Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mielestänne minun velvollisuus ostaa miehen isälle isänpäiväkortti?

Vierailija
07.11.2013 |

olen joka ikinen isän- ja äitienpäivä ostanut ja postittanut miehen vanhemmille kortit meidän lasten puolesta ja postittanut ne, lapset 14 ja 6v. Mies ei siis saa kortteja ikinä ostettua. Lasten isänpuoleinen vaari näkee lapselapsiaan tasan kerran vuodessa vaikka välimatkaa 100km. Oon kyllä kutsunut kylään ja ehdottanut miehelle tai isälleen, että mentäisi käymään mutta aina tulee jotain tekosyytä että ei muka sovi. Nyt ajattelin että en korttia osta, saa jäädä miehen hommaksi jos haluaa kortin isälleen lähettää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä samallahan se tulee ostettua kuin muillekin.

Vierailija
2/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se elämä joillakin vaikeaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole, eihän hän ole sinun isäsi, se on miehesi asia ihan täysin, päättäköön hän mitä tekee.

Jokainen muistaa isänpäivänä omaa isäänsä tai on muistamatta, jokaisen oma valinta.

Vierailija
7/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ostin jokusen vuoden äitien- ja isänpäiväkortit miehen vanhemmille, mutta sen jälkeen kun tajusin että hänen lapsuutensa on ollut suoranaista ***ä  ja joutui terapiaan vanhempien takia niin lopetin koko homman.

Vierailija
8/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole velvollisuutta. Mutta itse en jaksaisi nipottaa moisesta asiasta vaan ostaisin sen kortin jos ostan muutenkin isänpäiväkortin esim. omalle isälleni.

Tai laita 6v piirtämään kortti ja 14v postittamaan jos miehestä ei siihen ole.

Vierailija
9/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kortin ostaminen voi noin vaikeaa olla.

Vierailija
10/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään velvollisuus ole mutta kun nyt alun perin olet alkanut tuota rumbaa pyörittämään niin eiköhän se sinulle jää tuokin homma...

Meillä mies ja poika menevät vaarin luo käymään ja minä jää kotiin (kun ei ole minun isäni) tekemään "juhlaruokaa" joka sitten syödään kun tulevat illalla kotiin.

Tytär onkin kisoissa ja tulee vasta su yöllä kotiin.

Vierailija
11/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni parisuhde vinkki: Älä koskaan tee asiaa kolme kertaa peräkkäin, jos et halua tehdä sitä loppuelämäsi. Se on miehelle merkki siitä, että haluat omia automaattisesti tämän asian itsellesi.

Vierailija
12/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähettäisit tekstiviestin?

Vierailija
13/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö sinun olisi pitänyt ostaa Isoisäpväkortti, eikä isäinpväkorttia?

Vierailija
14/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina lahjat sekä omille vanhemmilleni että miehen vanhemmille. Eli nyt kahden kuukauden sisään olen ostanut synttärilahjat miehelle, miehen isälle, minun isälle ja nyt isänpäivälahjat samalle kolmikolle. Mutta se on rikkaus että lapsilla on molemmat isovanhemmat elossa ja elämässä mukana, joten en näe tätä mitenkään rasitteena :)

Vierailija
15/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 14:58"]

olen joka ikinen isän- ja äitienpäivä ostanut ja postittanut miehen vanhemmille kortit meidän lasten puolesta ja postittanut ne, lapset 14 ja 6v. Mies ei siis saa kortteja ikinä ostettua. 

[/quote]

Tähän asti olet 14 vuoden aikana näin toiminut ja nyt ajattelit lopettaa? Jaa, no jos haluat, että appiukkosi jää ilman isänpäiväkorttia niin siitä vaan. 

Ei ne miehet opi lähettämään yhtään mitään korttia, jos ei ennenkään ole lähettäneet. 

Vierailija
16/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mieheni ostaa ja lähettää itse korttinsa omalle isälleen.Joskus olen lähettänyt kun ollaan yhdessä asia niin sovittu tai jos lapset ovat askarrelleet vaareilleen kortit.

Vierailija
17/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietyt asiat jää helposti parisuhteessa toiselle. Mäkin huolehdin vaikkapa joululahjat useimmiten - myös miehen vanhemmille. Ja usein muistutan, että isänpäivä tulossa, miten muistat isääsi.

Jos oot aina asian hoitanut, niin minusta olisi tylyä vaan yhtäkkiä mitään sanomatta lopettaa. Sano ainakin miehellesi, että jos haluaa isäänsä muistaa, niin hoitakoon homman, sinä et aio ostaa korttia. Näin mies tietää, että asia tällä kertaa hänen vastuulla.

Mä jotenkin ajattelen, että ei parisuhteessa pidä laskea kaikkea ja miettiä, onko tämä nyt just mun velvollisuus. Mun mies käy minunkin isän luona kolaamassa lunta ja vaihtamassa lamppua ja vaihtamassa auton renkaita. Ei kai sekään hänen velvollisuutensa olisi, jos sen linjan haluaa ottaa.

Vierailija
18/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se kortti vaarille sinulta vai lapsiltasi :) olet säälittävä tapaus

Vierailija
19/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päivää taas kerran!

On se tietysti vaikeaa ottaa 2 korttia yhden sijaan sieltä kaupan hyllyltä.... Minä teen kaikki kortit itse ja ihan kummankin sukulaisille ne lähetän. Eipä ole tullut mieleen, että tekisin vain omalle suvulle....

Vierailija
20/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo sinun ongelmasi kumpuaa jostain syvemmästä kuin vain kortista.

BTW, miksi ostat isoisälle isäinpvä kortin, etkä isoisäpväkorttia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi