onko mielestänne minun velvollisuus ostaa miehen isälle isänpäiväkortti?
olen joka ikinen isän- ja äitienpäivä ostanut ja postittanut miehen vanhemmille kortit meidän lasten puolesta ja postittanut ne, lapset 14 ja 6v. Mies ei siis saa kortteja ikinä ostettua. Lasten isänpuoleinen vaari näkee lapselapsiaan tasan kerran vuodessa vaikka välimatkaa 100km. Oon kyllä kutsunut kylään ja ehdottanut miehelle tai isälleen, että mentäisi käymään mutta aina tulee jotain tekosyytä että ei muka sovi. Nyt ajattelin että en korttia osta, saa jäädä miehen hommaksi jos haluaa kortin isälleen lähettää.
Kommentit (24)
Noh, suoraan sanottuna KYLLÄ! Jos olet vuosia jonkun asian hoitanut, et voi sitä tosta noin vaan lopettaa, jos yhtäkkiä tajuatkin olleesi vuosia nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa, kun olet ostanut kerran vuodessa YHDEN vaivaisen kortin.
Ja joo voit jopa tehdä miehelle iltaisin leivät, eikä silti suhde ole vankila, jota epätasa-arvo aitaa.
Onneksi olen niin hajamielinen, että miehelle on ollut alusta saakka selvää, että hädin tuskin pystyn hankkimaan lahjat omalle perheelleni.
Ei se ole sinun velvollisuutesi. Mutta jos aiot nyt yhtäkkiä lopettaa kortista huolehtimisen, infoa sitten miestäsi kunnolla asiasta, että hän hoksaa itse hommata kortin tänä vuonna.
Ostan joka vuosi kortit miehelleni, omalle isälleni ja miehen isälle eikä se ole mikään erityisen rasittava velvoite :)
Mä en ymmärrä näitä ihmisiä, jotka tekevät ihan hirveän ison numeron joidenkin juhlien oikeaoppisesti noudattamisesta ja siitä, mikä kuuluu kenenkäkin velvollisuuksiin.
On teillä ongelmat!