Perussuomalaisen Nuorison uusi puheenjohtaja Miko Bergbom: Seksuaalinen suuntautuminen ei saa olla etu opiskelussa tai työnsaannissa
– Minulle tärkeää on myös mahdollisuuksien tasa-arvo. Olen huomannut yhteiskunnassa sellaista suuntausta, että mahdollisuuksien tasa-arvosta halutaan siirtyä lopputuloksen tasa-arvoon, missä menestykseen eivät vaikuttaisi koulutus ja työ, vaan sukupuolen, etnisyyden tai seksuaalisen suuntauksen kaltaiset asiat ajaisivat niistä ohi, Bergbom pohtii.
https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaisen-nuorison-uusi-puheenjohta…
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Eihän esim. drag queenin tarvitse olla homo. Missä töissä on homokiintiöitä?
Ehkä sellainen työpaikka on olemassa perssuu-nuoren fantasioissa.
Miksei Miko menen töihin? Sitten selviäisi hänellekin miten työpaikkaa haetaan, mitä haastattelussa kysytään ja muut hirvittiävät kulttuurimarksistiset asiat. :D
Ihan samaa mieltä. Homoseksuaalisuus ei saa olla este esim papin virkaan nimitettäessä.
Ei tulisi mieleenikään kysyä työntekijältä sellaista. Ihan höpö juttuja taas.
No, eipä yllättänyt. Kova lipsuttelu käynnissä sillä persunuorissa.
Miko Bergblom on canceloitava välittömästi.
Työpaikkahaastattelussa ei saa myöskään lyödä toista useita kertoja vasaralla. Ihan näin vinkkinä vastaisuuden varalle, jos sattuu joskus hakemaan työpaikkaa.
Leila Koo kirjoitti:
Älytöntä populismia. Seksaalinen suuntautuminen tai sen puute ei ole koskaan ollut etu tai este työnsaannissa.
On kyllä ollut esim. tuossa Lapin Kansa -tapauksessa.
Persupoju puku päällä ratsastaa kokkarisloganilla ja persut aivan ihastuneita. Sellaista se on kun ei ole historian tuntemusta eikä sivistystä.
Vierailija kirjoitti:
Missähän tuollaista etua nyt on päässyt syntymään? Ei tule ensimmäistäkään esimerkkiä mieleen.
Tarja Halonen ja Sanna Marin tulee ihan ekana mieleen siitä että valitaan sopivin eikä pätevin. Ekaa siivitti naiseus (on aika saada eka naispressa) ja tokaa sopivan muodikas lapsuuden sateenkaariperhe..
Katri Kulmuni valittiin myös pj:ksi vain siksi että Keskustan piti saada nainen eikä Saarikko ollut tarjolla. Muutoin olisivat valinneet Kaikkosen.
No ei tietenkään pidäkään olla. On sitä paitsi ihmisiä, jotka eivät halua kuuluttaa koko maailmalle omaa seksuaalista suuntautumistaan, jotta voisivat sitten hyötyä siitä. Osaamisella ja keskinäisellä kemialla mennään.
Ajatelkaa vasurit niillä aivoillanne joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän tuollaista etua nyt on päässyt syntymään? Ei tule ensimmäistäkään esimerkkiä mieleen.
Tarja Halonen ja Sanna Marin tulee ihan ekana mieleen siitä että valitaan sopivin eikä pätevin. Ekaa siivitti naiseus (on aika saada eka naispressa) ja tokaa sopivan muodikas lapsuuden sateenkaariperhe..
Katri Kulmuni valittiin myös pj:ksi vain siksi että Keskustan piti saada nainen eikä Saarikko ollut tarjolla. Muutoin olisivat valinneet Kaikkosen.
Tämä kaikki tapahtui pelkästään sinun pääsi sisällä.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään pidäkään olla. On sitä paitsi ihmisiä, jotka eivät halua kuuluttaa koko maailmalle omaa seksuaalista suuntautumistaan, jotta voisivat sitten hyötyä siitä. Osaamisella ja keskinäisellä kemialla mennään.
