Kuka ei irrota uudesta paidasta olkalenkkejä?
Ai kamala,kun joillain repsottaa kainalosta tai kaula-aukosta vielä ne henkarilenkit.Miksi niitä ei osata irroittaa?Tai jätetään niskaan se hartiasta toiseen menevä henkarilenkki.
Sehän on sinne laitettu vain,että pysyy kaupan hengarissa paremmin kuosissa.Pois saksilla vain!
Hauskaa katsottavaa miehen siskolla oli niskassa se naru,kun oli juhliin muuten pukeutunut niin hienosti.En viitsinyt mainita.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 10:15"]
itse leikkaan nuo pois, mutta mulle on aivan yhdentekevää mitä muut tekevät. minua ihmetytti enemmän tässä aloituksessa se, että ap ei ole huomauttanut tutulle ihmiselle, kun on huomannut hänen asussaan olevan jotain vikaa. itse ainakin pitäisin sitä kohteliaana. ymmärtäisi, jos sitä ei välttämättä halua vieraalle ihmiselle tehdä, mutta, että miehen siskolle?
[/quote]
No mähän en tälle ihmiselle enään sano mistään mitään,kun ei usko mitä sanon.Varmistaa aina kaikki äidiltään tai soittaa toiselle siskolle,sitten tulee:olit sä sittenkin oikeassa. Jos olisin sanonut niistä lenkeistä,olisi soittanut ensin jollekkin ja sitten vasta todennut,että ne kannattaakin laittaa piiloon.Ettei olekkaan paitamuotia. ap
Ap aika lapsellinen olet. Miehen siskolle et viitsinyt tilanteessa sanoa mutta nettiin jaksat kyllä tehdä tuostakin keskustelun aloituksen...