Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kunnallineen pph ja sapettaa eräät perheet!

Vierailija
07.11.2013 |

Maahanmuuttajat kyseessä. Perheet ovat tulleet hyödyntämään sosiaaliturvaamme. Sanovat, etteivät opiskele suomenkieltä koska palaavat muutaman vuoden kuluttua kotimaahansa.

Minua kuitenkin velvoittaa varhaiskasvatussuunnitelma, näen aivan turhaan vaivaa opettaessani lapsia. Täytän jos jonkinlaista lappua ja istun palaverissa 4 kertaa vuodessa näiden perheiden takia. Järkyttävää rahan tuhlausta sanon minä. Mielestäni suomenkielen opiskelu pitäisi olla edellytys Suomessa asumiselle tai ainakin sosiaalietuuksiin (terveys, päivähoito, koulu jne..).

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 08:20"]

Maahanmuuttajat kyseessä. Perheet ovat tulleet hyödyntämään sosiaaliturvaamme. Sanovat, etteivät opiskele suomenkieltä koska palaavat muutaman vuoden kuluttua kotimaahansa.

Minua kuitenkin velvoittaa varhaiskasvatussuunnitelma, näen aivan turhaan vaivaa opettaessani lapsia. Täytän jos jonkinlaista lappua ja istun palaverissa 4 kertaa vuodessa näiden perheiden takia. Järkyttävää rahan tuhlausta sanon minä. Mielestäni suomenkielen opiskelu pitäisi olla edellytys Suomessa asumiselle tai ainakin sosiaalietuuksiin (terveys, päivähoito, koulu jne..).

[/quote]

Toivottavasti olet sanonut heille sen suoraan. Itseä ainakin vain puoliksi suomalaisten lasten äitinä pelottaa jos heidän hoitajakseen päiväkodissa sattuisi mamuvastainen ihminen. Pelottaisi että lapsi tulisi syrjityksi ja huonommin hoidetuksi kuin muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi