Perussuomalaisen Nuorison uusi puheenjohtaja Miko Bergbom: Seksuaalinen suuntautuminen ei saa olla etu opiskelussa tai työnsaannissa
– Minulle tärkeää on myös mahdollisuuksien tasa-arvo. Olen huomannut yhteiskunnassa sellaista suuntausta, että mahdollisuuksien tasa-arvosta halutaan siirtyä lopputuloksen tasa-arvoon, missä menestykseen eivät vaikuttaisi koulutus ja työ, vaan sukupuolen, etnisyyden tai seksuaalisen suuntauksen kaltaiset asiat ajaisivat niistä ohi, Bergbom pohtii.
https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaisen-nuorison-uusi-puheenjohta…
Kommentit (101)
Journalistin työssä suositaan ehdottomasti homoja. Tietäisitte. Ain miten moni Hfbl:n ja Hesarin toimittaja on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän tuollaista etua nyt on päässyt syntymään? Ei tule ensimmäistäkään esimerkkiä mieleen.
Mielenkiintoista on tietää missä Miko on törmännyt aiheeseen ja mitä työpaikkaa hakiessa. Miko on opiskellut
rakennusmaalariksi ja työskentelee rakennusalan perheyrityksessä.
Oletatte siis että Miko on hetero?
Persuja ja Kristillisiä kiinnostavat kovasti homot ja lesbot. Tietokoneet taitaa olla täynnä harc core tavaraa. No, siitä puhe mistä puute!! Minua ei kiinnosta heidän elämänsä yhtään enkä ota pulttia. Olenkin tavallinen tylsä hetero.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks Mut mikähän työpaikka se sit ois jossa tietynlainen seksuaalinen suuntautuminen on etu? Miten vaikka myyjänä Se auttaa että panet saman sukupuolen edustajia? Missä työhaastattelussa tollanen seikka ees tulisi esille? Oon aika monessa työhaastattelussa ollu eikä yhessäkään seksuaalisuus noussut mitenkään puheenaiheeksi.....
Eikö just vähän aika sitten jokin kauppaketju saanut noottia, kun työilmoituksessa luki, että hakee vähemmistöön (olikkohan maahanmuuttajataustaista?) kuuluvaa työntekijää. Se on syrjintää.
Monissa järjestötöissä ym toivotaan työnhakijoita mahdollisimman erilaisilla taustoilla. Jos sillä taustalla ei olisi mitään merkitystä työnhaussa, niin miksi se sanotaan siinä?
Vierailija kirjoitti:
Journalistin työssä suositaan ehdottomasti homoja. Tietäisitte. Ain miten moni Hfbl:n ja Hesarin toimittaja on...
Minua ei kiinnista tippaakaan, mitä toimittajat tekevät makuuhuoneissaan?! Mitä tirskistelijöitä täällä onkaan? Vihollisia nähdään kaikkialla. Kun niitä ei oikeasti olekaan, ne keksitään!! Näin toimii persut.
Vierailija kirjoitti:
Persuja ja Kristillisiä kiinnostavat kovasti homot ja lesbot. Tietokoneet taitaa olla täynnä harc core tavaraa. No, siitä puhe mistä puute!! Minua ei kiinnosta heidän elämänsä yhtään enkä ota pulttia. Olenkin tavallinen tylsä hetero.
Toi on ihan oikeasti tosi huono argumentti vedota johonkin sun olettamiin näkemyksiin toisista. Se kertoo ainoastaan, ettei sulla ole mitään oikeaa sanottavaa tai kritiikkiä aiheesta.
olisikohan eräs pekka noussut ministeriksi asti jos olisi ollut ihan tavallinen hetero?
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa on kiintiöt näille muka syrjityille vähemmistöille. Kiintiöistä pitää päästä eroon.
Missä on kiintiöitä?
Vierailija kirjoitti:
olisikohan eräs pekka noussut ministeriksi asti jos olisi ollut ihan tavallinen hetero?
Kyllä olisi. Hänellä on Vihreiden eduskuntaryhmästä eniten kokemusta kansainvälisistä tehtävistä. Tietysti myös Satu Hassilla mm.meppinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks Mut mikähän työpaikka se sit ois jossa tietynlainen seksuaalinen suuntautuminen on etu? Miten vaikka myyjänä Se auttaa että panet saman sukupuolen edustajia? Missä työhaastattelussa tollanen seikka ees tulisi esille? Oon aika monessa työhaastattelussa ollu eikä yhessäkään seksuaalisuus noussut mitenkään puheenaiheeksi.....
Eikö just vähän aika sitten jokin kauppaketju saanut noottia, kun työilmoituksessa luki, että hakee vähemmistöön (olikkohan maahanmuuttajataustaista?) kuuluvaa työntekijää. Se on syrjintää.
