Mies runkkaatko tuttujesi fb/instagram kuville?
Niin runkkaatko koskaan vaikka työkaverin, kaverin tyttöystävän tms kuville facebookissa tai instagramissa?
Kommentit (137)
Monesti otan tabletille auki tutun IG kuvan ja roiskautan spermat tabletin näytölle. Sonyn tabletti kestää myös kusikaaret kiitos IP suojauksen.
Parin tutun adoniksen kuville kyllä. Antti24
Eilen taas pomoni hääkuville tuli runkattua on kyllä kuuma äijä!
Kyllä on tullut runkattua! Työkaverin parikymppisen tyttären treenikuville, parin vanhan koulukaverin, jotka on yhä hyvässä kunnossa, oman tyttären kaverin ja sen äidin...
Kyllä. Olen myös muokannut tuttujen naisten kasvokuvia alastonkuviin, ihana runkata esim kaverin vaimolle, jolla on kulli pillussa ja tissit mällissä
En sano mitään, mutta outoa on.
Kyllä, kavereiden vaimoille, vaimoni kavereille yms. Nykyään kun AI osaa muokata heidät alastomaksi, rakastan nykyaikaa
Kyllä tulee runkatttua tuttujen fitness pulujen herutus kuville
Miehet runkkaa ihan kaikelle. Miksi luulette ettei herutus kuville.
Kyllä, erityisesti yhdelle hieman runsaammalle punapäälle jonka tunsin jo lukiosta asti. Aina olen haaveillut pääseväni nuolemaan hänen isoa pyllyä
Minähän olen kunnollinen mies enkä petä tyttöystävääni. Mutta eihän se ole pettämistä, jos tyttöystävän ystävä kuvaa minulle itsestään runkkumatskua ja kertoo minulle kuinka hän julkaisee itsestään iltapäivällä uuden peppukuvan?
Todellakin tulee runkkailtua ja haaveiltua
En käytä somea, mutta kai nuorempana on joskus noinkin tullut tehtyä vaikkei nyt mitään nimenomaista tilannetta tai ketään tiettyä henkilöä tulekaan mieleen.
Aikanaan kun menin mieheni kanssa yhteen, olimme siis olleet jo vuosia tuttuja, hän myönsi käyttäneensä mun facebook-kuvia runkkumatskuna, näytti oikein erikseen ne kuvat jotka olivat kovimmat kiksit hänelle aiheuttaneet. Silloin jotenkin silmäni avautuivat, että niin tämmöistä ne miehet tekee, exäni ei koskaan näin avoimesti asioista jutellut. Tätä ketjua lukiessa tuli vähän paha olo, kun mietin miten paljon miehenikin päässä risteilee kaikista mahdollisista kaikenlaisia ajatuksia, hän on itsekin myöntänyt olevansa seksuaalisesti aktiivinen ja kertonutkin mulle paljon. Mutta mitä kaikkea muuta siellä päässä liikkuukaan.
Joten minään yllätyksenä en tätä kaikkea pidä, mutta ollaan me miehet ja naiset vaan niin erilaisia.