Selvitä reaktio aikasi ja laita tulos tähän ketjuun
Mikä oli nopein reaktioaikasi ja mikä oli suunnilleen yleisin reaktioaikasi?
Minulla nopein oli jotain 190 ms ja yleensä ajat pyörivät siinä 230ms ympärillä.
http://www.humanbenchmark.com/tests/reactiontime/index.php
Kerro myös oletko erityisen älykäs.
Kommentit (44)
En klikkaa. nopein reaktioaikani on ollut eri tehtävässä kylläkin 0,13 sekuntia
130ms on erittäin harvinainen tulos. Tuskin pystyt koko ajan pysymään sillä tasolla. Yksittäiset tulokset voi laskea arvauksiksi.
Viiden keskiarvo oli 230,6 millisekuntia. Olen takuulla euroopan älykkäin henkilö!
Miten joku voi olla noin nopea? Mulla nopein 268 ms, keskiarvo jotain 350. Omasta mielestä olin tosi nopea. :)
296. En ehkä ole skarpeimmillani tosin.
En ole varmaan mikään "erityisen älykäs" mutta vähän tavallista älykkäämpi ehkä. Mensan pikatestistä sain 117 pistettä, eurooppalaisesta älykkyystestistä jotain päälle 130. Jos tuon tyyppistä älyä tarkoitat.
Ikäkin varmaan vaikuttaa? Eikös se reaktiokyky vanhemmiten hidastu. Mä olen vasta/jo 30. Joskus tuntuu niin kuin olisi reaktiokyky hitaampi, jos vaikka pelaa jotain nopeutta vaativia pelejä parikymppisten kanssa...
Hassua muuten, kokeilin useamman kerran (ei isoja heittoja keskiarvossa kumpaankaan suuntaan) ja joka kerta neljäs yritys oli aika paljon hitaampi kuin edelliset.
8
Mä räjähdin 0,0007 nanosekunnissa ton reaktio ajan takia.
Mä räjähdin 0,0007 nanosekunnissa ton reaktio ajan takia.
Mulla tulokset olivat jotain päälle kolmesataa. En tiedä oisko tulos ollut jotain muuta vähemmällä univelalla. Arvelisin olevani keskivertoälykäs.
239 oli keskiarvo. Joskus mensan nettitestistä saanut tulokseksi äo 138, mutta ei kai se mitään kerro. Tosielämässä usein kyllä tuntuu, että ihan älyän kyllä asioita.
Tein testin heiluva vauva sylissä, tuntui että se vähän vaikutti tuloksiin. Paras oli 183ms, keskiarvo 16:sta 220ms. Mensan testissä olen joskus käynyt ja saanut tulokseksi arvon, jolla olisin voinut liittyä ko. puljuun.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 00:06"]
Tein testin heiluva vauva sylissä, tuntui että se vähän vaikutti tuloksiin. Paras oli 183ms, keskiarvo 16:sta 220ms. Mensan testissä olen joskus käynyt ja saanut tulokseksi arvon, jolla olisin voinut liittyä ko. puljuun.
[/quote]
Tein huvikseen nyt vielä ilman vauvaa tuon testin, nyt keskiarvo oli 199ms ja paras tulos 172ms. Eli kaipa se vauva sitten vaikutti tai sitten harjaannuin napsuttelemaan nopeammin :)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 00:09"]
[/quote]
Tein huvikseen nyt vielä ilman vauvaa tuon testin, nyt keskiarvo oli 199ms ja paras tulos 172ms. Eli kaipa se vauva sitten vaikutti tai sitten harjaannuin napsuttelemaan nopeammin :)
[/quote]Kuvakaappaus kiitos
5/5 ja keskiarvo 328. Eikös se tuo average ole keskiarvo?
Että aika hidas taidan olla :D
Keskiarvo 336. Tieteen kuvalehden äo-testistä olen joskus saanut 135.
Reaktioaikani otsikon yhdyssanavirheeseen oli noin 3 millisekuntia.
[/quote]
Joku teoria väittää, että älykkyillä ihmisillä on nopeampi reaktioaika. Näyttää ainakin tässä ketjussa pitävän paikkansa.
Minäkään en voi millään uskoa, että olisin TYHMIN kaikista siksi, että reaktioaikani on mukamas 400-500, eli huonoin kaikista vastaajista. Ennemminkin syytän ikivanhaa miniläppäriäni :) 36