Muistan että brittien tiedutelupalvelu MI-jotain - haki palvelukseensa homoja, normalisoidakseen ilmiön niin että kaappihomoja työntekijöitä ei enää voitaisi kiristää homoudella. Mutta onhan tästä parikymmentä vuotta. Nyt varmaan ainakaan länsimaissa ei kiristäminen onnistu, enää vain muutama ahdistunut peräkammari-perus-kristillinen on tohkeissaan homoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän tuollaista etua nyt on päässyt syntymään? Ei tule ensimmäistäkään esimerkkiä mieleen.
Mielenkiintoista on tietää missä Miko on törmännyt aiheeseen ja mitä työpaikkaa hakiessa. Miko on opiskellut
rakennusmaalariksi ja työskentelee rakennusalan perheyrityksessä.
Olisi kiinnostava tietää minkälaisia työpaikkoja nykyajan perussuomalaiset nuoret hakevat? Mistä tämä ongelma kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihan oikeasti tosi huono argumentti vedota johonkin sun olettamiin näkemyksiin toisista. Se kertoo ainoastaan, ettei sulla ole mitään oikeaa sanottavaa tai kritiikkiä aiheesta.
Kyllä se on pätevä argumentti, kun joillakin tuntuu olevan aikaa märehtiä toisten seksuaalista suuntautumista päivästä toiseen ja kiinnostusta Prideen yms.on kovasti mm.Päivi Räsäsellä ja persuilla. Ei minua kiinnosta tuo kulkue, saavat olla minun puolesta. Sairaalloinen kiinnostus viittaa siihen, että haluaisi itsekin päästä osaksi tuota. En minä ainakaan mieti kenestäkään, että onkohan tuo kaupan myyjä kiintiölesbo?! Mitä helvettiä se minulle kuuluu. Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakennusmaalariksi ja työskentelee rakennusalan perheyrityksessä.Olisi kiinnostava tietää minkälaisia työpaikkoja nykyajan perussuomalaiset nuoret hakevat? Mistä tämä ongelma kumpuaa?
Tinderissä tulleet torjutuiksi ja viha projisoidaan vastapuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eipä kirjoitti:
Joo, syrjittyjen vähemmistöjen suosiminen onkin maamme isoimpia ongelmia.
Eikö sinusta ole ongelma että heteroita syrjitään seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi esimerkiksi kun hakevat työpaikkaa yleltä?
Seksuaalisen suuntautumisen mukaan syrjiminen on laitonta, eikä Yle tee sellaista. Aamulehti tms. yritti kyllä tehdä, ja sai siitä sitten sanktioita.
Aamulehti ei sen enempää syrjinyt mutta kun epäpätevämpi hakija sattui olemaan lesbo hän keksi väittää sen syyksi ettei saanut työpaikkaa.
Kommentoit nyt väärää tapausta. Tässä Aamulehden päätoimittajan jutussa oli kyse heteronaisesta, jolta työpaikka evättiin koska hän olisi muuttanut yksin Tampereelle ja perhe jäänyt Helsinkiin. Eli aivan outo syy. Lisäksi toinenkin nainen jyrättiin syrjivin tekosyin kisasta, mistä myös tehty rikosilmoitus.
Ja paikan sai mies -- kuinka ollakaan.
Eli selvästi kaksi pätevämpää naisehdokasta pelattiin tekosyillä pois pelistä että saatiin valita mies.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes kysyy seksuaalista suuntautumista työnhaussa? Ei kai tuota saa edes kysyä? Tietenkään ketään ei saa syrjiä sen perusteella, sehän on jo laissa.
Johanna Korhosta ei otettu Lapin Kansan päätoimittajaksi, koska oli lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes kysyy seksuaalista suuntautumista työnhaussa? Ei kai tuota saa edes kysyä? Tietenkään ketään ei saa syrjiä sen perusteella, sehän on jo laissa.
Johanna Korhosta ei otettu Lapin Kansan päätoimittajaksi, koska oli lesbo.
Eikös tää Korhosen tapaus oli ennen kuin tämä persupoika edes syntyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakennusmaalariksi ja työskentelee rakennusalan perheyrityksessä.Olisi kiinnostava tietää minkälaisia työpaikkoja nykyajan perussuomalaiset nuoret hakevat? Mistä tämä ongelma kumpuaa?
Tinderissä tulleet torjutuiksi ja viha projisoidaan vastapuoleen.
Jaa. Työhausta tässä kyllä puhutaan. Ei Tinderistä.
Monissa nykytyöpaikan ilmoituksissa esimerkiksi.
On kyllä väärin.