Ei hyvänen aika miten aikuinen mies jaksaa jotain tankkipeliä
pelata illasta toiseen, tuntitolkulla, ilman muuta elämää.. Äksyilee ja kiroilee siinä samalla kun ei mene putkeen.
Eikös tuo ole jo hyvä syy jättää 33v ukko?
Kommentit (33)
Jos se tankkipeli on sen miehen harrastus?
Meilläkin mies 47v. pelaa tankkipeliä aina kun vaan on vähänkin aikaa.
Ihan sama kunhan pakolliset hommat vain hoituu.
Voishan se mies pahempaakin harrastaa....
Mä pelaan mieheni kanssa rallipelejä ja se on hauskaa.
Mä pelaan mieheni kanssa rallipelejä ja se on hauskaa.
Mun mies ei pelaa tietokoneella. Olen asiasta hyvin onnellinen. Käyttää tietokonetta työntekoon (on korkeasti pakattu IT-alan insinööri), tiedonhakuun ja sähköpostiviestintään.
Vapaa-aikansa käyttää omakotitalon erilaisiin hommiin, lentoharrastukseensa, kuntoiluun. Plus esim. lasten harrastuskuskailuihin.
En jaksaisi päivääkän katsella jotain teinipojan tasolle jäänyt wt-miestä, joka tuhlaa vapaa-aikaansa turhanpäiväiseen pelaamiseen (ja vielä päästelee jotain ääliöääniä...).
ps. En pelaa tietokoneella itsekään.
No just käytin itsekin muutaman tunnin Assassins Creedin pelaamiseen, ja vielä pahempaa, ajattelin katsoa youtubesta Batman Arkham Originsin walkthrougta. Oon aika säälittävä, tiedän. Onneksi palstailen tässä välissä, tämä sivistynyt ajankäyttö varmaan kompensoi vähän.
Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa pelit, vähän harmittaa ettei voida yhdessä pelata mitään.
Alottelin tänään yhden aikaan pelaamaan Skyrimiä. Äsken lopetin.
Nainen, 35 vuotta.
No täällä toinen, joka on kyllästynyt miehen pelaamiseen.Kun ei oikein hommistakaan tahdo tulla mitään.sitä kiroilua ja skitsoilua sen sijaan riittää. Ja ei, ei pelannut 20 vuotta sitten kun suhde alkoi.
Meillä mies on pelannut tankkipeliä koko seurustelun alusta...pelaa iltaisin 2-3h...olen jo tottunut siihen. Ei onneks skitsoa ja kiroa sen kanssa... Mies on niin levoton luonteeltaan että jos ei pelaisi saattaisi olla jossain muualla kun kotona.... Joten parempi että pelaa... Ja minähän en itse sen tasokkaammin aikaani vietä vaan chattaillen facessa, av:lla ja lueskellen blogeja :) jos meillä olisi lapsia saattaisin kyllä tuota pelaamista alkaa rajoittaa jos se veisi liikaa aikaa lapsilta eikä kotiätöitä tehtäisi.. Mutta ei tuo nyt ihan niin vakavaa ole että suhde pitäisi lopettaa.
Meillä mies on pelannut tankkipeliä koko seurustelun alusta...pelaa iltaisin 2-3h...olen jo tottunut siihen. Ei onneks skitsoa ja kiroa sen kanssa... Mies on niin levoton luonteeltaan että jos ei pelaisi saattaisi olla jossain muualla kun kotona.... Joten parempi että pelaa... Ja minähän en itse sen tasokkaammin aikaani vietä vaan chattaillen facessa, av:lla ja lueskellen blogeja :) jos meillä olisi lapsia saattaisin kyllä tuota pelaamista alkaa rajoittaa jos se veisi liikaa aikaa lapsilta eikä kotiätöitä tehtäisi.. Mutta ei tuo nyt ihan niin vakavaa ole että suhde pitäisi lopettaa.
Aika moni sanoo että voisi mies huonomminkin aikansa käyttää, baarissa esimerkiksi. No minä menin naimisiin urheilevan ja seurastani kiinnostuneen miehen kanssa ja erosin sellaisesta miehestä, joka suoritti kotityöt ja lasten kanssa olemiset nopeasti jotta pääsisi pelaamaan. Te siis tyydytte siihen että mies on kotona mutta muissa maailmoissa kaiket illat? Naiminenkin tapahtuu jonkun raidin aikatauluehdoilla. Lapset katselevat isin selkää illat ja viikonloput? No minä valitsin kyllä toisin, elämä oli naurettavaa jo monta vuotta ennen eroa.
Hei AP!!!
Aloituksesi on kuin minun kirjoittama! Sillä erotuksella, että mies on jo 35-v. Meillä on 2 lasta ja olen täydellisen kypsä tuohon tankkipeliin! Monta tuntia illassa/yössä menee ja en voi kestää sitä kiroilua ja äksyilyä!
Olen miettinyt eroa miehestä. En vain tiedä kuinka kauan tuota "pitää" katsoa ennen kuin on hyvä syy erota.
Olen lvl 26 Star Wars The Old Republicissa.
T. 27-vuotias akateeminen nainen
Outoja ihmisiä sellaiset av-mammat, jotka eroaa puolisostaan tämän harrastuksen vuoksi :D
Sori, vahingos painoin en tykkää vaikka komppaan mielipidettäsi! aika pelleä touhua aikuisilta.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 22:09"]
Aika moni sanoo että voisi mies huonomminkin aikansa käyttää, baarissa esimerkiksi. No minä menin naimisiin urheilevan ja seurastani kiinnostuneen miehen kanssa ja erosin sellaisesta miehestä, joka suoritti kotityöt ja lasten kanssa olemiset nopeasti jotta pääsisi pelaamaan. Te siis tyydytte siihen että mies on kotona mutta muissa maailmoissa kaiket illat? Naiminenkin tapahtuu jonkun raidin aikatauluehdoilla. Lapset katselevat isin selkää illat ja viikonloput? No minä valitsin kyllä toisin, elämä oli naurettavaa jo monta vuotta ennen eroa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 19:41"]
[/quote]
Meillä ongelmana on se että ne pakolliset hommat ei hoidu tai hoituu vain jos minä ne teen. Ei se mitään jos pelaaminen olis vaan harrastus, jota tehdään silloin kun siihen on aikaa. Mutta kun se on asia jota tehdään koko ajan, oli aikaa tai ei. Jos ei saa tehdä niin äkäilee ja kiukuttelee. Sellaisen jolla ei ole peliongelmaa on ehkä hieman vaikea hahmottaa tilannetta jossa se pelaaminen on riistäytynyt hallinnasta. Kyse ei ole siitä etteikö tuo mies saisi pelata, mutta joku kohtuushan siinäkin on oltava. Ei koko vapaa-aikaa voi vaan pelata. En ole mikään nalkuttava ja miestä riistävä eukko. Haluaisin vaan välillä että mies viettäisi edes aikaa lastensa kanssa. Mutta miehelle pelaaminen menee kaiken edelle. Niin ja kun me alettiin seurustella ei mies ollut tuollainen, ei edes silloin kun lapset syntyi. Vasta viime vuosina tilanne on mennyt tällaiseksi pelihelvetiksi.
ohis jonka mies on myös peliriippuvainen.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 22:26"]
Outoja ihmisiä sellaiset av-mammat, jotka eroaa puolisostaan tämän harrastuksen vuoksi :D
[/quote]
Tarvii muistaa että pelaaminen on sellainen "harrastus" monille, jonka parissa vietetään vähintään viisi tai kuusi tuntia päivässä. Enemmänkin jos tilanne sallii. En kyllä tiedä mitään muuta harrastusta johon kulutetaan noin paljon aikaa?
