Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä paistoi 300 g kanasuikalepaketista kolmella eri kerralla ruokaa

Vierailija
14.09.2020 |

Eikö se nyt ihan oikeasti kannata paistaa kerralla, eikä jättää avattuna jääkaapiin roikkumaan?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sitä pystyy yhden rasian lihaa kerralla syömään, mutta onko se sitten järkevää on sitten eri asia.

Vierailija
22/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei tekisi näin.

Vierailija
24/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

300 g riittää yhteen annokseen.

Riippuu aika paljon siitä, mitä muuta siihen annokseen kuuluu, ja kuka sen annoksen syö.

50-100g broileria rittää hyvin/ateria. 300g kanassa on proteiinia 75 g eli aivan liikaa yhdelle aterialle. Kuinka lihava täytyy olla, että vetää 300g broileria kerralla?

No eihän sitä kanaa paistamisen jälkeen enää 300g ole. Samoin, jos tuo on marinoitua niin sitäkin on osa.

Mistä ihmeestä puhut? Jos kyseessä ei ole marinoidut, niin ei se painl merkittävästi vähene paistettaessa, lihaa on suurin osa, nestettä vähän. Paistapa ja paiston jälkeen punnitse keittiövaa'alla niin näet. T. Entinen syömishäiriöinen

Vierailija
25/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimomatskua.

Vierailija
26/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on kissanruokaa, lojuu kypsennettynä kaapissa vain kissaa varten.

Vierailija
27/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 300g on yhden miehen päiväannos. Toki suosittelen jakamaan tuon kahtia niin saa kaksi lämmintä ateriaa päivään. Itse syön kananrintaa 350g päiväss jaettuna kahteen ateriaan. Joskus söin vieraissa kun olin käymässä niin tuli hieraistua silmiä kun talon emäntä teki ruokaa 5 hengelle yhdestä 300g kanarasiasta.

Vierailija
28/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 300g on yhden miehen päiväannos. Toki suosittelen jakamaan tuon kahtia niin saa kaksi lämmintä ateriaa päivään. Itse syön kananrintaa 350g päiväss jaettuna kahteen ateriaan. Joskus söin vieraissa kun olin käymässä niin tuli hieraistua silmiä kun talon emäntä teki ruokaa 5 hengelle yhdestä 300g kanarasiasta.

Oot läski, hyi

Vierailija
29/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aika paljon siitä, mitä muuta siihen annokseen kuuluu, ja kuka sen annoksen syö.

50-100g broileria rittää hyvin/ateria. 300g kanassa on proteiinia 75 g eli aivan liikaa yhdelle aterialle. Kuinka lihava täytyy olla, että vetää 300g broileria kerralla?

Nainen, 168/60, 62v

Lisäksi jasmiiniriisiä pari desiä ja esim.brokkolia.

Vierailija
30/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesi, ettei kypsästä olisi enää seuraavan päivän ruokaan, kun olisit pistellyt ne paljaaltaan menemään. Ehkä rahat ovat tiukilla ja liha on ruuassa vain lisuke.

Mitäpä, jos seuraavalla kerralla osallistut ruokakuluihin?

Vierailija
31/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tänään minä viisihenkisen perheen emäntä tein juuri noin. Hyvää kanakastiketta tuli. Puolet lautasesta täytettiin luonnollisestikin kasviksilla.

Vierailija
32/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaako paljon?

Vierailija
33/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, 168/60, 62v

Lisäksi jasmiiniriisiä pari desiä ja esim.brokkolia.

Ei se ole broileria. Se on tsikeniä. Ja dzäsmin ricea lisukkeena.

Vierailija
34/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sata grammaa broileria riittää hyvin maustamaan esim. ison wokin. 

Kana EI ole mauste.

Vierailija
35/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä kanaa paistamisen jälkeen enää 300g ole. Samoin, jos tuo on marinoitua niin sitäkin on osa.

Mistä ihmeestä puhut? Jos kyseessä ei ole marinoidut, niin ei se painl merkittävästi vähene paistettaessa, lihaa on suurin osa, nestettä vähän. Paistapa ja paiston jälkeen punnitse keittiövaa'alla niin näet. T. Entinen syömishäiriöinen

Olen punninnut.

Vierailija
36/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen punninnut.

Keittiövaa'assa vika siis. Tai sitten et osaa punnita. Tai olet niin tyhmä, että tulkitset 20g heiton merkittäväksi.

Vierailija
37/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen punninnut.

Paistaessa haihtuu vain vettä. Siksipä proteiinit (ja myös kalorit) ovat edelleen tallella siinä raakapainoaan kevyemmässä lihassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän