Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikkikohtaus, tarkoittaako tämä nyt sitä että..?

Vierailija
05.11.2013 |

Sairastun paniikkihäiriöön? :/ Olen ollut erittäin stressaantunut miehen sairastumisen, töiden ja pienen työpaikkakiusaamisenkin vuoksi?

Yllättäen tuli eilen sellainen olo etten saa henkeä. Vapisin kauttaaltani vaikken tuntenut ahdistusta. Meni ohi hengittämällä paperipussiin. Olettaisin ainakin että paniikkikohtaus. Tarkoittaako tämä sitä että tuo jää nyt päälle ja voin saada kohtauksen missä vaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita

Vierailija
2/4 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kohtaus ei tarkoita vielä mitään, eikä montakaan kohtausta.

Sitten kun kohtaukset alkavat merkittävästi HÄIRITÄ sun elämmää, esim estävät käymästä töissä tai kaupassa kun pelkäät kohtauksia, on kyse paniikkiHÄIRIÖSTÄ. yksittäisiä kohtauksia voi saada vaikka koko elämänsä, ilman, että kyse on häiriöstä, jos ei vaan anna niiden häiritä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtauksia olen saanut esim. kun käytin rasvanpolttajaa saliaikoina. Kortisoonikuuri myös aiheutti paniikkikohtauksia. Paniikkikohtauksia olen saanut, kun hartiat on olleet jumissa ja olen hengittänyt sen takia päiväkausia hyperventiloiden hiljakseen. 

Joku saa niitä vaihdevuosissa estrogeenien heilahtelujen takia, joku toinen teini-iässä samasta syystä.

Voi olla, että on yksi elämässä, voi olla monta. Sitten menee vaikeaksi, jos niitä alkaa pelkäämään

Jo pelkkä liian monta kuppia kahvia voi aiheuttaa paniikkikohtauksen jollekin

Vierailija
4/4 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan hyperventilaatio. Tunsitko paniikkia? Jos et,ei ole paniikkikohtaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi