Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloitetaan seksitön suhde?

Vierailija
06.11.2013 |

Tai muutetaan nykyinen seksittömäksi ilman riitoja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden ei-seksistä-yhtään-kiinnostuneen tapaaminen ja asian puheeksi ottaminen riittävän alkumetreillä on oikeassa elämässä varmaan todennäköisintä tilanteessa, jossa molemmat ovat päätyneet aiemmassa suhteessaan (ehkä aika äskettäinkin) eroon juuri tuon seksihalujen kohtaamattomuuden vuoksi. On vielä tuoreessa muistissa se epätoivo ja suhteen mahdottomuus, kun pitäisi olla seksiä, mutta ei itse yhtää haluaisi eikä kokisi tärkeäksi.

Itse olen tällainen haluton tyyppi ja voin taata, että jos joskus ero miehen kanssa tulisi, en ikinä ikinä milloinkaan enää aloittaisi parisuhdetta, jossa toinen osapuoli on edes normaalin verran seksuaalisesti halukas. Suuremmilta suruilta välttyäkseni yrittäisin lyödä tämän seksittömyys-korttini pöytään ihan heti alussa, jotta en edes ehtisi kiintyä kehenkään normaaliin seksiä haluavaan mieheen. Luultavasti en kuitenkaan enää haluaisi parisuhdetta ollenkaan vaan elelisin mielummin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaminen on aika helppoa - aloitetaan ihan kaverisuhde, ja pidetään se sellaisena. 

Nyt seksiä sisältävän suhteen muuttaminen seksittömäksi kutienkin onnistunee vain, jos molemmat on sitä mieltä että haluavat jatkaa suhteessa, mutta eivät kaipaa seksiä. Tällaisia tapauksia, joissa molemmat olisivat havainneet suunnilleen yhtä aikaa pohjimmaisen aseksuaalisuutensa, mutta silti halun elää parisuhteessa, lienee aika vähän.