Äiti vetoaa espoolaisiin: Lakatkaa koskettelemasta 10-vuotiaan tyttäreni hiuksia
https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000006635237.html
Sara Nelskylä, joka on tehnyt myös mallin töitä, muistelee, että hiukset alkoivat kiinnittää ihmisten huomion, kun hän oli noin seitsemän. Silloin niissä alkoi olla jo runsaasti pituutta ja tuuheutta. Silloin myös koskettelu alkoi.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo "tehnyt mallin töitä" liittyy asiaan mitenkään?
No siten liittyy, että työt ovat muksulla olleet vähissä viime aikoina kuten muillakin malleilla koronan takia. Mutta nyt on valtakunnallinen huomio taattu. Aika julkisuudenhakuinen mamma mut kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on kähmijöitä ja nuoleskelijoita täynnä. Laitoin tänä kesänä ekaa kertaa geelikynnet varpaisiin. Kaksi miestä on hypännyt niitä suutelemaan/nuoleskelemaan. Sen lisäksi olen nyt kuullut useamman suusta, että "sulla on ihanat varpaat". Ei mikään killeri iskurepliikki voin kertoa. Onneksi tulee nyt talvi ja varpaani menevät piiloon näiltä liian innokkailta ihailijoilta.
Geelikynnet varpaissa - voi luoja!
Aah mä tunnen tämän perheen. Nätisti sanottuna huomiota on kerätty kaikella millä vain ikinä voi. Tyttö on ihan herttainen ja pitkätukkainen kyllä, mutta tää juttu niin liioiteltu. Toisessa yhteydessä mainitsi kuinka lapsi ehdottomasti haluaa lahjoittaa syöpälasten peruukkiin karvansa, ja siksi haaveilee vihdoin polkkatukasta.
Äidin some käy kyllä ihan kunnon viihteestä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on afrikkalaistaustainen mies ja kaksi alakouluikäistä lasta, joilla on afrotukka. Pienestä asti lasten hiuksia on tulleet tuntemattomat koskettelemaan. Jossain vaiheessa ruvettiin tekemään niin, että vastavuoroisesti ruvetaan hiplaamaan koskettelijan tukkaa.
Yök. Kunnon w t
Mikä ihmisiä vaivaa. Itse olen aikuinen mies. Aikoinaan tuli treenattua ahkerasti ja ihan tuntemattomat naiset katsoivat asiakseen tulla koskemaan hauiksiani pyytämättä. Todella ärsyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on afrikkalaistaustainen mies ja kaksi alakouluikäistä lasta, joilla on afrotukka. Pienestä asti lasten hiuksia on tulleet tuntemattomat koskettelemaan. Jossain vaiheessa ruvettiin tekemään niin, että vastavuoroisesti ruvetaan hiplaamaan koskettelijan tukkaa.
Yök. Kunnon w t
Jaahas. Mun vuositulot on kuitenkin 86 000, mieskin tienaa päälle 50 000.
t. se jolle kommentoit.
No niin, nyt kädet taskuun siellä Espoossa :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mallin ura ei ole oikea jos ahdistuu huomiosta, äidin valinta/toive?
Siis ymmärränkö oikein että mallin töitä tekevän henkilökohtainen tila on historiaa, kuka vaan saa tunkea koskettelemaan? Koskeeko sama muusikkoja, poliitikkoja, uutisankkureita tms. työtä tekeviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mallin ura ei ole oikea jos ahdistuu huomiosta, äidin valinta/toive?
Siis ymmärränkö oikein että mallin töitä tekevän henkilökohtainen tila on historiaa, kuka vaan saa tunkea koskettelemaan? Koskeeko sama muusikkoja, poliitikkoja, uutisankkureita tms. työtä tekeviä?
Eiköhän kommentoija tarkoittanut nyt ylipäätään huomiota. Koskettelu onkin sit eri asia, mutta uskon tämän äidin ehkä vähän laittaneen Lapinlisää tohon alituiseen kosketteluun. Ei tuo tukka nyt niin ihmeellinen ole. Takkukasa imho