Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua noita hääkuvia.

Vierailija
05.10.2013 |

Pari menee naimisiin, tilaavat kuvaajan joka sitten ottaa mitä kummallisemmissa paikoissa parista muutaman kuvan. Ja loput sadoista kuvista onkin sitten morsianta pyörimässä koltussaan, sulhasta ei mailla ei halmeilla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu siitä mitä hääpari julkaisee ja tahtoo.Valokuvaaja toimii heidän mukaan, ei oman tahtonsa.

Vierailija
2/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 21:06"]

Se riippuu siitä mitä hääpari julkaisee ja tahtoo.Valokuvaaja toimii heidän mukaan, ei oman tahtonsa.

[/quote]

En minä muuta väittänytkään. 

Jotenkin tuntuu että morsiamille tosiaan on tärkeintä vain se oma puku, ja kivat juhlat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 21:11"]

[/quote]

Jotenkin tuntuu että morsiamille tosiaan on tärkeintä vain se oma puku, ja kivat juhlat.

[/quote]

Avioliittohan on ennen kaikkea juridinen sitoumus. Jos ihminen haluaisi pelkästään naimisiin, varmaan maistraattivihkimys tai kirkollisvihkimys parilla todistajalla riittäisi. Juhlat järjestään, koska halutaan juhlia. Silloin laittaudutaan ja on varmaan ihan tarkoitus, että on kivaa. Eikös? Hääjuhla ei ole sama kuin naimisiinmeno. Miten tämä ei ole ihmisille vieläkään selvää?

Vierailija
4/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Miten tämä muuttui yhtäkkiä hääkuvista morsiamen pukuun? Ja minulle henk.koht. oli tärkeää, että häät olivat kivat juhlat.

Vierailija
5/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne hääpäivät tuntuu olevan todellakin morsiamen palvontaa.. Mun miehen kaveri meni naimisiin ja heidän yksi hääkuvistaan oli sellainen että kaasot ja sulhanen katsoo morsianta ja morsian näyttää heille kieltä?! En tunne morsianta kovin hyvin ja tuo kuva on varmasti tarkoitettu vitsiksi, mutta siinä on kyllä varmasti totuutta.. Tiedetään missä kaappi seisoo.

Vierailija
6/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Olet siis kateellinen.

Vierailija
7/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä taas jaksetaan mielensä pahoittaa. Vitunko väliä jonkun muun hääkuvilla on?

Vierailija
8/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 21:15"]

[/quote]

[/quote]

Miten tämä muuttui yhtäkkiä hääkuvista morsiamen pukuun? Ja minulle henk.koht. oli tärkeää, että häät olivat kivat juhlat.

[/quote]

Varmaan selviää vastaus kysymykseesi kun luet avauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän