Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kertokaapa av:n naiset

Vierailija
06.11.2013 |

Olen lyhyt mies (160cm). Miksi siis naisille on pituus tärkeää? Minua katsotaan lähes kieroon jos puhun jollekin esim baarissa, oli hän lyhyempi tai pidempi. Treffisivustoilla taas ihmiset eivät vastaa ollenkaan oli  viesti mikä tahansa.muutenkin tuntuu oudolta tämä pituusajattelu, itseäni ei vaivaisi hetkeäkään jos nainen olisi 190cm+

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on niin söpöä ollut katsella, kun iso parimetrinen korsto taluttaa iltalenkillä pienen pientä villakoiraa. :)

Vierailija
2/5 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en tiedä. Mulla on ollut useammin itseä lyhyempiä kumppaneita, olisin varmaan neitsyt jos pituuteen olisin tuijottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lyhyys mutta jos ei ole mitään millä sitä kompensoida. Nauroi Anukin Matti-Eskolle kun tämä tuli iskeen baarissa

Vierailija
4/5 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmiset ovat erilaisia ja toiset tykkäävät eri asioista. Itsekin kyllä ihmettelin sitä että jos pitää pituuden perusteella katsoa toista kieroon. Veikkaan, että monet naiset haluavat tuntea itsensä "pieniksi" ja iso mies on "turvallinen".

Itse vain tunnen fyysistä vetoa pitkiin miehiin (yli 190 cm), en voi sille mitään. Mutta haluan kyllä samalla että mies on harteikas, eikä mikään tikku. Loppujen lopuksi ihmisellä voi olla vaikka miten ihana luonne jne. mutta kyllä se ulkonäkö on se minkä lähtökohtaisesti ihminen näkee ensimmäisenä.

Olen kyllä itsekin ihan vähän vajaa 180 cm, että ehkä on "oikeutettua" että haluan pitkän miehen. Sen sijaan jos nainen on itse 155 cm ja haluaa 190-senttisen miehen niin onhan se minusta vähän hassua, mutta jokainen saa tykätä mistä tykkää. Olen aina ollut sitä mieltä, että ihminen saa vaatia tulevalta kumppaniltaan mitä haluaa, se on sitten eri asia kohtaavatko omat vaatimukset ja tarjonta. Lopulta kun eivät kohtaa, niin lasketaan ns. "rimaa". Olen itsekin tapaillut minua lyhyempiä miehiä, mutta ne jutut eivät vain toimineet, muista syistä kuin pituussyistä.

Vierailija
5/5 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä miniatyyrinaisten aikakautena, siis tällaisina aikoina kun misseinä on naisia jotka hädin tuskin yltävät peilaamaan itseään vessan peilistä ilman jakkaraa, olen jo näin riittävän kummallinen. Kuin majakka hattivattien keskellä.

Lisätään siihen vielä mies, josta jopa 13-vuotias tyttäreni on pidempi niin saadaan show.