Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö mistään saa tarrajoulukalentereita?

Vierailija
05.11.2013 |

Siis jotain kohtuuhintaista (alle kympin) jossa olis muuta kuin suklaata? Mitään LPS- tai Lego-kaltsuja en osta, kun on monta lasta. Tulee liian hintavaksi. Lapsena paras oli Smurffikalenteri josta sai pehmotarroja. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tuli juuri se smurffi-kalenteri mieleen kun luin otsikon! :-D Sellaisia olen minäkin lapsilleni kaivannut, mutta ei sellaisia taida olla enää olemassakaan, harmi.

Vierailija
2/4 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli kans Smurffikalenteri lapsena!

Etsin just itekin tietoa, ett mist sais tarrakalenterin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää itse!

24 tulitikkuaskia liimataan johonkin muodostelmaan, tietysti jouluaiheisesti koristeltuna, numerot päälle. Yllärit sitten sisälle. Sopii tosin hyvin pienille tarroille.

24 kirjekuoresta ja kauniista silkkinauhasta saa tehtyä kuorien ketjun, kuoriin mahtuu varmaan muitakin pikkuylläreitä. Kuoriksi käyvät vaikka käytetyt, kunhan koristelet kivoilla kuvilla/joulupaperilla/piirroksilla.

Meillä oli kerran joulukalenterina "aarrearkku", eräs vanha lukittava pikkuinen matkalaukku. Laatikossa 24 pientä ylläriä paketoituna ja aamun kohokohta oli laittaa käsi aarrearkkuun ja katsomatta valita pikkupaketti. Pakettien sisältöinä oli namia, tarroja, petshop-hahmoja yms.

Käyttäkää luovuuttanne!

Vierailija
4/4 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tarvii aikamoisen kirstun, jos käyttää tuota nelosen ideaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi