Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivotkaa paremmin kissakodeissa!!

Vierailija
05.11.2013 |

Jaahas, kaveri muuttanut uuteen kämppään ja kävin kylässä. On jo parissa päivässä onnistunut pilaamaan kämpän sillä kissanhajulla. En kyllä vuokraisäntänä ottaisi kissaihmistä asukkaaksi. Jotkut harvat onnistuvat pitämään hajut kurissa, mutta useimmilla se ilma on kotona niin piukassa että naama nyrpistyy heti ovella. Miksi ette siivoa paremmin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas ruoka, laadukas hiekka ja kunnon perussiivous niin pysyy hajut kurissa. 

Vierailija
22/33 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin naapurissamme löyhkää aina kissanruoka. Sitä taitaa olla jatkuvasti tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla laatuhiekkaa ja itse siivoan laatikot kolme kertaa päivässä. Ever Clean paras hiekka ja tuoksu laventeli.

Ruoka ei haise koska ostan eläinkaupan ruokia ja lisänä lihaa. Märkäruokaa annetaan pitkin päivää ja aina puhdas lautanen.Markettejen ruuat haisee pahalle.

Meidän rotukissa sai 8 pentua ja hoidin 10 kissaa niin ihmiset sanoi ettei meillä haise vaikka hiekkalaatikot oli olkkarissa pentujen takia.

Itse olen hajuherkkä pahoille hajuille ja voin sitten huonosti.

Halvoissa hiekoissa kissanpissa haisee ammoniakille.

Huono puolinon se että rahaa palaa tosi paljon hiekkaan ja kissan ruokiin. Puhutaan useista sadoista euroista, kun meillä on kolme kissaa.

Vierailija
24/33 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP huolehtii ihan vaan sen oman kodin siivouksesta. Sohvat haisevat ihmisperseelle ja ilmassa haisee AP:n pierulle ja eritteille.

Vierailija
25/33 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole koskaan haissut kissanpissa. Hyvä hiekka, siivoaminen estää hajun. Varmistaminen ettei kissa pissaa ohi laatikon seinälle. Nyt meillä laatikko katolla. Jätökset siivotaan 1 tai 2 kertaa päivässä.

Eikö tuo ole jo vähän liioittelua? Kissa joutuu pyytämään ulos ja kiipeilemään katolle päästäkseen laatikolle.

Vierailija
26/33 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin ap että meillä on siistimpää kuin teillä. Ja tuo kissan haju johtuu todellakin laiskoista omistajista, kissat eivät haise. Jotkut koirat muuten haisevat tosi pahalle.

Kissan vessa on meillä sellainen katettu kippi, josta hajut eivät leviä. Käytän siellä vielä sellaisia hajuja imeviä rakeita. Ja totta kai kissan vessasta otetaan kakat pois niin monta kertaa päivässä kun sitä ilmestyy, pissan nuo kiteet imevät itseensä. Ja tärkeää on se säännöllinen kiteiden vaihtaminen ja siinä samalla pesemme vessan klooritilla perusteellisesti. Tiedän kyllä että jotkut on vaan tosi laiskoja tämän puhdistamisen kanssa.

Jokaisen lemmikkieläimen kanssa on hommia. Ja kotia joutuu siivoomaan enemmän kun on eläimiä. Se olisi jokaisen hyvä ymmärtää Ennenkuin niitä hankkii.

Vierailija
27/33 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on kaksi kissaa ja käytän laatikossa pellettejä, enkä itse, aikuiset lapset tai vieraat ole huomanneet hajua.

Kun tyttökissalla oli juoksu ja se merkkasi siististi hiekkalaatikloon, laatikko haisi kyllä, kuten oli neidin tarkoituskin, mutta leikkaamisen jälkeen sekin ongelma poistui.

Kaikki hiekat on mielestäni haisseet, mutta puupelletit ei.

Vierailija
28/33 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa täysin hajuton kissatalous, johon olen törmännyt, on ollut maatila ja ulkokissa. Pahimmat sitten ovat niitä "yksin elävä mies, kaksi kissaa, joiden vessat siivotaan varmaan joskus ja jouluna, ja jokainen huonekalu ja matto aivan täynnä karvoja." Sellaisissa paikoissa ei meinaa enää edes saada aluksi happea, kun se haju on niin päällekäyvä. Uskon kyllä silti, että kaikkien luona ei haise. Joka tapauksessa itse en koskaan ottaisi kissaa, se kissojen ulosteiden haju on vain niin pistävä.

Mutta ei sillä - en ole myöskään tavannut koiraa, joka ei haisisi. Meillä on nyt hoitokoti pari viikkoa, ja kyllä käy nenään joka kerta, kun koira tulee paria metriä lähemmäs. Siitä huolimatta, että lapsuuteni asuin koirien kanssa. Koirien ominaishaju ei vaan ole millään tapaa miellyttävä.

Vierailija
29/33 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattu kissa ja kristallihiekka, ei haise.

Vierailija
30/33 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kissanhiekat sitovat hajuja paremmin kuin toiset mutta nekin astiat pitää putsata usein. 

Vierailija
31/33 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa haisee, mutta niin haisee ihmistenkin pierut.

Vierailija
32/33 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan ulos tarpeensa tekevä kissa olisi miellyttävä pitää, siitäkin tahtoo kyllä tulla sitä karvaa liikaa. Ja jos on unohtanut vaatteen johonkin, niin se on kyllä pilalla sen jälkeen, kun kissa on sen päällä maannut.

Vierailija
33/33 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan muuten laittaa sellaiset hiekkalaatikkokehykset vessan lattiakaivon ympärille, ja kisu oppisi pissimään sinne? Sitten huuhteluainetta perään. Olis koirallekin kiva. Jos tuntuu, että hiekka on kallista, niin puhdas purukin käy ja paperisilppu (ehkä halvalla, käytetyllä silppurilla tehty).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme