100€ ylimääräistä
Ei ole iso raha, MUTTA, mitä tekisit jos saisit käyttää 100€ ihan mihin tahansa juuri tänään.?
Kommentit (16)
Kävisin leffassa, ostaisin isälleni lahjan ja vetäisin hänen kanssaan perseet. Olettaen että hänellä on samanlainen fiilis ja vapaata huomenna.
Juhani, 33
Ostaisin kengät... ostankin, en vaan ole saanut aikaiseksi tilata niitä nettikaupasta.
Toisekseen käyn ruokakaupassa, enempi menee...
No, mä käyn palkkatöissä... ei mun tarvi satasen ostoksia miettiä...
Ostaisin Huuto.netistä talvipuvun itelleni laskettelureissua varten ja ostaisin ski.fi alennuskortin:)
maksaisin yhen laskun joka pitäis maksaa tänään mutta johon ei just nyt oo rahaa :/
Mä myyn koko ajan jotain pientä eri nettisivuilla. Nyt ei ole juuri mitään myytävää, alle 10 vaatekappaletta, mutta aina kun teen siivouksen johonkin kaappiin, löytyy kyllä aina jotain myytävää.
Kohta alkaa joulumyyjäiset ja työpaikan joulumyyjäisiin olen tehnyt paljon tonttuja myyntiin.
Pakko sanoa että aina se 100 on löytänyt omistajansa.
2 v sitten poikani kummisetä vei poikani katsomaan näitä monsteriautoja. Nyt kummisetä on työtön. Hän ehdotti kesällä että voisi viedä jos maksan pojan lipun, eli maksaa vain omansa. Kävi, tietenkin. Lupasi ottaa toisenkin lapsen mukaan, nouti lapset sunnuntaina ja kävivät kolmisin katsomassa autoja, ostettiin varikkolippukin kaikille ja oli tosi kivaa.
Olen elänyt aika pitkälti kädestä suuhun viimeiset 3 vuotta. Kaikki laskut olen saanut maksettua mutta ylimääräistä ei juurikaan ole. Kun jostain rahaa vähän kertyy, ihan varmasti tulee aina joku kulu, johon rahat menevät. Mutta hyvä että rahaa on ollut jemmassa.
Jos nyt pitäisi 100 euroa kuluttaa itseeni, ostaisin varmaan koko rahalla kosmetiikkaa Lidlistä, ne maksaa siellä 3 euroa kpl. Kaikki on loppu, ripsivärikin on ihan lopussa. Kastelen harjan veteen ja saan aina viimeisiä pisaroita. Jos saisin meikkejä reilu 30 kpl, tietäisin ettei kosmetiikkaan tarvi panostaa vuosikausiin.
Vaikea keksiä nyt yhtään mitään. 100€ on kuitenkin aika pieni raha. Minulla on säästössäkin rahaa joten pystyn ostamaan aina mitä tarvitsen. Juuri ostin uuden takin kun löysin pitkän etsinnän jälkeen mieleisen, mutta nyt ei ole kyllä mitään mitä tarvitsisin.
Vaikea keksiä nyt yhtään mitään. 100€ on kuitenkin aika pieni raha. Minulla on säästössäkin rahaa joten pystyn ostamaan aina mitä tarvitsen. Juuri ostin uuden takin kun löysin pitkän etsinnän jälkeen mieleisen, mutta nyt ei ole kyllä mitään mitä tarvitsisin.
Ymmärrän kyllä että satanen ei ole iso raha, ja aina sen johonkin saa menemään. Mutta siksi kysyinkin että JOS se olisi täysin ylimääränen 100€, nii mitä sillon? itse ostaisin varmaan jotain kosmetiikkaa, kotiin jotain pientä ja lapsille jotain. En vaan osaisi käyttää sitä ihan itseeni :) AP
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 13:18"]
Ymmärrän kyllä että satanen ei ole iso raha, ja aina sen johonkin saa menemään. Mutta siksi kysyinkin että JOS se olisi täysin ylimääränen 100€, nii mitä sillon? itse ostaisin varmaan jotain kosmetiikkaa, kotiin jotain pientä ja lapsille jotain. En vaan osaisi käyttää sitä ihan itseeni :) AP
[/quote]
No, JOS se olisi täysin ylimääräinen... niin eihän sitä silloin mihinkään käytetä, vaan jätetään odottamaan päivää jolloin ei enää ole ylimääräinen vaan tarpeen johonkin tuotteeseen tms.
Ei rahaa pidä käyttää vain siksi että taskussa polttaa.
Ylimääräinen joutaa pois annettavaksi.
Maksaisin pikkupojan jumppalaskun. Eräpäivä lähenee eikä minulla ole rahaa.
Kävisin kerrankin kampaajalla leikkauttamassa hiukseni, en ole käynyt melkein 10 vuoteen, vaan naapuri on leikannut ilmaiseksi.
Kysymyksenasettelussa on varmaan hiomisen varaa. ;) Olisko tää esim. sellanen tilanne, että olisin voittanut 100€, joka olisi pakko käyttää tänään? En nyt ihan äkkiseltään keksi. En mä käyttämättä jättäis, jos ihan ilmatteeksi tarjottaisiin. Jos taas oletetaan omalla tilillä olevan ylimääräinen satanen niin siellä se sais ollakin, kunnes tulisi tarvetta. Kaupassakin ehdin jo tänään käydä.
Kävisin leffassa, syömässä ravintolassa ja ostaisin jonkin uuden vaatteen/korun.
Ostaisin korvikset ja pari pokkaria.