Mutta ei saa käsittää väärin. Pelailen itsekin, kohtuudella. En näe aikuisen ihmisen pelaamista mitenkään omituisena, mutta riippuvuus on jo eri asia. Ja riippuvuudesta voikin puhua jo oman mieheni kohdalla, hän pelaa valehtelematta kaksi päivää putkeen erästä nettipeliä, edes nukkumatta yötä siinä välissä! Siis nukkuu kerran kahdessa päivässä ja palaa taas pelaamaan. Kun herään, hän pelaa. Kun tulen yliopistolta, hän pelaa. Kun menen nukkumaan, hän pelaa. Joskus kaupassakäyntikin jää häneltä välistä kun pitää pelata. Sovitut menot jäävät joltain päiviltä välistä kun mies on pelannut taas aamuun asti ja mennyt hyvällä lykyllä aamukymmeneltä nukkumaan. Sanomattakin selvää ettei mies ole työssäkäyvä ihminen, tällä hetkellä. Lapsia meillä ei ole, enkä niitä tällaiseen tilanteeseen aio hankkia. En voi luottaa miehen kykyyn irrottautua pelistä lapsien hoitoa varten jos ei nyt kykene edes nousemaan ihmisten aikoihin sängystä, jotta menisi auttamaan vanhaa äitiään (varsinkin kun on luvannut mennä).
Eli kohtuus kaikessa. Pelaaminen on harrastus siinä missä elokuvien katselukin, kunhan siihen ei kuluta kaikkea aikaansa ja jätä muuta elämää, varsinkin niitä velvollisuuksiaan, hoitamatta.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 19:41"]
[/quote]
Meillä ongelmana on se että ne pakolliset hommat ei hoidu tai hoituu vain jos minä ne teen. Ei se mitään jos pelaaminen olis vaan harrastus, jota tehdään silloin kun siihen on aikaa. Mutta kun se on asia jota tehdään koko ajan, oli aikaa tai ei. Jos ei saa tehdä niin äkäilee ja kiukuttelee. Sellaisen jolla ei ole peliongelmaa on ehkä hieman vaikea hahmottaa tilannetta jossa se pelaaminen on riistäytynyt hallinnasta. Kyse ei ole siitä etteikö tuo mies saisi pelata, mutta joku kohtuushan siinäkin on oltava. Ei koko vapaa-aikaa voi vaan pelata. En ole mikään nalkuttava ja miestä riistävä eukko. Haluaisin vaan välillä että mies viettäisi edes aikaa lastensa kanssa. Mutta miehelle pelaaminen menee kaiken edelle. Niin ja kun me alettiin seurustella ei mies ollut tuollainen, ei edes silloin kun lapset syntyi. Vasta viime vuosina tilanne on mennyt tällaiseksi pelihelvetiksi.
ohis jonka mies on myös peliriippuvainen.
[/quote]
Myös meillä sama. Pelaaminen menee kaiken edelle. Minulla ei ole mitään pelaamista vastaan jos sitä harrastaa silloin kun on aikaa. Mutta kun kaikki muut kärsii siitä. Kotityöt ei hoidu, lasten kanssa ei ole jne. Ja kaikki tuo siksi kun on pakko ppelataja kehittää niitä tankkeja.
Kun mies tulee töistä klo 18 niin "pelaa pari taistelua". Kun itse menen nukkumaan klo 23 niin pelaa vielä "pari taistelua". Ja koko tuon väisen ajankin on siis pelannut. Jos herään yöllä esim klo 1 niin vielä "pari taistelua" aikoo ottaa ennen nukkumaan menoa.
T.nro 21
Mäkin kiroilen kun pelissä ei onnistu! pelaan erästä fps-peliä netissä
T: parasmutsi 36 vee
Vittu mikä ämmä... Ihme että viitsii edes enää pelata samassa osoitteessa sun kanssasi.