Kerro sun unpopular opinion. Mä aloitan:
Kommentit (324)
Miehiä ei pitäisi päästää johtaviin asemiin koska ovat niin tunteidensa vietävissä, samasta syystä heillä ei tulisi olla äänioikeutta.
Naiset noudattavat tasoteoriaa hypergamisesti
Minun on se, tai sitten jopa erittäin suosittu, että Ap on tollo, yksi pahimmista päästä tällä palstalla. Asialle olisi ollut monta nasevaa ja parempaa suomenkielistä ilmausta.
Ässänpässän. Sässä! Pis-sittää. Anna sinne!!
Rahan palvoja on Saatanan palvoja.
Suomi on hyttysenpierun kokoinen pieni itäblokin jäännösvaltio, joka saa kohta rankasti turpaan, koska leipäläppä on kokoon nähden liian kovaääninen.
Ihmiset eivät todellakaan ole tasa-arvoisia, eikä niin tulekaan olla.
Alaikäisten ei pitäisi harrastaa seksiä.
Koirat pitäisi olla ainoastaan hyötykäyttöön. Lemmikkeinä kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei pitäisi päästää johtaviin asemiin koska ovat niin tunteidensa vietävissä, samasta syystä heillä ei tulisi olla äänioikeutta.
Miehet?
Vierailija kirjoitti:
Suomi on hyttysenpierun kokoinen pieni itäblokin jäännösvaltio, joka saa kohta rankasti turpaan, koska leipäläppä on kokoon nähden liian kovaääninen.
Tavallaan olen samaa mieltä siinä että me suomalaiset olemme äärettömän ylimielisiä. Luullaan että ollaan todella sivistyneitä mutta sitten saadaan näpeille vähän väliä kun pitäisi tietää muiden maiden historiaa, kulttuuria ym. ym.
sheesh bro fr fr: monet ihmiset ovat yhdessä kumppaninsa kanssa siksi, että tämä kelpuutti heidät. Eivät siksi, että hän olisi ollut vaihtoehto #1 tai jotenkin edukseen poikkeava, kuuma tmv.
Iskulauseenhokijat pitäisi toimittaa pakkohoitoon.
Dubaihin lomailemaan matkustavissa ihmisissä on jotain perusteellisesti vialla.
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei pitäisi päästää johtaviin asemiin koska ovat niin tunteidensa vietävissä, samasta syystä heillä ei tulisi olla äänioikeutta.
Valtaosa ihmisistä on todella tyhmiä. Heillä ei ole kykyä edes ajatella itsenäisesti, omia ajatuksia.
Suomi on Tynkä-Venäjä köyhimpiä kohtaan ja muitakin. P-Korean esiaste. Ja tarvitaan äkkiä parannusta.
Vierailija kirjoitti:
Aika pieru koko juttu
Mun mielestä miljonäärit vois ampua. En tunne mitään sympatiaa rikkaita kohtaan, heistä jokainen on rakentanut omaisuutensa toisten työllä. Työntekijät ovat ne jotka on sen todellisen työn tehneet ja nämä loiset kuppaavat toisten työn hedelmät. He ovat yhteiskunnan todellinen syöpä.
Tästä on täällä monia hyviä ketjuja.