Perssuomalainen stand-up-komiikkasi naurattaa vähemmän kuin perussuomalaisten (nuorten) politiikkalarppaus.
Vierailija kirjoitti:
Nythän se on heteron etu, kun homoja syrjitään. Auta armias, jos homot saa samat oikeudet, niin se on heti heteroiden syrjimistä.
Haluan tietää millä tavalla nykyää homoja sorretaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei seksuaalista suuntautuneisuutta kysytä työnhaussa. Miko Bergbomin olisi hyvä perehtyä edes hieman työelämään ja sen kuvioihin, ennenkuin tekee itsensä naurettavaksi ”provosoivilla” ulostuloillaan.
Tämä sälli on Tynkkysen oppipoika. Floodaa tuben täyteen sontaa esikuvansa tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee montakin esimerkkiä mieleen. Lukemattomat sisustusohjelmat Suomessa ja ulkomailla, muotiohjelmat, Huippumalli haussa, homot stailaamassa reppanaa miestä (taaskin konsepti eri maissa). Dragqueen-ohjelmat. Musiikkimaailma.
Tuntuu, että luovissa töissä erityisesti homous on etu.
Teuvo Loman, Marko Paananen, Marco Bjurström, Cristal Snow, Huvila &Huussi sisustaja.... ketään noista ei varmaan olisi voinut palkkaajien mielestä voinut hetero korvata. Eli ei muka homous vaikttanut diskriminoivasti heteromiehiä kohtaan työhönotossa? Uskokoon ken haluaa. Aina voi tietenkin perustella että etsittiin 'värikästä' persoonaa. Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perssuomalainen stand-up-komiikkasi naurattaa vähemmän kuin perussuomalaisten (nuorten) politiikkalarppaus.
Eli toisin sanoen Sinun, vasurin, mielestä siis ihmisten tulisi kovaan ääneen julistaa maailmalle seksuaalista suuntautumistaan ja seksuaalivähemmistöön kuulumisen tulisi olla ehdottomasti etu henkilöä työpaikkaan valittaessa?
Vasurina oleminen on kyllä komiikkaa jo itsessään, harmi ettette pysty sitä itse näkemään, koska teille se on haudanvakavaa todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuja ja Kristillisiä kiinnostavat kovasti homot ja lesbot. Tietokoneet taitaa olla täynnä harc core tavaraa. No, siitä puhe mistä puute!! Minua ei kiinnosta heidän elämänsä yhtään enkä ota pulttia. Olenkin tavallinen tylsä hetero.
Toi on ihan oikeasti tosi huono argumentti vedota johonkin sun olettamiin näkemyksiin toisista. Se kertoo ainoastaan, ettei sulla ole mitään oikeaa sanottavaa tai kritiikkiä aiheesta.
Kyllä se on pätevä argumentti, kun joillakin tuntuu olevan aikaa märehtiä toisten seksuaalista suuntautumista päivästä toiseen ja kiinnostusta Prideen yms.on kovasti mm.Päivi Räsäsellä ja persuilla. Ei minua kiinnosta tuo kulkue, saavat olla minun puolesta. Sairaalloinen kiinnostus viittaa siihen, että haluaisi itsekin päästä osaksi tuota. En minä ainakaan mieti kenestäkään, että onkohan tuo kaupan myyjä kiintiölesbo?! Mitä helvettiä se minulle kuuluu. Ei mitään.
No se on typerä argumentti ja sotket kaksi asiaa. Olen BI, käyn Pridellä, minusta vähemmistöt on ok kun itsekin sellaiseen kuulun. Minusta on silti väärin jos joku saa työn sen takia että kuuluu vähemmistöön.
Kieltämättä vasemmisto on ajatunut vahvasti vaihteeksi siihen, että toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. Toiset jopa etuoikeutettuja ja toiset taas ihmiskunnan kuonaa ja paarioita heidän mielipuolisten uhriutumistaulukkojensa mukaan laskettuna, jotka määrittävät koko vasemmistolaisuuden nykypäivänä...
Lain mukaan ei edes saa kysyä