. Lapsetkin väsyneinä kiukuttelivat kunnes alkoi miehen riehunta, tässä vaiheessa olin jo itse unohtanut oman vitutukseni koirasta ja sotkuista. Sitten päästiikin huoritteluun ja muuhun oheistoimintaan josta alussa kirjoitin.

Kysymykseni kuuluukin, mitä helvettiä mä teen?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun mies uhkaili? Mitä tarkoitit kun kirjoitit että lapset on Miehen Työajan Takia päiväkodissa 4-8 tuntia? Missä sinä olet silloin?

Vierailija
22/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin nyt ajan perheneuvolasta ja ottaisin aikalisän. Ikävältä ja pahalta kulostaa, mutta ei mitään lopullista päätöstä kannata tehdä tunnekuohussa. Te olette liian tiukilla, pienten lasten, töiden koiran ym kanssa. Olisiko työajan lyhentäminen teille jommalle kummalle mahdollista, se autaisi molempia. Tai vaikka molemmat lyhentäisitte työaikaa, tietenkin eri ajankohtina. Mulle olisi voinut käydä noin, jos olisin tuollaista rumbaa joutunut vetämään. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 20:48"]

Tuo huorittelu ja uhkaava käyttäytyminen pistävät kyllä miettimään, että kannattaisiko erota tuollaisesta miehestä? Onko pyytänyt anteeksi, katuuko? Onko valmis sovittamaan tekonsa? Jos vähättelee asiaa niin...käy varalta keskustelemassa neuvolassa ja sosiaalityöntekijällä. Tällaiset asiat ovat hyvä olla siellä tiedossa jos lasten tapaamisesta ym. tulee kiistaa erotilanteessa.

[/quote]

Ei pyydellyt anteeksi, huusi ja imuroi lasinsirut lattialta ja kävi hakemassa vanhemman lapsen viereensä nukkumaan, minua samalla haukkuen. Osoitteli vielä ovensuusta ja käski pakata tavarat ja painua vittuun, huutaen tietysti. Miten se kehtaa lasten kuullen, saatanan törppö?

Nro 20, kyllä vain, oikeassa olet. Saanen udella, mistä paljastuimme graduttomiksi, kirjoitusvirheistäni vai työajoistamme?

Ap

Vierailija
24/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 20:50"]

Mitä se sun mies uhkaili? Mitä tarkoitit kun kirjoitit että lapset on Miehen Työajan Takia päiväkodissa 4-8 tuntia? Missä sinä olet silloin?

[/quote]

Ihan siellä omassa työssäni.

Ap

Vierailija
25/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok tommonen käytös lasten nähden meni kyllä vähän yli. Ite olen koko lapsuuteni saanut nähdä joka vkoloppu samantyyppistä settiä, ja ihan kelpo kansalainen musta on tullut. vaikkakin välillä kyllä vähän itsehillitsemis ongelmia, mikä on kyllä ilmeisesti vaan mun supertempperamenttisen luonteen takia, koska siskolla ei oo samoja ongelmia.

Ei mun mielestä sekään ole järkevää, että lapset ei muka koskaan näkisi mitään riitelyä.. se olisjo tosi tekopyhää. Meidän perheessä kyllä on kans pahojakin riitoja välillä. muttei kyllä tönimistä lasten nähden ole ollut. Ei siinä oo mun mielestä mitään säälittävää jäädä tollaseen suhteeseen, koska itse osaan kaivaa sitä verta nenästäni!

Vierailija
26/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa apua kotiin, palkallinen lasten- ja koiranhoitaja, siivooja. Tai toinen jää kotiin. Olette väsyneitä ja liian tiukoilla.

Vierailija
27/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa apua kotiin, palkallinen lasten- ja koiranhoitaja, siivooja. Tai toinen jää kotiin. Olette väsyneitä ja liian tiukoilla.

Vierailija
28/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. En katselisi tuollaista saamatonta sikaa sekuntiakaan.

Vierailija
29/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joillain miehillä se testosteroni pitosuus on vaan korkeemmalla kuin toisilla.. "nössö-iseillä" ... ja ei kannata ottaa mtn paineita tosta. uskon, että tämmösiä perheitä on tosi paljon.. se on vaan kauhee tabu ja esitetään sit jotain ihme kulissia.

Vierailija
30/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 20:46"]

Silloin tönitään takaisin ja haukutaan mulkuksi. Mitä lapsille opetetaan, jos joku tönii tai lyö? Annetaan takaisin samalla mitalla. Ei ole hyvä, että lapset näkevät sinut uhrina. Mitä ovien paiskomiseen tulee niin meillä on kolme ovea, jotka ei mene kiinni paiskomisen takia :D

[/quote]

Jos lapset olisivat olleet jossain muualla niin aivan varmasti olisin töninyt takaisin ja huutanut. Nyt tyydyin olemaan hiljaa ja jatkoin lasten kanssa iltapuuhia, onneksi. Ainoa asia mistä olen nyt iloinen on se etten itse lähtenyt mukaan tuohon lapselliseen käytökseen lasten edessä. Painotan siis edelleen etteivät lapset nähneet kun paikoin ulko-ovea mennessäni sillä nukkuivat vielä autossa oven edessä kaupasta tultuamme. Osan motkotuksestani kuulivat sekä tietysti omalla panoksellaan osallistuivat 'huutokonserttiin' iltapuuhien tiimellyksessä, jolloin en edes enää muistanut omaa ärsytystäni. Meidän iltapalan aikaisen mekkaloinnin aikana alkoi sitten tämä miehen show, jolloin sai välittömästi vanhemman lapsemme itkemään kurkku suorana ;(

Ap

Vierailija
31/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamaton luuseri? Mieshän on vaan väsynyt yötöistään! Pitää vähän ymmärtää miehenkin kannalta asioita. Tuskin hän kovin ylpeä on käytöksestään, mutta myös liian väsynyt näkemään/auttamaan äitiä rankkassa arjessa. Tarviitte lepoa ja apua ja yhteistä aikaa.

Vierailija
32/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nyt olla kauhuissaan mitä lapset on joutunut näkemään. Lapsen itku reaktiohan kertoo vaan sen, ettei kyseinen tapahtuma ole normaalia teillä. On lapsia, jotka ei enää reagoi tappeluihin, koska se on "normaalia" . Lapset tulee kuitenkin elämässä näkemään vielä kaikkea pahaa, joten toi on aika pientä.

Vierailija
33/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö on raskasta.

Vierailija
34/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 21:08"]

Saamaton luuseri? Mieshän on vaan väsynyt yötöistään! Pitää vähän ymmärtää miehenkin kannalta asioita. Tuskin hän kovin ylpeä on käytöksestään, mutta myös liian väsynyt näkemään/auttamaan äitiä rankkassa arjessa. Tarviitte lepoa ja apua ja yhteistä aikaa.

[/quote]

Tämän takia hänellä onkin 'oikeus' nukkua viikonloput läpeensä jos siltä vaan tuntuu. Tästä syystä annan hänen pötkötellä sohvalla ja teen itse kaiken. En velvoita mieheltä mitään, en yhtikäs mitään. Omasta halustaan hakee lapsia päiväkodista aiemmin muutaman kerran viikossa, ovat 8h sopimuksella.

Mä en vaan ymmärrä, että miten se oikeuttaa kohtelemaan noin omaa puolisoaan. Voin sanoa suoraan, että kyllä minuakin väsyttää. Olen aivan loppu. Lasten takia jaksan, he ansaitsevat parasta.

ap

Vierailija
35/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät niin varaudu siihen, että seuraavaksi tönimisen sijaan tulee nyrkistä. Kannattaisi lähteä nyt heti eikä todellakaan odottaa sitä iskua. Ja mitä tulee tuohon huoritteluun, sekin olisi jo viimeinen niitti aika monelle. Onko tosiaan ensimmäinen kerta kun mies huorittelee? Vaikea uskoa. Ja mitkään yötyöt ja univelat eivät todellakaan selitä miehesi käytöstä.

Vierailija
36/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä sen räyhäämisen aloitit. Miksi olette molemmat töissä ja miksette ole hankkineet apua? Meillä kävi tuossa vaiheessa sekä aiivooja että hoitoapua ja slti oltiin poikki.

Vierailija
37/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 21:12"]

Vuorotyö on raskasta.

[/quote]

Olin itse vuosia yövuorossa, klo 23-07, joten tiedän mitä se on. Siksi miehellä juuri onkin 'vapauksia'.  Silti voin rehellisesti sanoa, että 'kaiken' tekeminen yksin on rankkaa, vaikka menenkin vasta klo 7.00 töihin ja joudun heräämään arkisin klo 5.30. 

Vierailija
38/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydytte kun wt. Vaikka mies onkin väsynyt niin et saavuta itsesi, koiran, lasten, kodin siisteyden eikä koko perheen puolesta yhtään mitään kitisemällä ja huutamalla. Minäkin nukahdan joskus päivällä rankan työpäivän jälkeen ja haluan pyhittää viikonloput lepäämiseen.

Vierailija
39/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on ihan normi aika nousta ylös lapsiperheissä... Minä nousij kolme vuotta kello 4.

Vierailija
40/92 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 21:19"]

Itsehän sinä sen räyhäämisen aloitit. Miksi olette molemmat töissä ja miksette ole hankkineet apua? Meillä kävi tuossa vaiheessa sekä aiivooja että hoitoapua ja slti oltiin poikki.

[/quote]

Aikaisemmista kirjoituksista voimme päätellä, että gradut on tekemättä joten rahat eivät riitä sellaisii palveluihin jotka ovat itse tehtävissä. Mutta hyvä tietää, että olin oikeutettu saamaan tuon käytöksen niskaani. 

Tässä ei ole kyse siitä ettenkö kestäisi riitaa ja huutoa mieheltä. En kestä sitä, että minua tönittiin, huoriteltiin ja uhkailtiin mielipuolisesti huutaen samalla kun lapset itkevät hysteerisenä vieressä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän